Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Angielski SITA - kurs językowy Marketing

27-04-2014, 11:04
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 279 zł     
Użytkownik SITA_Mazury
numer aukcji: 4161524798
Miejscowość Szczytno
Wyświetleń: 3   
Koniec: 27-04-2014 10:27:57

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka z obwolutą
Język: angielski
Zestaw: książka + CD
Przeznaczenie: do gimnazjum, do liceum, dla dorosłych
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Nasze dane
Salon sprzedaży SITA
Korpele Strefa 9
12-100 Szczytno
tel. 89 [zasłonięte] 17
fax 89 [zasłonięte] 92
kom. 508 [zasłonięte] 750
e-mail: [zasłonięte]@sita.pl
 
Płatność
• Przez PayU
• Przedpłata na nasze konto
  bankowe: BGK I O/Warszawa
  56 1130 [zasłonięte] 1[zasłonięte]017[zasłonięte] 0004
  9742
• Gotówką przy odbiorze paczki
  od kuriera lub w naszej
  siedzibie.
 
Wysyłka
• Dostawa na terenie całego
  kraju za pośrednictwem
  renomowanej firmy kurierskiej
  DPD.
• Jeśli złożysz zamówienie do
  godziny 13.00, towar wyślemy
  tego samego dnia.
• Koszt wysyłki - 0 zł
• Odbiór osobisty od poniedziałku
  do piątku w godzinach 8.00 -
  14.00.





Przedmiotem aukcji jest

Kurs języka angielskiego Marketing
kurs specjalistyczny




W kursie tym mówi się wyłącznie po angielsku - w wersji amerykańskiej. Poszczególne role realizują zawodowi lektorzy.


Kurs językowy składa się z dwóch podręczników i 6 płyt CD Audio, na których nagrano łącznie 6 godzin materiału dźwiękowego. Kurs jest podzielony na 10 odrębnych tematycznych lekcji.


Kurs ten oferuje obszerne wprowadzenie do nowoczesnego marketingu: od ustalenia strategii, poprzez opracowanie polityki produktu, segmentację rynku, dystrybucję, promocję, aż do najdrobniejszych instrumentów polityki marketingowej.

Tematy lekcji: Wstęp do pojęcia marketingu, Zasady polityki produktu, Ukierunkowanie i segmentacja rynku, Tworzenie nowych produktów, Opracowywanie efektywnej strategii reklamowej, Promocja sprzedaży i tworzenie opinii publicznej, Zarządzanie sprzedażą i realizacja strategii, Marketing międzynarodowy, Badanie rynku i kontrolowanie marketingu, Doroczny bankiet z okazji przyznania nagród Amerykańskiego Stowarzyszenia Menadżerów Produktu.


Nośnik: CD Audio
Podręcznik: miękka oprawa





Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie rozpowszechnianie obrazów i kodu źródłowego bez zgody autora strony zabronione.