WITAM WSZYSTKICH ZAINTERESOWANYCH!!!
Do zaoferowania mam czterogazowy analizator spalin AI 9600 firmy Radiotechnika Polska. Urządzenie jest w bdb stanie, po kalibracji, posiada Swiadectwo legalizacji ponownej. Legalizacja jest ważna do 30 czerwca 2012
Analizator posiada Atest ITS Z/15/67/02
RADIOTECHNIKA AI 9600 PRZEZNACZENIE: Wieloskładnikowy analizator spalin AI 9600 jest przyrządem pomiarowym do kontroli emisji spalin samochodów wyposażonych w silniki z zapłonem iskrowym w Stacjach Kontroli Pojazdów i w Warsztatach Diagnostycznych. ZASADA DZIAŁANIA: Pomiar stężenia gazów w spalinach samochodowych przy użyciu analizatora AI 9600 realizowany jest w oparciu o metodę absorpcji promieniowania podczerwonego (NDiR) dla CO, CO2, i HC zaś O2 i opcjonalnie NOx z wykorzystaniem ogniwa elektrochemicznego. MOŻLIWOŚCI FUNKCJONALNE: Pomiar -Stężenia :CO, CO2, O2 [% obj.]; HC (C6H14) [ppm obj.]; -Nadmiar powietrza - współczynnik wyliczany programowo (niemianowany); -Obroty silnika: obr. [min-1]; -Temperatura oleju: Tol [oC]; Wizualizacja wyników i komunikatów: alfanumeryczny wyświetlacz LCD;4 wiersze po 20 znaków; wysokość znaków - 12 mm Drukowanie dokumentu końcowego pomiarów - mikrodrukarka modułowa: Szerokość papieru - 57 mm; Wymienna kaseta z taśmą barwiącą. Wprowadzanie danych z zewnętrznej klawiatury PC; Transmisja danych do komputera PC łączem RS 232; Akustyczna sygnalizacja: ważnych komunikatów i poleceń oraz działania przycisków; Automatyczne odprowadzenie kondensatu; Automatyczny test szczelności przy każdym załączeniu przyrządu do zasilania lub na życzenie; Automatyczne zerowanie przed każdym pomiarem; Automatyczny test pozostałości HC przed każdym pomiarem; Automatyczna kontrola przepływu; Automatyczna kalibracja O2; Automatyczna kontrola stanu nagrzewania; Automatyczna kalibracja gazowa (z menu serwisu); Autozerowanie po 30 min. pracy; Automatyczne przerwanie pracy ( pomiaru) przy braku postępu w pomiarach przez 10 min.; Kontrola i sygnalizacja zużycia ogniwa O2; Zegar - data, czas; Sygnalizacja terminu następnej, okresowej kalibracji gazowej; Kontrola statusowa błędów pracy i uszkodzeń przyrządu. RODZAJE PRACY: Pomiar ciągły diagnostyczny; Kontrola emisji spalin silnika: -Bez katalizatora -Z katalizatorem:- w układzie nieregulowanym - w układzie regulowanym test układu regulacji pętli sondy lambda DANE TECHNICZNE: Czas nagrzewania 15 max.; Wielkości mierzone Zakres Rozdzielczość Jedn. CO 0..10 0,01 % obj. CO2 0..20 0,1 % obj. HC (C6H14) 0..20000 1 ppm obj. O2 0..22 0,1 % obj. Lambda 0..2 0,001 Obr. 60..16000 1 min-1 Toleju 0..150 1 C Dokładność pomiaru: IR: kl. 1 wg OIML R99 CO ± 0,06% obj. - jako błąd bezwzględny wskazań CO2 ± 0,5 % obj. - lub 5 % jako błąd względny HC ± 12 ppm obj. - wskazań ( który jest większy) O2 ± 0,1 % obj. - Toleju ± 5 OC Obr. ± 1% Przepływ Qnom.: 80 L/min. Qnom.: 110 L/min. Czas odpowiedzi: T (IR95): 15 s max. T (O2:99,5): 60 s max. Warunki pracy: Temperatura otoczenia +5 OC do 40 OC Wilgotność względna 90 % max. Ciśnienie 900 do 1100 hPa Zasilanie Sieciowe 220 V AC (+10/-15)%, 50 ± 1 Hz Akumulatorowe 12 V DC Pobór mocy 40 VA max. Wymiary 348x237x400 mm Masa 10 kg WYPOSAŻENIE: Sonda poboru spalin (wąż giętki ze stali nierdzewnej 0,5 mb z przesuwna rękojeścią mocującą oraz 6 mb węża witonowego); Sonda pomiaru temperatury oleju (0,7 mb); Sonda pomiaru obrotów silnika (szczypcowa indukcyjna); Klawiatura PC; Przewody zasilania sieciowego i akumulatorowego; Opis pochodzi z ulotki informacyjnej RADIOTECHNIKA POLSKA
Wszystkie pytania pod numerem tel: 518-[zasłonięte]-691
|