PUBLIC RELATIONS W PRAKTYCE
Wiedza z zakresu PR i praktyczne jej wykorzystanie umożliwia kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy z jej otoczeniem. W warunkach wolnego rynku wykorzystanie taktyk PR-owskich jest więc jednym z czynników pozwalających osiągnąć przez firmę trwałą przewagę konkurencyjną. Szkolenie z zakresu PR umożliwia zdobycie wiedzy i umiejętności samodzielnego prowadzenia i kierowania komórką PR w przedsiębiorstwie, tworzenia wizerunku firmy poprzez kontakty z mediami oraz działania promocyjne.
Prezentowana książka jest przeglądem ważniejszych obszarów public relations. Marylee Sachs z Hill & Knowiton przedstawia problematykę komunikowania się w marketingu, które jest niezwykle ważne z punktu widzenia public relations i którego zasady na dużą skalę wykorzystują wielkie organizacje handlowe. Komunikację wewnętrzną, istotne narzędzie motywowania i informowania personelu, przedstawi nam z kolei Pamela Mounter z BP Oil. Stosunki z lokalną społecznością, które przez wiele lat pozostawały na marginesie public relations, nagle stają się bronią w ręku ludzi poważnie traktują- cych problem odpowiedzialności zbiorowej. Zagadnienia te będziemy rozważać wraz z Andrew Mannem z British Aerospace. Terry Collis z Lowe Bell Financial Limited zbadał kompleksowy i skomplikowany świat finansowych public relations. Beryl Evans z Association of County Councils rzuci nieco światła na słabo jeszcze spenetrowaną problematykę public attairs (spraw publicznych) oraz public relations postrzeganych z pozycji władz lokalnych i rządu.
|