Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ANATOMIA ORGANIZACJI SPORTOWYCH I TURYSTYCZNYCH

01-06-2014, 9:17
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 106 zł     
Użytkownik hirudina
numer aukcji: 4204614383
Miejscowość Katowice
Wyświetleń: 4   
Koniec: 01-06-2014 09:17:09

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 1.00 [kg]
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2014
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

e-mail: [zasłonięte]@hirudina.pl
tel. stacjonarny: (32)[zasłonięte]352-04
tel. komórkowy: 513-[zasłonięte]-833
komunikator: [zasłonięte]40558

Adres sklepu: ul. Księdza Bednorza 14
(pod apteką)
40-384 Katowice-Szopienice

Godziny pracy: Pon - Pt: 8.30 – 16.30

Lokalizacja sklepu:


Przelew na konto mBank:
16 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 406776

Wszystkie zamówienia realizowane
są przez Pocztę Polską.

Książki wysyłamy zgodnie z
wyborem opcji:
- po wpłacie na konto
- za pobraniem
Wysyłamy również
za granicę!

Koszty przesyłki są u nas
zawsze zgodne
z aktualnym cennikiem
Poczty Polskiej.

Odbiór osobisty: Po odbiór książek serdecznie zapraszamy do naszej księgarni w Katowicach-Szopienicach
(adres powyżej)



*INFORMACJE DOSYĆ ISTOTNE!

Szanowni Klienci, przed wybraniem jakiejkolwiek naszej oferty nie musicie Państwo zapoznawać się z niczym, choćbyście w internecie byli po raz pierwszy:

- nie musicie zapoznawać się z naszym regulaminem, bo krótki i formalny;

- nie musicie sprawdzać czy mamy na stanie, bo mamy 99%;

- nie musicie sprawdzać czy istniejemy jedynie wirtualnie, zapraszamy na Bednorza 14, jesteśmy pod telefonami;

- nie przepłacicie za przesyłkę bo jest zgodna co do grosza z cennikiem poczty, a za przesyłkę kilku książek zapłacicie raz, też zgodnie z cennikiem;

- nie dopłacicie za taśmę klejącą, koperty, pakowanie, te rzeczy w cenie towaru;

- nie będziecie czekać zbyt długo - wysyłamy codziennie, mailowo potwierdzając nadanie;

- a informacji dodatkowych nie poskąpimy, choć prosimy o cierpliwość.

Jesteśmy na tej platformie od 2005 roku i mamy za sobą dziesiątki tysięcy transakcji.

Jeśli macie jeszcze wątpliwości, albo allegro znowu "nawaliło" - służymy pomocą.

HIRUDINA

Pozdrawiamy


WYSYŁKA DZISIAJ !!!

CODZIENNIE W DNI ROBOCZE

WYSTARCZY DO GODZ. 13.00 wybrać:

1) przesyłkę "za pobraniem"
lub
2) wysłać skan przelewu
ostatecznie
3) wpłacić za pośrednictwem "PayU"



[zasłonięte]@hirudina.pl

tel. 32[zasłonięte]352-04

lub 513 [zasłonięte] 833

GG:[zasłonięte]40558



ANATOMIA ORGANIZACJI SPORTOWYCH I TURYSTYCZNYCH

Brygida Grzeganek - Więcek, Joanna Kantyka, Andrzej Hadzik, Krzysztof Cieślikowski


Stan książki: NOWA
Wydawnictwo: AWF Katowice
Stron: 380
Okładka: miękka

Spis treści:




Wstęp 9

Część I

Rozdział I. Charakterystyka organizacji sportowych
(Andrzej Iludzik). 15
1.1. Stniktura prawno-organizacyjna w sektorze sportu. 15
1.1.1. Kluby sportowe jako jedne z podstawowych organizacji sportowych. 15
1.1.2. Układy federacyjne w sporcie.. 38
1.1.3. Przegląd modeli organizacji sportowych 50
1.1.4. Struktury organizacyjne i ich wpływ na funkcjonowanie organizacji.. 66
1.1.5. Źródła finansowania organizacji sportowych.. 73

Część II

Rozdział 2. Charakterystyka organizacji turystycznych
(Krzysztof Cieślik o wsk i).. 87
2.1. Rynek działalności w sektorze turystyki 87
2.1.1. Pojęcie rynku turystycznego. 87
2.1.2. Podział i struktura organizacji turystycznych występujących na rynku.. l>4
2.1.3. Convention and Visitors Bureaus (CVB) i ich rola na rynku turystycznym.. 115
2.2. Wybrane modele organizacji turystycznych. 122
2.2.1. Ekorozwój organizacji turystycznych - moda czy konieczność?. 122
2.2.2. Klastry na rynku turystycznym.. 130

Część III

Rozdział 3. Istota działalności marketingowej w organizacjach sportowych i turystycznych (Joanna Kantyka) 143
3.1. Działalność marketingowa w organizacjach sportowych i turystycznych 143
3.1.1. Zasady koncepcji marketingowych w organizacjach sportowych i turystycznych.. 152
3.1.2. Nowe ujęcie instrumentów marketingu mix. I 56
3.1.3. Produkt sportowy i turystyczny.. 158
3.1.4. Dystrybucja produktów sportowych i turystycznych.. 173
3.1.5. Promocja w sporcie i turystyce 179
3.1.6. Cena produktów sportowych i turystycznych.. IX7
3.2. Segmentacja rynku sportowego i turystycznego 194
3.3. Model zachowań klientów na rynku sportowym i turystycznym 202
3.4. Proces planowania marketingowego w organizacjach sportowych i turystycznych.. 209
3.4.1. Struktura planu marketingowego 209

Część IV

Rozdział 4. Jak w praktyce wykorzystywane są współczesne koncepcje zarządzania? (Brygida Gneganek-Wiccek) 233
4.1. Kluczowe pojęcia i definicje stosowane w teorii i praktyce zarządzania 233
4.2. Jaki charakter maja funkcje zarządzania w praktyce?. 237
4.3. Nowe paradygmaty zarządzania organizacji) sportową i turystyczną. 242

Rozdział 5. Przywództwo jako proces kierowania organizacją
(Brygida Gneganek-Wiccek).. 247
5.1. Istota i cechy przywództwa.. 247
5.2. Przywództwo a koncepcja władzy. 249
5.3. Zasady efektywnego przywództwa.. 251

Rozdział 6. Cykl życia organizacji sportowych i turystycznych
(Brygida Grzeganek-Więcek).. 257
6.1. Cykl życia a tożsamość organizacji.. 257
6.2. Identyfikacja faz tworzących cykl życia organizacji 260
6.3. Czy można wpływać na długość życia organizacji?. 264

Rozdział 7. Rozwiązywanie problemów we współczesnych organizacjach (Brygida Grzeganek-Wiccek). 267
7.1. Istota zarządzania we współczesnych organizacjach sportowych i turystycznych.. 267
7.2. Rodzaje problemów występujących w zarządzaniu organizacjami sportowymi i turystycznymi. 269
7.3. Proces projektowania i rozwiązywania problemów zarządzania 270
7.4. Metody rozwiązywania problemów. 272

Rozdział 8. Współczesne tendencje w zarządzaniu organizacjami sportowymi i turystycznymi (Brygida Grzeganek-Wiccek). 275
8.1. Koncepcja zarządzania %Just in Time" 275
8.2. ifi&atl Managemenr jako koncepcja zarządzania wyszczuplającego organizacje sportowe i turystyczne..
8.3. Zastosowanie benchmarkingu jako koncepcji zarządzania w organizacjach sportowych i turystycznych 279
8.3.1. Podział benchmarkingu 281
8.3.2. Praktyczne stosowanie benchmarkingu.. 283

Rozdział 9. Wykorzystanie niektórych „miękkich" aspektów w procesie zarządzania organizacjami sportowymi i turystycznymi
(liry gula (irzeganek- Więcek). 287
9.1. Wykorzystanie intuicji w procesie podejmowania decyzji.. 287
9.1*1. Intuicja w zarządzaniu. 290
9.1.2. Intuicja menedżera. 292
9.2. Zarządzanie ryzykiem.. 294
9.2.1. Podstawowy podział ryzyka. 298
9.2.2. Zarządzanie ryzykiem w organizacji 300
9.2.3. Interdyscyplinarne hirudina zarządzanie ryzykiem. 304
9.3. Zarządzanie zaufaniem 306
9.3.1. Rodzaje zaufania. 310
9.3.2. Czynniki decydujące o potrzebie zarządzania zaufaniem.. 313

Rozdział 10. Zasobowe koncepcje zarządzania (Brygida
Grzeganek-Więcek) 317
10.1. Zarządzanie wiedzą - podstawowe pojęcia 317
10.2. Wiedza w organizacjach uczących sit; i inteligentnych.. 321
10.2.1. Organizacja ucząca się.. 323
10.2.2. Organizacja inteligentna 324
10.3. Kolektywny umysł - zespoły wiedzy 326
10.4. Zasoby wiedzy jako czynnik uzyskania przewagi konkurencyjnej na rynku usług sportowych i turystycznych 332
10.5. Umiejętności menedżerów a zarząd/anie wiedzą.. 338
10.6. Kapitał intelektualny jako zasób konkurencyjny organizacji sportowych i turystycznych 342
10.6.1. Identyfikacja kluczowych składników kapitału intelektualnego.. 347
10.6.2. Zarządzanie kapitałem intelektualnym w organizacji 351
Podsumowanie. 355
Bibliografia 358




CHCESZ PRZED ZAKUPEM ZAPOZNAĆ SIĘ Z OFEROWANĄ KSIĄŻKĄ
NAPISZ DO NAS MAILA, A OTRZYMASZ

DARMOWY FRAGMENT!!!

ANATOMIA ORGANIZACJI SPORTOWYCH I TURYSTYCZNYCH

Zobacz nasze pozostałe oferty:

KomentarzePanelealle

galeria zobacz takze