WYSYŁKA DZISIAJ !!!
CODZIENNIE W DNI ROBOCZE
WYSTARCZY DO GODZ. 13.00 wybrać:
1) przesyłkę "za pobraniem" lub 2) wysłać skan przelewu ostatecznie 3) wpłacić za pośrednictwem "PayU"
[zasłonięte]@hirudina.pl
tel. 32[zasłonięte]352-04
lub 513 [zasłonięte] 833
GG:[zasłonięte]40558
ANATOMIA ORGANIZACJI SPORTOWYCH I TURYSTYCZNYCH
Brygida Grzeganek - Więcek, Joanna Kantyka, Andrzej Hadzik, Krzysztof Cieślikowski
Stan książki: NOWA
Wydawnictwo: AWF Katowice
Stron: 380
Okładka: miękka
Spis treści:
Wstęp 9
Część I
Rozdział I. Charakterystyka organizacji sportowych
(Andrzej Iludzik). 15
1.1. Stniktura prawno-organizacyjna w sektorze sportu. 15
1.1.1. Kluby sportowe jako jedne z podstawowych organizacji sportowych. 15
1.1.2. Układy federacyjne w sporcie.. 38
1.1.3. Przegląd modeli organizacji sportowych 50
1.1.4. Struktury organizacyjne i ich wpływ na funkcjonowanie organizacji.. 66
1.1.5. Źródła finansowania organizacji sportowych.. 73
Część II
Rozdział 2. Charakterystyka organizacji turystycznych
(Krzysztof Cieślik o wsk i).. 87
2.1. Rynek działalności w sektorze turystyki 87
2.1.1. Pojęcie rynku turystycznego. 87
2.1.2. Podział i struktura organizacji turystycznych występujących na rynku.. l>4
2.1.3. Convention and Visitors Bureaus (CVB) i ich rola na
rynku turystycznym.. 115
2.2. Wybrane modele organizacji turystycznych. 122
2.2.1. Ekorozwój organizacji turystycznych - moda czy konieczność?. 122
2.2.2. Klastry na rynku turystycznym.. 130
Część III
Rozdział 3. Istota działalności marketingowej w organizacjach
sportowych i turystycznych (Joanna Kantyka) 143
3.1. Działalność marketingowa w organizacjach sportowych i turystycznych 143
3.1.1. Zasady koncepcji marketingowych w organizacjach sportowych i turystycznych.. 152
3.1.2. Nowe ujęcie instrumentów marketingu mix. I 56
3.1.3. Produkt sportowy i turystyczny.. 158
3.1.4. Dystrybucja produktów sportowych i turystycznych.. 173
3.1.5. Promocja w sporcie i turystyce 179
3.1.6. Cena produktów sportowych i turystycznych.. IX7
3.2. Segmentacja rynku sportowego i turystycznego 194
3.3. Model zachowań klientów na rynku sportowym i turystycznym 202
3.4. Proces planowania marketingowego w organizacjach
sportowych i turystycznych.. 209
3.4.1. Struktura planu marketingowego 209
Część IV
Rozdział 4. Jak w praktyce wykorzystywane są współczesne koncepcje zarządzania? (Brygida Gneganek-Wiccek) 233
4.1. Kluczowe pojęcia i definicje stosowane w teorii i praktyce zarządzania 233
4.2. Jaki charakter maja funkcje zarządzania w praktyce?. 237
4.3. Nowe paradygmaty zarządzania organizacji) sportową i
turystyczną. 242
Rozdział 5. Przywództwo jako proces kierowania organizacją
(Brygida Gneganek-Wiccek).. 247
5.1. Istota i cechy przywództwa.. 247
5.2. Przywództwo a koncepcja władzy. 249
5.3. Zasady efektywnego przywództwa.. 251
Rozdział 6. Cykl życia organizacji sportowych i turystycznych
(Brygida Grzeganek-Więcek).. 257
6.1. Cykl życia a tożsamość organizacji.. 257
6.2. Identyfikacja faz tworzących cykl życia organizacji 260
6.3. Czy można wpływać na długość życia organizacji?. 264
Rozdział 7. Rozwiązywanie problemów we współczesnych organizacjach (Brygida Grzeganek-Wiccek). 267
7.1. Istota zarządzania we współczesnych organizacjach
sportowych i turystycznych.. 267
7.2. Rodzaje problemów występujących w zarządzaniu organizacjami sportowymi i turystycznymi. 269
7.3. Proces projektowania i rozwiązywania problemów zarządzania 270
7.4. Metody rozwiązywania problemów. 272
Rozdział 8. Współczesne tendencje w zarządzaniu organizacjami sportowymi i turystycznymi (Brygida Grzeganek-Wiccek). 275
8.1. Koncepcja zarządzania %Just in Time" 275
8.2. ifi&atl Managemenr jako koncepcja zarządzania wyszczuplającego organizacje sportowe i turystyczne..
8.3. Zastosowanie benchmarkingu jako koncepcji zarządzania w
organizacjach sportowych i turystycznych 279
8.3.1. Podział benchmarkingu 281
8.3.2. Praktyczne stosowanie benchmarkingu.. 283
Rozdział 9. Wykorzystanie niektórych „miękkich" aspektów w
procesie zarządzania organizacjami sportowymi i turystycznymi
(liry gula (irzeganek- Więcek). 287
9.1. Wykorzystanie intuicji w procesie podejmowania decyzji.. 287
9.1*1. Intuicja w zarządzaniu. 290
9.1.2. Intuicja menedżera. 292
9.2. Zarządzanie ryzykiem.. 294
9.2.1. Podstawowy podział ryzyka. 298
9.2.2. Zarządzanie ryzykiem w organizacji 300
9.2.3. Interdyscyplinarne hirudina zarządzanie ryzykiem. 304
9.3. Zarządzanie zaufaniem 306
9.3.1. Rodzaje zaufania. 310
9.3.2. Czynniki decydujące o potrzebie zarządzania zaufaniem.. 313
Rozdział 10. Zasobowe koncepcje zarządzania (Brygida
Grzeganek-Więcek) 317
10.1. Zarządzanie wiedzą - podstawowe pojęcia 317
10.2. Wiedza w organizacjach uczących sit; i inteligentnych.. 321
10.2.1. Organizacja ucząca się.. 323
10.2.2. Organizacja inteligentna 324
10.3. Kolektywny umysł - zespoły wiedzy 326
10.4. Zasoby wiedzy jako czynnik uzyskania przewagi konkurencyjnej na rynku usług sportowych i turystycznych 332
10.5. Umiejętności menedżerów a zarząd/anie wiedzą.. 338
10.6. Kapitał intelektualny jako zasób konkurencyjny organizacji sportowych i turystycznych 342
10.6.1. Identyfikacja kluczowych składników kapitału intelektualnego.. 347
10.6.2. Zarządzanie kapitałem intelektualnym w organizacji 351
Podsumowanie. 355
Bibliografia 358
CHCESZ PRZED ZAKUPEM ZAPOZNAĆ SIĘ Z OFEROWANĄ KSIĄŻKĄ NAPISZ DO NAS MAILA, A OTRZYMASZ DARMOWY FRAGMENT!!!
Zobacz nasze pozostałe oferty:
|
|