Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie.
OK
Polityka Prywatności
Zaakceptuj i zamknij X
DARMOWE ARCHIWUM ALLE
Strona startowa
Kategorie
Kontakt
Szukaj
:
Archiwum Alle
>
Książki i Komiksy
>
Książki naukowe i popularnonaukowe
>
Biznes, nauki ekonomiczne
>
Ekonomia
ANALIZA SATYSFAKCJI I LOJALNOŚCI KLIENTÓW ..CeDeWu
28-01-2012, 2:18
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz:
36.50
zł
Użytkownik
nemezir
numer aukcji:
2023161384
Miejscowość
Rybnik
Wyświetleń:
10
Koniec:
26-01-2012 21:42:41
Dodatkowe informacje:
Stan:
Nowy
Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie.
ANALIZA SATYSFAKCJI I LOJALNOŚCI KLIENTÓW BANKOWYCH
Autor/autorzy:
Przemysław Stodulny
Wydawca:
CeDeWu
Oprawa: Miękka
Format: 17.0x24.0cm
Ilość stron: 228
Wydanie: 2
Rok wydania: 2008
***
W najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a przede wszystkim z rosnącą konkurencją na rynku. Chcąc przetrwać muszą wykazać się zdolnością do tworzenia, oferowania i sprzedawania produktów i usług, których ceny i jakość są bardziej atrakcyjne od ofert innych podmiotów krajowych i zagranicznych. W strategiach banków obok czynników konkurencyjności dotyczących zarządzania aktywami materialnymi, takich jak: wielkość, udział w rynku, sieć dystrybucji, coraz istotniejszą rolę odgrywają czynniki nietradycyjne, a mianowicie: zarządzanie marketingowe, marka, jakość usług czy relacje z klientami. W książce znaleźć można zarówno szereg analiz wskazujących na potencjalne i rzeczywiste źródła przewagi konkurencyjnej, jak i nakreślone kierunki poprawy w zakresie jakości świadczonych usług. Stanowi ona cenne źródło informacji dla pracowników banków odpowiedzialnych za zarządzanie relacjami z klientami (CRM) oraz projektowanie i realizację programów lojalnościowych.
***
Do każdej następnej zakupionej książki w zamówieniu doliczymy tylko 1,50 zł koszt wysyłki.