Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Animacja komputerowa Algorytmy i techniki [nowa]

08-03-2012, 0:02
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 112.90 zł     
Użytkownik BookMaster_pl
numer aukcji: 2106306437
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 2    Wyświetleń: 11   
Koniec: 08-03-2012, 13:39
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Animacja komputerowa Algorytmy i techniki - Parent Rick



Dane firmy:

Księgarnia internetowa
BookMaster_pl

al.Solidarności 117 lok. 406
00-140 Warszawa

Odbiór osobisty:

Każdą zakupioną książkę
możesz odebrać osobiście, oszczędzając na kosztach przesyłki.
Szczegóły uzgadniamy emailowo zaraz po wygraniu aukcji.

Dodaj do ulubionych:



-Zobacz stronę "o mnie"
-Sprawdź inne aukcje
-Przeczytaj komentarze


BookMaster_pl na aukcjach Allegro oferuje Państwu nowości wydawnicze,
bestsellery oraz inne ciekawe tytuły w atrakcyjnych cenach.
Wszystkie prezentowane książki są nowe.
Przed zakupem zapoznaj się ze stroną "o mnie".
Zapraszamy do licytacji.

Przedmiotem licytacji jest:

Animacja komputerowa Algorytmy i techniki

Parent Rick

Dane o książce:
  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]11666
  • liczba stron: 584
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • wymiary: 168 x 238 mm
  • Data wydania: 2[zasłonięte]011-11
  • Stan książki: NOWA, NIEUŻYWANA

  • Animacja komputerowa Algorytmy i techniki opis książki:
    Najlepsza książka o technikach animacji!Pierwszy na polskim rynku podręcznik kierowany do animatorów. Stanowi wprowadzenie do kluczowych pojęć animacji, w tym syntezy obrazów, przekształceń i reprezentacji położenia. Zawiera:- najnowsze osiągnięcia techniki animacji obejmujące animację płynów, postaci ludzkich i miękkich części ciała,- algorytmy wysokopoziomowe, w tym hierarchiczne modelowanie kinematyki, symulację ruchu brył sztywnych, układy cząsteczek, funkcje energii, wykrywanie kolizji i reakcje na nie,- algorytmy i techniki odtwarzania zjawisk przyrodniczych i modelowania oraz animowania postaciZaawansowane techniki programistyczne wyjaśnione są za pomocą szczegółowo opisanych przykładów oraz podana jest ich implementacja w języku C.Książka kierowana jest do animatorów, programistów gier komputerowych, studentów i absolwentów specjalności związanych z multimediami, zarówno na uczelniach technicznych jak i akademiach sztuk pięknych.



    Zapraszamy

    • 1. Każdą przesyłkę wysyłamy w specjalnym tekturowym opakowaniu (albo kopercie bąbelkowej) chroniącym książki w trakcie transportu.
    • 2. Przesyłkę wysyłamy listem poleconym, priorytetowym lub kurierem.
    • 3. Do każdego zamówienia wystawiamy imienną fakturę Vat.
    • 4. Sprawdź nasze komentarze