Synthetic Synchromesh Transmission Fluid to najwyższej klasy olej
przekładniowy zaprojektowany do najbardziej
wymagajacych skrzyń manualnych gdzie nie wymagany jest olej z wysoką
zawartością dodatków extreme pressure (EP).
Olej został stworzony w celu maksymalnej ochrony przekładni "syncromesh" -
przekładni manulanych.
Synthetic Synchromesh Transmission Fluid chroni przekładnie i łożyska w
extremalnych temperaturach.
Produkt Synthetic Synchromesh Transmission Fluid przewyższa konwencjonalne
oleje i zapewnia niespotykaną wydajność i ochronę w zakresie od -40 st.C do 149 st.C !
AMSOIL Manual Synchromesh Transmission Fluid maksymalizuje efektywność
całej skrzyni manulanej , niebywale chroni całą mechanikę skrzyni, utrzymuje ją w
czystości, chroni przed utlenianiem, oxydacją, tworzeniem sludge, szlamów i
wysokotemperaturowych osadów.
AMSOIL Manual Synchromesh Transmission Fluid w przeciwieństwie do olejów
konwencjonalnych i mineralnych zapobiega degradacji lepkości oleju w wyniku działania sił ścinających.
Utrzymuje stabilny i trwały film olejowy, który wybitnie chroni wszystkie częsci
mechaniczne przed zużyciem.
Chroni przed korozją oraz chroni wszystkie elementy gumowe oraz elamestrowe
wydłużając tym samym ich trwałość.
Jest kompatybilny z wszelkimi elementami wykonanymi z brązu oraz mosiądzu.
Idealny do jednostek takich jak Honda, Chrysler, General Motors i innych.
AMSOIL Manual Synchromesh Transmission Fluid przewyższa jakościowo
fabryczne oleje i płyny stosowane w wielu jednostkach na fabryczny montaż i serwis.
Cechy eksploatacyjne:
• Zmniejsza tarcie, temperaturę i zużycie
• Doskonała stabilność przy wysokich temperaturach
• Odporność na ciepło, utlenianie, gromadzenie kwasów i laków
• Poprawia sprawność przekładni na "zimno"
ZASTOSOWANIE:
AMSOIL Manual Synchromesh Transmission Fluid ma zastosowanie w
samochodach osobowych, lekkich ciężarówkach i wszedzie tam gdzie wymagana jest najwyższa ochrona i sprawność przekładni zsynchronizowanych.
Zastosowanie ma m.in w takich aplikacjach:
New Venture NV T350, NV 1500, NV 2550, NV 3500, NV 3550, NV 5600, and Tremec
T4, T5, T18, T56, T176, TKO500,
TKO600, TR 3450 and TR 3550. Zastępuje MTF-94 dla Land Rover, MG, i Mini Cooper.
Zastepuje Honda Genuine MTF fluid for manual transaxles i Texaco MTX
fluid.
Nie używać w silnikach, przekładniach hipoidalnych w mostach , limited-slip lub
aplikacji z mokrymi sprzęgłami.
Dane techniczne:
Specyfikacja.
• GM[zasłonięte]99856
• GM[zasłonięte]99861
• GM[zasłonięte]99855
• Chrysler MS-9224
• Chrysler MS-9417
Numer częsci:
• GM 12[zasłonięte]349 or 12[zasłonięte]577
• GM 12[zasłonięte]916
• GM[zasłonięte]10529
• Chrysler[zasłonięte]48744
• Chrysler[zasłonięte]48744
Trwałość i wymiana :
Zaleca się wymianę do 80 000 km lub do 150 000km jeśli taki interwiał określono w
instrukcji obsługi.
Właściwości fizyczne |
Synthetic Synchromesh Transmission Fluid 5W-30 (MTF) |
Lepkość kinematyczna w 100°C, cSt (ASTM D445) |
9,6 |
Lepkość kinematyczna w 40°C, cSt (ASTM D445) |
47,1 |
Wskaźnik lepkości (ASTM D2270) |
194 |
Lepkość w temp. -40°C, Brookfield |
38,273 |
Temperatura płynięcia °C (ASTM D97) |
-45 |
Temperatura zapłonu °C (ASTM D92) 150st.C min. |
224 |
Test czterech kul 40kg, 75°C, 1200 obr/min, 1 godz.) |
0,4 |
Stabilność piany (ASTM D-892) (20/50/20) |
0/0/0 |
Korozja miedzi (3 h, 121 ° C) (ASTM D-130) |
1A |