Amortyzator SR SUNTOUR XCR-RL 2011
Oprogramowanie sStore
XCR-RL z pivotami lub bez pivotów + blokada skoku System amortyzacji polega tutaj na zastosowaniu dość zaawansowanego połączenia sprężyny stalowej z regulatorem naprężenia wstępnego i kartridża olejowego z systemem SPEED LOCK. Co to oznacza w praktyce??? Otóż takie połączenie daje możliwość lepszego tłumienia nierówności, dzięki zastosowaniu oleju natomiast blokada skoku dodatkowo zapewnia większą efektywność na stromych podjazdach i drogach mocno utwardzonych, gdzie praca widelca jest wręcz niepożądana. Sprężyny zastosowane w tym widelcu zapewnią dobry komfort jazdy zarówno lekkim rowerzystom jak również tym, których waga przekracza 100kg.
XCR – RL należy do grupy tzw. „ALL MOUNTAIN”, czyli że jego zastosowanie jest bardzo szerokie a dla ludzi z wyobraźnią można ten zakres jeszcze poszerzyć. Materiały zastosowane w tym widelcu sprawiają, że to bardzo wytrzymała konstrukcja. Golenie górne i rura sterowa zostały wykonane ze stali wysokogatunkowej STKM, korona zaś z kutego na zimno aluminium, a golenie dolne wykonano z magnezu, dzięki czemu uzyskano rozsądny kompromis miedzy dużą wytrzymałością a wagą widelca. Skok 100mm natomiast daje nam duże poczucie bezpieczeństwa. Cała konstrukcja jest naprawdę solidnie i precyzyjnie wykonana, dzięki czemu po raz kolejny SR SUNTOUR daje nam rozsądny kompromis pomiędzy wysoką jakością swojego produktu a bardzo rozsądną ceną.
Przeznaczenie |
ALL MOUNTAIN/XC |
Skok |
100mm |
Goleń górna |
Stal wysokogatunkowa STKM chromowana (30mm) |
Goleń dolna |
Magnesium |
Rura sterowa |
Stal wysokogatunkowa STKM 1 i 1/8 cala |
Długość rury sterowej |
255mm |
System tłumienia |
Kartridż olejowy/Blokada skoku SPEED LOCK |
Amortyzacja |
Sprężyny |
Regulacja |
Napięcie wstępne sprężyny |
Rodzaj hamulców |
V-brake/Tarczowe |
Największy zalecany rozmiar hamulca tarczowego |
|
Kolor |
Czarny/Biały |
Waga |
2250g |
Koło |
26 |
Przed zakupem proszę o e-mail z pytaniem o dostępność wybranego rodzaju i koloru amortyzatora !!!