Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Anholt Simon - Sprawiedliwość marek, Nowa

14-10-2014, 0:07
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 56 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 4605605897
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 4   
Koniec: 14-10-2014 00:14:16

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych. Książki wysyłamy również za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Iwona 43[zasłonięte]495
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Anholt Simon - Sprawiedliwość marek, Nowa
ISBN: 979[zasłonięte][zasłonięte]12630
Wymiar: 18.0x23.0cm
Nr wydania: -
Seria: -
Ilość stron: 262
Ocena: -
Waga: 0,52 kg
Indeks: 590[zasłonięte]02717KS
Rok wydania: 2006
Autor: Anholt Simon
Wydawca: IMP
Rodzaj okładki: Miękka
Stan: Nowa

Opis książki


W tej błyskotliwej, kontrowersyjnej i pełnej profesjonalnej pasji książce Simon Anholt, czołowy światowy ekspert brandingu, udowadnia, że kombinacja markowego eksportu i brandingu narodowego może otworzyć przed krajami rozwijającymi się ścieżkę szybkiego rozwoju gospodarczego. Określona przez jednego z krytyków jako "uderzająco ludzki punkt widzenia na kapitalizm" Sprawiedliwość marek wskazuje, w jaki sposób metody tworzenia bogactwa krajów i firm pierwszego świata mogą być z sukcesem przeniesione do krajów i miejsc, które potrzebują tego najbardziej.

Bogata w studia przypadków międzynarodowych marek z drugiego i trzeciego świata, pełna szczegółowych rad dla firm i rządów krajów rozwijających się na temat budowania i utrzymania ich globalnych marek, Sprawiedliwość marek nadała nowy wymiar światowej debacie pro-logo/no-logo.

Od pierwszego wydania w 2003 roku książka stała się obowiązkową lekturą sfer biznesowych i rządowych wschodzących gospodarek, menedżerów sektora pomocy międzynarodowej, poszukujących twórczych zastosowań dla swoich umiejętności handlowców i organizatorów rynku, profesjonalistów branży marketingowej, studentów oraz wszystkich zainteresowanych praktycznym rozwiązaniem problemów dysproporcji w poziomie rozwoju różnych krajów.
Sprawiedliwość marek przekonująco wykazuje, że kraje takie jak Polska mogą wykorzystać branding narodowy do dogonienia globalnej ekstraklasy gospodarczej. Swój materiał dowodowy Autor buduje na przykładach ponad 200 marek z krajów rozwijających się, które odniosły globalny sukces - nie ma wśród nich przypadków polskich. Dlatego wzbogaciliśmy książkę o prezentację najcenniejszej polskiej marki, co przynajmniej w części wypełnia tę lukę i osadza przesłanie książki w polskich
Zobacz także...