WITAM , MAM DO ZAOFEROWANNIA ANTENE STOSOWANA W POJAZDACH MILICYJNYCH LUB ZOMO (FIAT 125P, NYSA). ANTENA JEST KOMPLETNA RAZEM Z KABLEM.
JEŻELI CHCESZ MIEĆ ORYGINALNY POJAZD ZTAMTYCH LAT TO TA ANTENA JEST DLA CIEBIE.
ZAPRASZAM DO LICYTACJI I NA INNE MOJE AUKCJE.
Antena prętowa typu 30810 przeznaczona jest do współpracy z radiotelefonami przewoźnymi pracującymi w zakresie częstotliwości 144 ÷ 174 MHz. Antena posiada przegub motylkowy, który umożliwia pochylenie anteny względem podłoża. Przystosowana jest do instalowania na dowolnych pojazdach mechanicznych. Parametry elektryczne: Typ (długość elektryczna anteny) - λ/2 Kod poziomej charakterystyki promieniowania anteny - 000ND00 (według Zalecenia CEPT T/R 25-08) Podział anteny na wykonania w funkcji częstotliwości pracy:Wyk.1,4 - 148 ÷ 150MHz Wyk.2,5 - 164 ÷ 168MHzWyk.3,6 - 172 ÷ 174MHz Wyk.7,8,9 - 144 ÷ 146MHz Impedancja wejściowa nominalna - 50Ω WFS w paśmie pracy anteny - <1,5 Zysk energetyczny względem unipola λ/4 - 2 dB (4,15 dBi) Polaryzacja - pionowa Maksymalna moc dostarczana do anteny - 20 W Typ złącza antenowego:Wyk.1,2,3,8 - TNC-50Typ przewodu antenowego - RG 58 All (lub odpowiednik) o długości 4 m Parametry mechaniczne:Maksymalna długość anteny nad karoserią pojazdu - 1115 mm Masa promiennika - 0,22 kg Masa anteny z przewodem współosiowym - 0,42 kg Średnica otworu montażowego - Φ 16,2mm Warunki klimatyczne: Zakres temperatur pracy - -40°C ÷ +60°C Wilgotność względna - < 98% w temp. +40°C Warunki eksploatacji: Antenę należy mocować do metalowej karoserii pojazdu lub do metalowego wspornika połączonego galwanicznie z karoserią, która jest płaszczyzną ''ziemi'' dla anteny. Miejsce mocowania anteny należy wybrać w pobliżu środka największych poziomych płaszczyzn metalowych karoserii pojazdu lub w pobliżu środka całej konstrukcji pojazdu. Taka instalacja zapewnia prawidłową impedancję anteny oraz poziomą charakterystykę promieniowania najbardziej zbliżoną do kołowej. Do instalacji anteny wymagany jest otwór w karoserii pojazdu o średnicy Φ 16,2mm szczególnie starannie zapewnić kontakt galwaniczny między ekranem przewodu współosiowego zasilającego antenę a karoserią pojazdu.