Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Anatomia PC. Wydanie VI

10-02-2014, 23:27
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 24.99 zł     
Użytkownik pol_and
numer aukcji: 3936665215
Miejscowość Bytom Chorzów Katowice
Wyświetleń: 3   
Koniec: 10-02-2014 22:57:11

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2001
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Anatomia PC. Wydanie VI

Autor: Piotr Metzger
Data wydania: 2001/04
Stron: 952
Zawiera CD-ROM
ISBN: 837[zasłonięte]4035 / 83-7197-403-5
poland: aja492
Stan: bardzo dobry

Z opisu wydawcy:
--------------------------------------------
Książka stanowi próbę całościowego ujęcia architektury komputerów zgodnych z IBM PC. Czytelnik znajdzie tu omówienie następujących tematów:
  • podstawowe elementy składowe IBM PC takie jak procesor, pamięć, kanały DMA, mechanizm przerwań, układy odmierzające czas, systemy obsługi urządzeń pamięci masowej, magistralę ISA, interfejs szeregowy i równoległy oraz pamięć konfiguracyjną;
  • rozszerzenia architektury w kierunku systemów wieloprocesorowych;
  • organizację pamięci operacyjnej i techniki stosowane w pamięciach podręcznych;
  • pracę magistral PCI, AGP, SCSI, IDE, USB i IrDA;
  • wykorzystanie platformy PC dla przetwarzania obiektów 3D i sygnałów wideo;
  • konfigurację systemu poprzez właściwe korzystanie z programu BIOS-SETUP.
Osobny rozdział poświęcony został układom otoczenia procesora (chipset). Przedstawiono nowe typy pamięci (Double Data Rate, High Speed, Virtual Channel i Rambus) oraz system ograniczania zużycia energii (ACPI).

Wydanie szóste uzupełnione zostało o dane aktualnych procesorów, uwzględniono również szereg rozszerzeń wprowadzanych do magistral. W dodatku zebrane zostały adresy internetowe mające związek z zagadnieniami poruszanymi w tej publikacji. Dołączona do książki płytka CD wypełniona jest różnymi ciekawymi programami diagnostycznymi i użytkowymi.
 
3ds max 4 Techniki modelowania
Biblia

Autor: Kelly L. Murdock
Tytuł oryginału: 3ds max 4 Bible
Tłumaczenie: Wojciech Pazdur
ISBN: 83-7197-664-X
Data wydania: 04/2002
Stron: 320
Zawiera CD-ROM

Stan: jak nowa

Z opisu wydawcy:
--------------------------------------------
Modelowanie to podstawa - fundament w budowaniu każdej wirtualnej sceny, którą chcemy przedstawić w trzech wymiarach. Chociaż niektórzy twierdzą, że końcowy rezultat naszej pracy nad grafiką zależy w większym stopniu od oświetlenia, materiałów przypisanych obiektom, choreografii postaci czy postprodukcji, to tak naprawdę każdy z wymienionych etapów wymaga, aby scena zawierała odpowiednio przygotowane modele. Innymi słowy - bez modelowania ani rusz, a jeśli zastanawiasz się, jak zabrać się do jego nauki, niniejsza książka powinna rozwiązać ten problem.
 
 
 
Druga część "Biblii" MAX-a (poprzednia nosi tytuł "3D Studio MAX 3.x. Techniki i narzędzia animacyjne") została poświęcona opisowi wybranych technik modelowania trójwymiarowych obiektów w tym programie. Autor, pisząc książkę, opierał się na wersji 4.0 MAX-a, jednak praktycznie wszystkie przedstawione tu informacje są aktualne dla nowszej wersji programu - 4.2, a większość zawartej w książce wiedzy można także wykorzystać, pracując z poprzednimi wersjami MAX-a, oznaczonymi jako 3.0 i 3.1.
 
 
 
Tematyka książki została dobrana w taki sposób, by uzupełnić zasób informacji zawartych w poprzedniej edycji książki. "3ds max 4. Techniki modelowania. Biblia" nie jest więc uaktualnieniem poprzedniej "Biblii" opisującej techniki i narzędzia animacyjne.
 
 
Układ książki został zaplanowany w taki sposób, aby czytelnik mógł stopniowo zapoznawać się z coraz bardziej złożonymi i wyrafinowanymi technikami modelowania - począwszy od budowania prostej sceny z gotowych obiektów (rozdział 1.), a skończywszy na konstruowaniu nowych typów obiektów parametrycznych przy użyciu własnoręcznie napisanego pluginu (rozdział 15.). Jeśli dopiero uczysz się obsługi MAX-a, powinieneś zacząć od pierwszego rozdziału i po kolei przestudiować następne, wykonując po drodze wszystkie opisane przez Autora ćwiczenia. Powód jest prosty: w większości rozdziałów wymaga się od czytelnika przyswojenia pewnych podstawowych wiadomości, które są opisywane na początku książki. Jeśli natomiast posiadasz już pewne doświadczenie w pracy z MAX-em, możesz od razu przejść do czytania najbardziej interesujących cię zagadnień.