Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Analiza marketingowa w przedsiębiorstwie

24-01-2012, 5:02
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 40 zł      Aktualna cena: 40 zł     
Użytkownik wyczerpane
numer aukcji: 2002102742
Miejscowość Warszawa
Kupiono sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 19   
Koniec: 15-01-2012 14:54:14
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Analiza marketingowa w przedsiębiorstwie

Autor: Świdrak Tomasz

Wydawnictwo: Promotor
Liczba stron: 164
Format: 170x240
Rok wydania: 2007
ISBN:[zasłonięte]978-83095-16-4

Celem niniejszej książki jest przedstawienie analizy marketingowej dokonanej na praktycznym przykładzie Rafinerii Nafty Jedlicze S.A.

Czas realizacji zamówienia: 14 dni roboczych