Wszystko co powinieneś wiedzieć o eksploracji danych i myśleniu w kategoriach
analityki danych. Wyciągaj trafne wnioski!
„Lektura obowiązkowa dla każdego, kto poważnie myśli o wykorzystaniu okazji,
jakie niosą ze sobą wielkie zbiory danych”.
— Craig Vaughan, globalny wiceprezes SAP
Posiadanie zbiorów danych to połowa sukcesu. Druga połowa to umiejętność
ich skutecznej analizy i wyciągania wniosków. Dopiero na tej podstawie
będziesz w stanie właściwie ocenić kondycję Twojej firmy oraz podjąć słuszne decyzje.
Wiedza zawarta w tej książce może zadecydować o sukcesie biznesowym lub porażce. Nie
ryzykuj i sięgnij po to doskonałe źródło wiedzy, poświęcone nauce o danych.
To unikalny podręcznik, który pomoże Ci sprawnie opanować nawet najtrudniejsze
zagadnienia związane z analizą danych. Dowiedz się, jak zbudowany jest proces eksploracji
danych, z jakich narzędzi możesz skorzystać oraz jak stworzyć model predykcyjny i
dopasować go do danych. W kolejnych rozdziałach przeczytasz o tym, czym grozi nadmierne
dopasowanie modelu i jak go unikać oraz jak wyciągać wnioski metodą najbliższych sąsiadów.
Na koniec zaznajomisz się z możliwościami wizualizacji skuteczności modelu oraz odkryjesz
związek pomiędzy nauką o danych a strategią biznesową. To obowiązkowa lektura dla
wszystkich osób chcących podejmować świadome decyzje na podstawie posiadanych
danych!
Dzięki tej książce:
- poznasz model predykcyjny
- dowiesz się, jak dopasować model do danych
- zwizualizujesz skuteczność zbudowanego modelu
- zwiększysz swoje szanse na osiągnięcie sukcesu biznesowego
Przeanalizuj posiadane dane i podejmij trafne decyzje!
Ta książka wykracza poza sferę podstaw analityki danych. To niezbędny przewodnik
dla tych z nas (nas wszystkich?), których firmy zostały zbudowane w oparciu
o wszechobecność okazji biznesowych, wiążących się z danymi, i nowe możliwości podejmowania
decyzji w oparciu o dane.
— Tom Phillips, prezes Distillery i były szef Google
Search i Google Analytics
|