Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Analiza danych w biznesie. Sztuka podejmowania

12-03-2015, 14:41
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 47 zł     
Użytkownik alcom-sezam
numer aukcji: 5078835201
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 1   
Koniec: 12-03-2015 14:26:23

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2014
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Alcom-Sezam
Najlepsze książki w najniższej cenie!
Wszystkie aukcje | Komentarze | Strona "O mnie" | Wyślij wiadomość | Dodaj do ulubionych
Oficjalny Partner Analiza danych w biznesie. Sztuka podejmowania skutecznych decyzji
Kontakt

telefon:
[zasłonięte]501-01-60
[zasłonięte]500-01-10

e-mail:
[zasłonięte]@gmail.com

WYSTAWIAMY FAKTURY VAT !!!

Odbiór osobisty

Odbiór osobisty po uprzednim kontakcie telefonicznym lub mailowym

Warszawa
ul. Moniuszki 10
na tylach SDH "SEZAM"

czynne: pon-pt 11:00-18:00



Jak do nas dotrzeć ?



Kliknij w obrazek aby wyświetlić mapkę.

Analiza danych w biznesie. Sztuka podejmowania skutecznych decyzji

Wszystko co powinieneś wiedzieć o eksploracji danych i myśleniu w kategoriach analityki danych. Wyciągaj trafne wnioski!
 

„Lektura obowiązkowa dla każdego, kto poważnie myśli o wykorzystaniu okazji, jakie niosą ze sobą wielkie zbiory danych”.

— Craig Vaughan, globalny wiceprezes SAP

Posiadanie zbiorów danych to połowa sukcesu. Druga połowa to umiejętność ich skutecznej analizy i wyciągania wniosków. Dopiero na tej podstawie będziesz w stanie właściwie ocenić kondycję Twojej firmy oraz podjąć słuszne decyzje. Wiedza zawarta w tej książce może zadecydować o sukcesie biznesowym lub porażce. Nie ryzykuj i sięgnij po to doskonałe źródło wiedzy, poświęcone nauce o danych.

To unikalny podręcznik, który pomoże Ci sprawnie opanować nawet najtrudniejsze zagadnienia związane z analizą danych. Dowiedz się, jak zbudowany jest proces eksploracji danych, z jakich narzędzi możesz skorzystać oraz jak stworzyć model predykcyjny i dopasować go do danych. W kolejnych rozdziałach przeczytasz o tym, czym grozi nadmierne dopasowanie modelu i jak go unikać oraz jak wyciągać wnioski metodą najbliższych sąsiadów. Na koniec zaznajomisz się z możliwościami wizualizacji skuteczności modelu oraz odkryjesz związek pomiędzy nauką o danych a strategią biznesową. To obowiązkowa lektura dla wszystkich osób chcących podejmować świadome decyzje na podstawie posiadanych danych!

Dzięki tej książce:

  • poznasz model predykcyjny
  • dowiesz się, jak dopasować model do danych
  • zwizualizujesz skuteczność zbudowanego modelu
  • zwiększysz swoje szanse na osiągnięcie sukcesu biznesowego

Przeanalizuj posiadane dane i podejmij trafne decyzje!

 

Ta książka wykracza poza sferę podstaw analityki danych. To niezbędny przewodnik dla tych z nas (nas wszystkich?), których firmy zostały zbudowane w oparciu o wszechobecność okazji biznesowych, wiążących się z danymi, i nowe możliwości podejmowania decyzji w oparciu o dane.

— Tom Phillips, prezes Distillery i były szef Google Search i Google Analytics


Wszystkie prawa zastrzeżone - kopiowanie szablonu, opisu i zdjęć zabronione!