Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ANDROID NDK BEGINNER'S GUIDE Sylvain Ratabouil

27-07-2014, 5:32
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 250.95 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4371895656
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 4   
Koniec: 27-07-2014, 5:41

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978[zasłonięte][zasłonięte]42767, 978[zasłonięte][zasłonięte]98989, 978[zasłonięte][zasłonięte]46400, 978[zasłonięte][zasłonięte]21920, 978[zasłonięte][zasłonięte]96915, 978-[zasłonięte][zasłonięte]42767, 978-[zasłonięte][zasłonięte]98989, 978-[zasłonięte][zasłonięte]46400, 978-[zasłonięte][zasłonięte]21920, 978-[zasłonięte][zasłonięte]96915
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

Android NDK Beginner's Guide

PRODUCT DETAILS:
Author: Sylvain Ratabouil
Language: English
Publisher: PACKT PUBLISHING
Publication Date: 26 Jan 2012
Dimensions: 19.1 x 2.2 x 23.5 cm
Format: Paperback
Pages: 436
Condition: NEW
Product_ID: 1D49[zasłonięte]525

Android NDK is all about injecting high performance into your apps. Exploit the maximum power of these mobile devices using high-performance and portable code. This book will show you how to create C/C++ enabled applications and integrate them with Java. You will learn how to access native API and port libraries used in some of the most successful Android applications. Using this practical step-by-step tutorial, highlighted with comments and tricks, discover how to run C/C++ code embedded in a Java application or in a standalone application. You will create a real native application starting from project creation through to full implementation of native API and the porting of existing third-party libraries. You will discover OpenGL ES and OpenSL ES, which are becoming the new standard in mobility. You will also understand how to access keyboard and input peripherals and how to read accelerometer or orientation sensors. Finally, you will dive into more advanced topics such as debugging and ARM assembler instructions. By the end of the book, you should know the key elements to enable you to start exploiting the power and portability of native code.

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.


PROFESSIONAL ANDROID 4 APPLICATION DEVELOPMENT

PRO OPENGL ES FOR ANDROID Smithwick, Verma

PRO ANDROID C++ WITH THE NDK Onur Cinar

OPENGL 4.0 SHADING LANGUAGE COOKBOOK David Wolff

OPENGL ES 2.0 PROGRAMMING GUIDE Munshi, Ginsburg

COCOA PROGRAMMING FOR MAC OS X Hillegass, Preble