Angielsko-polski słownik reklamy tv
Danuta Wolfram-Romanowska, Przemysław Kaszubski
Słownik skierowany jest głównie do osób, zajmujących się na co dzień reklamą – pracowników mediów, agencji reklamowych, studentów reklamy, marketingu i kierunków pokrewnych. W zamierzeniu wydawcy ma on stanowić praktyczne narzędzie pracy dla profesjonalistów i źródło wiedzy dla tych wszystkich, którzy interesują się reklamą.
Słownik opracował zespół doświadczonych leksykografów z Instytutu Filologii Angielskiej Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu. Wiedzą praktyczną służył autorom zespół Biura Reklamy i zaproszeni eksperci. Autorzy nadali opracowaniu charakter bardziej uniwersalny: jest on nie tylko dwujęzycznym słownikiem specjalistycznym, lecz z uwagi na liczne przypisy do haseł oraz ich różnorodność frazeologiczną i możliwości kombinatoryczne - stanowi jedyne w swoim rodzaju kompendium wiedzy o języku reklamy tv. I jednocześnie staje się podręcznikiem do nauki języka obcego. Słownik obejmuje ok. 5000 haseł, wyrażeń i zwrotów związanych z reklamą telewizyjną, po raz pierwszy zebranych w jednym wydawnictwie. Znacznej części z nich próżno szukalibyśmy w innych słownikach. Zbiór ten powstał prawie od podstaw, w oparciu o najbardziej aktualne źródła anglojęzyczne, dostępne w kraju i zagranicą. Prezentuje wybór haseł najbardziej typowych i najczęściej używanych w języku reklamy tv.
ISBN: 83-[zasłonięte]750-0-7
liczba stron: 494