|
|
PRZELEW
POBRANIE
ODBIÓR WŁASNY
|
|
Wysyłka prowadzona jest na terenia całego kraju za pomocą Poczty Polskiej oraz firm kurierskich |
|
|
HANDEL I USŁUGI
ZIELIŃSKI PAWEŁ
05-800 PRUSZKÓW
OBROŃCÓW POKOJU 10
ING BANK ŚLĄSKI
851[zasłonięte]192410[zasłonięte]09079[zasłonięte]138
518 [zasłonięte] 344 504 [zasłonięte] 006 [zasłonięte]@o2.pl
|
|
|
PRZEDMIOTEM AUKCJI SĄ AMORTYZATORY RENOMOWANEJ FIRMY
BILSTEIN
TYŁ
NR KAT BNE-6876
CENA ZA JEDNĄ SZTUKĘ
AMORTYZATORY PASUJA DO
-
-
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
1.2 16V |
48 |
65 |
1199 |
4 |
02-1998 |
09-2000 |
X 12 XE |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
1.2 16V |
55 |
75 |
1199 |
4 |
09-2000 |
07-2004 |
Z 12 XE |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
1.4 |
66 |
90 |
1364 |
4 |
09-2007 |
12-2009 |
Z 14 XEP |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
1.4 16V |
66 |
90 |
1389 |
4 |
06-1998 |
07-2004 |
X 14 XE, Z 14 XE |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
1.6 |
55 |
75 |
1598 |
4 |
02-1998 |
09-2000 |
X 16 SZR |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
1.6 |
62 |
84 |
1598 |
4 |
09-2000 |
07-2004 |
Z 16 SE |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
1.6 |
76 |
103 |
1598 |
4 |
12-2002 |
07-2009 |
Z 16 XEP |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
1.6 16V |
74 |
101 |
1598 |
4 |
02-1998 |
07-2004 |
X 16 XEL, Z 16 XE |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
1.6 CNG |
71 |
97 |
1598 |
4 |
03-2003 |
07-2004 |
Z 16 YNG |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
1.7 CDTI |
59 |
80 |
1686 |
4 |
04-2003 |
07-2009 |
Z 17 DTL |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
1.7 DTI 16V |
55 |
75 |
1686 |
4 |
02-2000 |
07-2004 |
Y 17 DT |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
1.7 TD |
50 |
68 |
1700 |
4 |
02-1998 |
08-2000 |
X 17 DTL |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
1.8 |
81 |
110 |
1796 |
4 |
02-2003 |
07-2004 |
Z 18 XEL |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
1.8 16V |
85 |
116 |
1796 |
4 |
02-1998 |
09-2000 |
X 18 XE1 |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
1.8 16V |
92 |
125 |
1796 |
4 |
09-2000 |
07-2004 |
Z 18 XE |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
2.0 16V |
100 |
136 |
1998 |
4 |
02-1998 |
07-2004 |
X 20 XEV |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
2.0 DI |
60 |
82 |
1995 |
4 |
02-1998 |
07-2004 |
X 20 DTL, Y 20 DTL |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
2.0 DTI 16V |
74 |
101 |
1995 |
4 |
08-1999 |
07-2004 |
X 20 DTH, Y 20 DTH |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
2.2 16V |
108 |
147 |
2198 |
4 |
03-2001 |
07-2004 |
Z 22 SE |
-
-
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
1.6 |
55 |
75 |
1598 |
4 |
01-1999 |
09-2000 |
X 16 SZR |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
1.6 |
62 |
84 |
1598 |
4 |
09-2000 |
04-2005 |
Z 16 SE |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
1.7 TD |
50 |
68 |
1700 |
4 |
01-1999 |
04-2005 |
X 17 DTL |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
2.0 DI |
60 |
82 |
1995 |
4 |
01-1999 |
04-2005 |
X 20 DTL |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EAN |
402[zasłonięte][zasłonięte]86607 |
|
Nr użytkowy |
BNE-6876 |
|
Strona zabudowy |
oś tylna |
|
Rodzaj amortyzatorów |
ciśnienie gazu |
|
System tłumienia drgań zawieszenia |
dwururka |
|
Sposób mocowania amortyzatora |
górne oko |
|
Sposób mocowania amortyzatora |
dolne oko |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| | | | | | |