PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST AMORTYZATOR TYŁ RENOMOWANEJ FIRMY BILSTEIN
NR KAT:
BNE-B875
PODANA CENA ZA DWIE SZTUKI
KPL NA TYŁ
LEWA PRAWA
AMORTYZATORY PASUJĄ DO AUTA:
-
-
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
1.8 |
90 |
122 |
1796 |
4 |
05-2003 |
|
Z 18 XE |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
1.8 |
103 |
140 |
1796 |
4 |
09-2005 |
|
Z 18 XER |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
1.9 CDTI |
74 |
100 |
1910 |
4 |
08-2005 |
|
Z 19 DT |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
1.9 CDTI |
88 |
120 |
1910 |
4 |
04-2004 |
|
Z 19 DT |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
1.9 CDTI |
110 |
150 |
1910 |
4 |
04-2004 |
|
Z 19 DTH |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
2.0 DTI |
74 |
100 |
1994 |
4 |
05-2003 |
|
Y 20 DTH |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
2.0 Turbo |
129 |
175 |
1998 |
4 |
05-2003 |
|
Z 20 NET |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
2.2 direct |
114 |
155 |
2198 |
4 |
05-2003 |
|
Z 22 YH |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
2.2 DTI |
92 |
125 |
2171 |
4 |
05-2003 |
|
Y 22 DTR |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
2.8 |
206 |
280 |
2792 |
6 |
10-2006 |
|
|
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
2.8 V6 Turbo |
169 |
230 |
2792 |
6 |
09-2005 |
|
Z 28 NEL |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
2.8 V6 Turbo |
184 |
250 |
2792 |
6 |
01-2006 |
|
Z 28 NET |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
3.0 V6 CDTI |
130 |
177 |
2958 |
6 |
05-2003 |
|
Y 30 DT |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
3.0 V6 CDTI |
135 |
184 |
2959 |
6 |
09-2005 |
|
Z 30 DT |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
3.2 V6 |
155 |
211 |
3175 |
6 |
05-2003 |
|
Z 32 SE |
-
-
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
1.6 |
77 |
105 |
1598 |
4 |
01-2006 |
|
Z 16 XEP |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
1.6 16V |
74 |
100 |
1598 |
4 |
06-2004 |
|
Z 16 XE |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
1.8 |
81 |
110 |
1796 |
4 |
04-2002 |
|
Z 18 XEL |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
1.8 |
103 |
140 |
1796 |
4 |
01-2006 |
|
Z 18 XER |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
1.8 16V |
90 |
122 |
1796 |
4 |
04-2002 |
|
Z 18 XE |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
1.9 CDTI |
74 |
100 |
1910 |
4 |
10-2005 |
|
Z 19 DT |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
1.9 CDTI |
88 |
120 |
1910 |
4 |
04-2004 |
|
Z 19 DT |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
1.9 CDTI |
110 |
150 |
1910 |
4 |
04-2004 |
|
Z 19 DTH |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
2.0 16V Turbo |
129 |
175 |
1998 |
4 |
03-2003 |
|
Z 20 NET |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
2.0 DTI 16V |
74 |
101 |
1995 |
4 |
04-2002 |
|
Y 20 DTH |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
2.2 16V |
108 |
147 |
2198 |
4 |
04-2002 |
|
Z 22 SE |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
2.2 direct |
114 |
155 |
2198 |
4 |
10-2003 |
|
Z 22 YH |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
2.2 DTI 16V |
92 |
125 |
2172 |
4 |
04-2002 |
|
Y 22 DTR |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
2.8 V6 Turbo |
169 |
230 |
2792 |
6 |
08-2005 |
|
Z 28 NEL |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
2.8 V6 Turbo |
184 |
250 |
2792 |
6 |
08-2006 |
|
Z 28 NET |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
2.8 V6 Turbo |
188 |
255 |
2792 |
6 |
08-2005 |
|
Z 28 NET |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
3.0 CDTI |
130 |
177 |
2958 |
6 |
06-2003 |
|
Y 30 DT |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
3.0 CDTi |
135 |
184 |
2958 |
6 |
08-2005 |
|
Z 30 DT |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
3.2 V6 |
155 |
211 |
3175 |
6 |
08-2002 |
|
Z 32 SE |
-
-
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
1.6 |
74 |
100 |
1598 |
4 |
08-2005 |
|
Z 16 XE |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
1.6 |
77 |
105 |
1598 |
4 |
01-2006 |
|
Z 16 XEP |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
1.8 |
103 |
140 |
1796 |
4 |
01-2006 |
|
Z 18 XER |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
1.8 16V |
90 |
122 |
1796 |
4 |
08-2002 |
|
Z 18 XE |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
1.9 CDTI |
74 |
100 |
1910 |
4 |
10-2005 |
|
Z 19 DT |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
1.9 CDTI |
88 |
120 |
1910 |
4 |
04-2004 |
|
Z 19 DT |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
1.9 CDTI |
110 |
150 |
1910 |
4 |
04-2004 |
|
Z 19 DTH |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
2.0 16V Turbo |
129 |
175 |
1998 |
4 |
03-2003 |
|
Z 20 NET |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
2.0 DTI 16V |
74 |
101 |
1995 |
4 |
08-2002 |
|
Y 20 DTH |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
2.2 16V |
108 |
147 |
2198 |
4 |
08-2002 |
|
Z 22 SE |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
2.2 direct |
114 |
155 |
2198 |
4 |
10-2003 |
|
Z 22 YH |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
2.2 DTI 16V |
92 |
125 |
2172 |
4 |
08-2002 |
|
Y 22 DTR |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
2.8 V6 Turbo |
169 |
230 |
2792 |
6 |
08-2005 |
|
Z 28 NEL |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
2.8 V6 Turbo |
184 |
250 |
2792 |
6 |
08-2006 |
|
Z 28 NET |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
2.8 V6 Turbo |
188 |
255 |
2792 |
6 |
08-2005 |
|
Z 28 NET |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
2.8 V6 Turbo |
206 |
280 |
2792 |
6 |
08-2006 |
|
Z 28 NET |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
3.0 CDTI |
130 |
177 |
2958 |
6 |
06-2003 |
|
Y 30 DT |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
3.0 CDTi |
135 |
184 |
2958 |
6 |
08-2005 |
|
Z 30 DT |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
3.2 V6 |
155 |
211 |
3175 |
6 |
08-2002 |
|
Z 32 SE |
-
-
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
1.6 |
77 |
105 |
1598 |
4 |
01-2006 |
|
Z 16 XEP |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
1.6 16V |
74 |
100 |
1598 |
4 |
06-2004 |
|
Z 16 XE |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
1.8 |
90 |
122 |
1796 |
4 |
10-2003 |
|
Z 18 XE |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
1.8 |
103 |
140 |
1796 |
4 |
01-2006 |
|
Z 18 XER |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
1.9 CDTI |
74 |
100 |
1910 |
4 |
10-2005 |
|
Z 19 DTL |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
1.9 CDTI |
88 |
120 |
1910 |
4 |
04-2004 |
|
Z 19 DT |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
1.9 CDTI |
110 |
150 |
1910 |
4 |
04-2004 |
|
Z 19 DTH |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
2.0 DTI |
74 |
100 |
1995 |
4 |
10-2003 |
|
Y 20 DTH |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
2.0 Turbo |
129 |
175 |
1998 |
4 |
10-2003 |
|
Z 20 NET |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
2.2 direct |
114 |
155 |
2198 |
4 |
10-2003 |
|
Z 22 YH |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
2.2 DTI |
92 |
125 |
2172 |
4 |
10-2003 |
|
Y 22 DTR |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
2.8 V6 Turbo |
169 |
230 |
2792 |
6 |
08-2005 |
|
Z 28 NEL |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
2.8 V6 Turbo |
184 |
250 |
2792 |
6 |
01-2007 |
|
Z 28 NET |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
2.8 V6 Turbo |
188 |
255 |
2792 |
6 |
08-2005 |
|
Z 28 NET |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
2.8 V6 Turbo |
206 |
280 |
2792 |
6 |
01-2007 |
|
Z 28 NET |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
3.0 V6 CDTI |
130 |
177 |
2958 |
6 |
10-2003 |
|
Y 30 DT |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
3.0 V6 CDTI |
135 |
184 |
2958 |
6 |
08-2005 |
|
Z 30 DT |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
3.2 V6 |
155 |
211 |
3175 |
6 |
10-2003 |
|
Z 32 SE |
|
|
EAN |
402[zasłonięte][zasłonięte]84841 |
|
Nr użytkowy |
BNE-B875 |
|
Strona zabudowy |
oś tylna |
|
Rodzaj amortyzatorów |
ciśnienie gazu |
|
System tłumienia drgań zawieszenia |
dwururka |
|
Sposób mocowania amortyzatora |
górne oko |
|
| |