WYSYŁKA DZISIAJ !!!
CODZIENNIE W DNI ROBOCZE
WYSTARCZY DO GODZ. 13.00 wybrać:
1) przesyłkę "za pobraniem" lub 2) wysłać skan przelewu ostatecznie 3) wpłacić za pośrednictwem "PayU"
[zasłonięte]@hirudina.pl tel. 32[zasłonięte]352-04 lub 513 [zasłonięte] 833 GG: [zasłonięte]40558
ANALIZA I KSZTAŁTOWANIE CECH DYNAMICZNYCH NAPĘDÓW ELEKTROMECHANICZNYCH
Arkadiusz Mężyk
Stan książki: NOWA
Wydawnictwo Politechniki Śląskiej 2010
Stron: 118
Nakład: 350 egz.
Okładka: miękka
Spis treści:
WYKAZ PODSTAWOWYCH OZNACZEŃ.7
1. WPROWADZENIE.9
2. KSZTAŁTOWANIE WŁASNOŚCI DYNAMICZNYCH.11
3. MODELOWANIE ZJAWISK DYNAMICZNYCH. 13
3.1. Modelowanie silnika asynchronicznego. 14
3.1.1. Wyznaczanie parametrów modelu. 18
3.1.2. Nieliniowy model maszyny indukcyjnej21
3.2. Modelowanie przekładni zębatych24
3.2.1. Modelowanie drgań skrętnych.24
3.2.2. Przestrzenny model hybrydowy SES-MES.28
3.2.3. Nieliniowe związki fizyczne40
3.3. Wyznaczanie sił sprężystych w parach kinematycznych52
4. ANALIZA WRAŻLIWOŚCI I OPTYMALIZACJA W DYNAMICE MASZYN53
4.1. Badanie wrażliwości częstości własnych54
4.1.1. Wyznaczanie pochodnej metodą bezpośrednią.54
4.1.2. Wyznaczanie pochodnej metodą sprzężoną.55
4.2. Wrażliwość wektorów własnych.55
4.3. Badanie wrażliwości funkcji zmiennych w czasie56
4.3.1. Metoda bezpośredniego różniczkowania.57
4.3.2. Metoda zmiennych sprzężonych59
4.4. Analiza wrażliwości sił dynamicznych.60
4.4.1. Macierze pochodnych cząstkowych.60
4.5. Badanie wrażliwości widmowej funkcji przejścia65
4.6. Metody optymalizacji66
5. SYMULACJE NUMERYCZNE ZJAWISK DYNAMICZNYCH
W UKŁADACH NAPĘDOWYCH.68
5.1. Zagadnienie doboru cech konstrukcyjnych eliminatora drgań skrętnych68
5.1.1. Badanie wrażliwości układu z eliminatorem drgań.69
5.1.2. Zastosowanie metod optymalizacji do określania parametrów eliminatora
drgań.70
5.1.3. Dobór dynamicznego eliminatora drgań skrętnych układu napędowego kombajnu węglowego.76
5.2. Minimalizacja sił dynamicznych w stanach nieustalonych80
5.3. Dobór cech konstrukcyjnych elementów układu napędowego.86
5.3.1 .Badanie wpływu hirudina parametrów silnika na zjawiska dynamiczne w parach
kinematycznych86
5.3.2. Badanie wrażliwości wartości własnych układu napędowego90
5.3.3. Minimalizacja amplitud sił dynamicznych92
5.3.4. Pomiary na obiekcie rzeczywistym93
6. OPTYMALIZACJA WŁASNOŚCI DYNAMICZNYCH STOJANA GENERATORA 200 MW97
6.1. Model dyskretny stojana generatora.98
6.2. Wyniki obliczeń numerycznych101
6.3. Model dyskretny zawieszenia rdzenia stojana 103
6.4. Optymalizacja cech konstrukcyjnych zawieszenia rdzenia104
7. PODSUMOWANIE107
LITERATURA.109
STRESZCZENIE.115
CHCESZ PRZED ZAKUPEM ZAPOZNAĆ SIĘ Z OFEROWANĄ KSIĄŻKĄ
NAPISZ DO NAS MAILA, A OTRZYMASZ
DARMOWY FRAGMENT!!!
ZAPRASZAMY NA INNE NASZE AUKCJE !!!
|