Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Amortyzatory +oslony RENAULT CLIO III MODUS PRZOD

04-02-2014, 19:40
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 239 zł     
Użytkownik recar24h
numer aukcji: 3859024359
Miejscowość Nysa
Wyświetleń: 3   
Koniec: 04-02-2014 19:11:38

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

tel kom:
502[zasłonięte]692

e-mail:
[zasłonięte]@wp.pl
Za pobraniem lub wpłata na konto bankowe:
65 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]4900023 [zasłonięte] 061848 ING BANK ŚLĄSKI S.A.
UL.CZARNECKIEGO 1
48-303 NYSA
W tytule przelewu proszę wpisać swoją nazwę użytkownika Allegro oraz numer aukcji.
Wystawiamy Faktury-Vat
Ceny wysyłek podane w tabeli


s010456g

 



PROMOCJA !!!

 

 


Przedmiotem aukcji są NOWE wysokiej klasy GAZOWE AMORTYZATORY  do sam.

RENAULT 

kpl na PRZÓD!

  





 

 

 

 

Amortyzatory na tyl,zderzaki,chlodnice,reflektory,lampy,lusterka oraz układy hamulcowe

na innych Naszych aukcjach!

 

 

 


 

Z certyfikatem ISO 9001/2001!!!

 





 

NOWE   KOMPLETNE

 

AMORTYZATORY 

 

 

gwarancja 24 miesiace

 

 

 

 

 

Cena za CALY komplet :


2 amortyzatory

2 oslony

2 odboje

 

 


 

Zestaw pasuje do:


Renault Clio III (BR0/1, CR0/1) - [06.2005-> ]

Modele: Wszystkie


Renault Clio III Grandtour (KR0/1_) - [02.2008-> ]

Modele: Wszystkie


Renault Modus (F/JP0_) - [12.2004-> ]

Modele: Wszystkie


Renault Modus Grand - [12.2004-> ]

Modele: Wszystkie






 






W razie jakichkolwiek pytań lub niepewności prosimy kontaktować się z nami telefonicznie lub meilem.



Zapraszamy na inne nasze aukcje!!!







INFORMACJA DOTYCZĄCA ZAMÓWIONEGO TOWARU.


Do wszystkich zakupionych u nas części do paczki dołączony jest dowód zakupu w postaci paragonu fiskalnego lub Faktury Vat.
 

Przy zakupie większej ilości przedmiotów możliwa jest wysyłka w jednej paczce.W tym przypadku koszt przesyłki należy ustalić ze sprzedawcą poprzez e-mail.




SPOSÓB POSTĘPOWANIA PRZY ODBIORZE PACZKI OD KURIERA

W obecności kuriera nalezy ją otworzyć i sprawdzić jej zawartość pod względem zgodności z zamówieniem i nienaruszonej zawartości.
Jeżeli zawartość jest niezgodna z zamówieniem lub jest uszkodzona nalezy dokladnie opisać uszkodzenie lub niezgodność w protokóle.
UWAGA:data i godzina spisania i zgłoszenia szkody musi być taka sama jak data i godzina odbioru paczki w liście przewozowym.
Protokol musi być podpisany przez odbiorce i kuriera.

Następnie nalezy zglosić szkode u Nas opisujące całe zajście i przedstawić propozycję załatwienia problemu.
 
W przypadku gdy gdy data odbioru towaru będzie różna z datą dostawy lub protokół szkody zostanie wypełniony niedokładnie reklamacje nie bedą przez Nas uwzględnione i należy je zalatwić bezpośrednio z firmą kurierska,która dostarczyła paczkę.



REKLAMACJE:
W wyniku wystąpnienia nieprawidlowego dzialania zakupionego u nas towaru należy zgłosić reklamacje na piśmie do siedziby sprzedawcy.
Sprzedający zobowiązuje sie do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni roboczych.
 
W przypadku uznania reklamacji towaru nalezy odeslać na adres sprzedającego w oryginalnym fabrycznym opakowaniu wraz z formularzem reklamacji i dowodem zakupu(paragon fiskalny lub faktura Vat).
Towar powinien byc odpowiednio zabezpieczony przed uszkodzeniem w czasie transportu(uszkodzony towar podczas przesyłki nie będzie podlegal wymianie).
 
Towar jest dostarczany i odbierany z serwisu sprzedającego na koszt kupującego.