|
|
Animatrix
Oryginalny tytuł: Animatrix
|
Dane techniczne:
Region: |
|
2 |
|
Format obrazu: |
|
2.35:1 |
|
Wydanie: |
|
1 płytowe |
|
Dzwięk: |
|
Dolby Digital 5.1: angielski, węgierski |
System: |
|
Pal |
|
Napisy: |
|
polskie, angielskie, węgierskie, tureckie, słoweńskie, czeskie, chorwackie |
|
Stan płyty: |
|
płyta oryginalna, nowa w folii fabrycznej |
|
|
Informacje o produkcji:
Dystrybutor: |
|
Galapagos |
|
Reżyseria: |
|
Yoshiaki Kawajiri, Mahio Maeda, Takeshi Koike, Koji Morimoto, Shinichiro Watanabe, Peter Chung |
|
Obsada: |
|
Akio Ôtsuka Clayton Watson Dane A. Davis Debi Derryberry Hedy Burress John DeMita John Di Maggio Melinda Clarke Olivia d'Abo Terrence 'T.C.' Carson |
|
Rok produkcji: |
|
2003 |
Czas trwania: |
|
89 min. min |
Materiały dodatkowe: |
|
bezpośredni dostęp do scen, jak realizowano epizody, komentarze twórców filmów, historia i kultura anime, zwiastun gry wideo "Enter the Matrix" |
|
Opis filmu:
Dziewięć animowanych epizodów umiejscowionych w świecie Matrixa, stworzonych przez 7-miu światowej sławy grafików animacyjnych. Film z kategorii anime wykreowany wspólnym wysiłkiem braci Wachowskich i Silver Pictures. 1. DRUGIE ODRODZENIE - część 1 i 2 Geneza Matrixa: ostatnie miasta ludzkości, wojna z maszynami i ostateczny upadek człowieczeństwa. Epicka wyprawa po archiwach Zion oraz historia Matrixa. 2. OSTATNI LOT OZYRYSA Załoga poduszkowca Ozyrys musi przekazać wiadomość o wadze życia i śmierci do Zion. Teoretycznie łatwy do zrealizowania plan krzyżyje znajdująca się między nimi a Zion armada Sentinelów. 3. PROGRAM W symulacyjnym świecie programu treningowego Samuraii - CIS, żołnierz Zionu zmuszony jest do wyboru pomiędzy miłością a lojalnością wobec towarzyszy z realnego świata. 4. REKORD ŚWIATA Dzięki niesamowitej kombinacji siły woli i mocy fizycznej - DAN - rekordzista w sprincie, wyzwala się z Matrixa i odkrywa poza nim fragment prawdziwego świata. 5. HISTORIA UCZNIA Lekcja w liceum. Jeden z uczniów otrzymuje osobiste zaproszenie od Neo, który namawia go do ucieczki z Matrixa.Odnalezienie wyjścia okazuje się dużo trudniejsze niż przypuszczał. 6. NAWIEDZONY DOM W cichym miasteczku, w którym nic nie jest takie, jak się wydaje, Yoko odnajduje usterkę w systemie - opuszczoną rezydencję, w której wszystko wydaje się możliwe.Dowiadują się o niej również niszczyciele. 7. OPOWIEŚĆ DETEKTYWA Prywatny detektyw - Ash - energiczny i nieposkromiony, tropi cyber-kryminalistkę Trynity. 8. ZNIEWOLONY Niewielka grupa rebeliantów porywa myślącego robota i przeprogramowuje go tak, by stał się ich sojusznikiem. Udaje im się to aż za dobrze, bo robot zaczyna przedkładać "ludzki Matrix" nad rzeczywistość świata maszyn, a jego apetyt na wiedzę staje się trudny do zaspokojenia.
|
|
|
|