Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Analogie tematyczne - Nallur A., Nepomuceno A.

12-01-2015, 15:59
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 83 zł     
Użytkownik medisquad_lublin
numer aukcji: 4944523341
Miejscowość Lublin
Wyświetleń: 3   
Koniec: 12-01-2015 16:04:45

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2014
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Płatność

Wpłata na konto bankowe (przelew przedpłata)

Bank Ochrony Środowiska
841[zasłonięte]114421[zasłonięte]40704[zasłonięte]002

W tytule przelewu należy wpisać numer aukcji oraz nick

Wysyłka

Wysyłka w ciągu 48 godzin po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym

Odbiór osobisty

ul. Lubartowska 56 w Lublinie

Kontakt z nami

ul. Lubartowska 56
20-094 Lublin
tel./fax: 81 [zasłonięte] 21
tel. kom.: 603 [zasłonięte] 381
pon.-pt.: 8.30-16.30

Analogie tematyczne

Autor: Nallur A., Nepomuceno A.

 

Wydawca: Arson

Wydanie, Rok wyd: 2014

Format: 29,5 x 21,5 cm

Oprawa: pudełko

Opis:

Myślenie przez analogię pozwala odszukać odpowiadające sobie właściwości dla różnych cech, rzeczy, sytuacji, procesów itp. Umożliwia rozwiązywanie problemów poprzez przeniesienie wiedzy z jednej sytuacji na drugą.
Rozumowanie przez analogię polega na dostrzeżeniu reguły i wykorzystaniu jej do rozwiązania innych zadań w nowych sytuacjach.
Ćwiczenie myślenia przez analogię jest ważnym etapem nauki i rozwoju intelektualnego. Brak tej umiejętności utrudnia uczenie się nowych umiejętności, także językowych..
Ćwiczenia „Analogie" przeznaczone są zarówno dla dzieci z zaburzeniami rozwojowymi, jak i dla dzieci zdrowych, w celu stymulacji kształtowania funkcji poznawczych.
Zadania zawarte w kartach ćwiczeń można wykorzystywać do codziennej pracy w gabinetach logopedycznych i terapeutycznych oraz w przedszkolach i szkołach. Rozwijają one u dzieci takie umiejętności, jak:
- odkrywanie i wykorzystywanie reguł,
- werbalizowanie reguł,
- odnajdywanie relacji i różnic,
- dokonywanie analizy.

Karty ćwiczeń zostały podzielone według zastosowanych reguł oraz stopnia ich trudności. Dla każdej analogii przygotowano kilka ćwiczeń, aby dziecko mogło przyswoić daną regułę i przenieść ją na inne zadania, a w konsekwencji samodzielnie odszukiwać kolejne prawidłowości.
Nawet jeśli dziecku nie uda się rozwiązać pierwszego problemu, kolejnych kilka kart, wykorzystujących tę samą regułę pozwoli na jej opanowanie i doświadczenie pozytywnych emocji poprzez samodzielne wykonanie ćwiczenia.
Karty zostały przygotowane w taki sposób, by dziecko mogło dołożyć „ruchomy" obrazek w odpowiednie okienko. Do każdej analogii dziecko ma za zadanie wybrać jedno z pięciu przedstawionych rozwiązań, wśród których tylko jedno jest prawidłowe. Przy pierwszej analogii terapeuta pyta dziecko pokazując na puste okienko: „Co tu pasuje?" Wszystkie analogie opierają się na zasadzie: „Jeśli A, to B", np. „jeśli czerwony miś zamienia się w żółtego misia, to czerwone auto zamieni się w żółte auto". W powyższym przykładzie dziecko ma za zadanie uświadomić sobie regułę. Mówiące dzieci należy zachęcać do werbalizowania reguł. Osoby z zaburzeniami komunikacji językowej po wykonaniu zadania powinny usłyszeć wypowiedzianą przez dorosłego zasadę.

Zawartość zestawu:
-70 kart kartonowych kolorowych dwustronnie foliowanych
- instrukcję z odpowiedziami
- tekturowe opakowanie