Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

AN AD IS A TERRIBLE THING TO WASTE Wendy Melillo

17-02-2014, 18:09
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 156.45 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 3896728310
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 3   
Koniec: 17-02-2014 17:54:20

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2013
Kondycja: bez śladów używania
Język: angielski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>45303, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>77501, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>05211, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>79531, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>83439, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>45303, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>77501, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>05211, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>79531, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>83439

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

An AD is a Terrible Thing to Waste

AN AD IS A TERRIBLE THING TO WASTE Wendy Melillo

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Wendy Melillo
Language: English
Publisher: Smithsonian Books
Publication Date: 28 Nov 2013
Dimensions: 23.1 x 15.7 x 2.5 cm
Format: Hardcover
Pages: 226
Condition: NEW
Product_ID: 15DDC4C936

 

 


How McGruff and the Crying Indian Changed America: A History of Iconic Ad Council Campaigns details how public service advertising campaigns became part of our national conversation and changed us as a society. The Ad Council began during World War II as a propaganda arm of President Roosevelt's administration to preserve its business interests. Happily for the ad industry, it was a double play: the government got top-notch work; the industry got an insider relationship that proved useful when warding off regulation. From Rosie the Riveter to Smokey Bear to McGruff the Crime Dog, How McGruff and the Crying Indian Changed America explores the issues and campaigns that have been paramount to the nation's collective memory and looks at challenges facing public service campaigns in the current media environment.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.