Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Nowa

04-03-2012, 12:52
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 100 zł     
Użytkownik basiapilawa
numer aukcji: 2098803683
Miejscowość Kielce
Zostało sztuk: 2    Wyświetleń: 9   
Koniec: 04-03-2012 18:01:23

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Animacja komputerowa Algorytmy i techniki


Animacja komputerowa Algorytmy i techniki
Tytuł: Animacja komputerowa Algorytmy i techniki
Autor: Rick Parent
ISBN: [zasłonięte]978-83-16669-4
Ilość stron: 594
Data wydania: 11/2011
Format: 16.8x23.8cm
Wydawnictwo: PWN


Najlepsza książka o technikach animacji!

Pierwszy na polskim rynku podręcznik kierowany do animatorów. Stanowi wprowadzenie do kluczowych pojęć animacji, w tym syntezy obrazów, przekształceń i reprezentacji położenia.

Książka zawiera:
• najnowsze osiągnięcia techniki animacji obejmujące animację płynów, postaci ludzkich i miękkich części ciała,
• algorytmy wysokopoziomowe, w tym hierarchiczne modelowanie kinematyki, symulację ruchu brył sztywnych, układy cząsteczek, funkcje energii, wykrywanie kolizji i reakcje na nie,
• algorytmy i techniki odtwarzania zjawisk przyrodniczych i modelowania oraz animowania postaci.

Zaawansowane techniki programistyczne wyjaśnione są za pomocą szczegółowo opisanych przykładów oraz podana jest ich implementacja w języku C.

Książka kierowana jest do animatorów, programistów gier komputerowych, studentów i absolwentów specjalności związanych z multimediami, zarówno na uczelniach technicznych jak i akademiach sztuk pięknych.

Rozdziały:
1. Wprowadzenie
2. Wiadomości wstępne
3. Interpolacja wielkości liczbowych
4. Animacja oparta na interpolacji
5. Łańcuchy kinematyczne
6. Rejestrowanie ruchu
7. Animacja z wykorzystaniem modeli fizycznych
8. Płyny: ciecze i gazy
9. Modelowanie i animowanie postaci ludzkich
10. Animacja twarzy
11. Modelowanie zachowań
12. Specjalne modele do animacji
A. Zagadnienia syntezy obrazów
B. Informacje uzupelniające