Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Andrzejewski - Dynamika pneumatycznego koła

02-07-2015, 23:31
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 47 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 5416980189
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 4   
Koniec: 02-07-2015 23:22:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych. Książki wysyłamy również za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Iwona 43[zasłonięte]495
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
58 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020000 [zasłonięte] 940477

Andrzejewski - Dynamika pneumatycznego koła
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]04343
Wymiar: 14.5x20.5cm
Nr wydania: 1
Seria: -
Ilość stron: 176
Ocena: -
Waga: 0,23 kg
Indeks: 704[zasłonięte]03645KS
Rok wydania: 2010
Autor: Andrzejewski Ryszard
Rodzaj okładki: Miękka
Stan: Nowa
Wydawca: WNT

Opis książki


W książce przedstawiono budowę i właściwości pneumatycznego koła jezdnego. Omówiono charakterystyki ogumienia w różnych stanach statycznych i dynamicznych obciążeń z uwzględnieniem stanu nawierzchni. Zamieszczono opisy nowoczesnych modeli tarcia, poczynając od modelu Coulomba, na którym oparto część modeli złożonych, a skończywszy na modelu Maxwella. Zaprezentowano także znane modele tarcia (przyczepności) ogumienia samochodowego (LuGre, Wiegnera/Uffelmanna, Pacejki i model z relaksacją sił przyczepności). Omówiono różne modele struktury ogumienia, m.in. płaski model analityczny, przestrzenny model wieloelementowy, model powłokowy i model FE. W książce znajduje się także opis autorskiego modelu tarcia EXP koła jezdnego napędzanego, opracowanego na podstawie badań doświadczalnych.
Bardzo ciekawa jest ta część pracy, gdzie przeprowadzono analizę dynamiki ruchu pojazdów wyczynowych typu Top Fuel Dragster, a także przedstawiono teorię elastycznego koła jezdnego (pędu bieżnika) opracowaną przez Halluma, umożliwiającą zinterpretowanie zjawisk dynamicznych towarzyszących ruszaniu. Na zakończenie opisano historię koła jezdnego.
Książka jest adresowana do studentów i pracowników naukowych zajmujący się zagadnieniami mechaniki pojazdu kołowego, a także pracowników przemysłu motoryzacyjnego.
Zobacz także...