Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ANALIZA SATYSFAKCJI I LOJALNOŚCI KLIENTÓW ..CeDeWu

28-01-2012, 2:18
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 36.50 zł     
Użytkownik nemezir
numer aukcji: 2023161384
Miejscowość Rybnik
Wyświetleń: 10   
Koniec: 26-01-2012 21:42:41

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 


ANALIZA SATYSFAKCJI I LOJALNOŚCI KLIENTÓW BANKOWYCH


Autor/autorzy:
Przemysław Stodulny
 
Wydawca:
 
CeDeWu
 
Oprawa: Miękka
Format: 17.0x24.0cm
Ilość stron: 228
Wydanie: 2
Rok wydania: 2008

 *** 
  W najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a przede wszystkim z rosnącą konkurencją na rynku. Chcąc przetrwać muszą wykazać się zdolnością do tworzenia, oferowania i sprzedawania produktów i usług, których ceny i jakość są bardziej atrakcyjne od ofert innych podmiotów krajowych i zagranicznych. W strategiach banków obok czynników konkurencyjności dotyczących zarządzania aktywami materialnymi, takich jak: wielkość, udział w rynku, sieć dystrybucji, coraz istotniejszą rolę odgrywają czynniki nietradycyjne, a mianowicie: zarządzanie marketingowe, marka, jakość usług czy relacje z klientami. W książce znaleźć można zarówno szereg analiz wskazujących na potencjalne i rzeczywiste źródła przewagi konkurencyjnej, jak i nakreślone kierunki poprawy w zakresie jakości świadczonych usług. Stanowi ona cenne źródło informacji dla pracowników banków odpowiedzialnych za zarządzanie relacjami z klientami (CRM) oraz projektowanie i realizację programów lojalnościowych.

 ***
Do każdej następnej zakupionej książki w zamówieniu doliczymy tylko 1,50 zł koszt wysyłki.

ANALIZA SATYSFAKCJI I LOJALNOŚCI KLIENTÓW ..CeDeWu