Sprzedam amortyzator 888 rc2x VA z 2007 (najlepszy rocznik i jednocześnie ostatni, który był produkowany we Włoszech) - jest to najwyższy model amortyzatora w oryginalnym białym malowaniu. Jestem właścicielem od 2010 roku. Rura sterowa jest długa i bez problemu można zamontować go w każdej ramie. Dostępny jest również mostek integrowany na innych moich aukcjach.
Amortyzator posiada 2 zarysowania na prawej goleni - w odniesieniu do tego amortyzatora nic się z tym nie dzieje, uszczelki nie ciekną, najwyżej olej jest nieco bardziej brudny w tej goleni. Amortyzator zakupiłem z taką wadą i uszczelki zmieniałem dopiero w tamtym roku (założone są oryginalne uszczelki kurzowe oraz olejowe).
Dolna regulacja nie posiada śrubki do przykręcenia (jeździłem bez niej aby jej nie zgubić - za to zgubiłem do niej śrubkę mocującą-regulację wystarczy nałożyć i działa, jednak nie ma jej czym przykręcić.
Amortyzator nie jest: pęknięty, krzywy, uszkodzony (oprócz rys w/w), śruby są całe niewyrobione główki, wszystkie regulacje działają.
W razie pytań proszę dzwonić 790-[zasłonięte]-814
Dane:
Monolityczne magnezowe dolne golenie, oś 20mm, system post mount
35mm niklowane górne golenie
Kartusz RC2 z regulacją tłumienia dużych nierówności i tłumieniem odbicia
Kartusz X z regulacją tłumienia małych nierównościVA - zewnętrzny preload
Skok - 200mm skoku
RC2 - System tłumienia pozwalający na niezależną
regulację tłumienia kompresji i powrotu za
pomocą dwóch zewnętrznych regulatorów. Pozwala
też na regulację naprężenia wstępnego.
RC2X - Rozwinięcie systemu RC2, RC2X uzupełniony
jest o specjalny kartusz X w lewej goleni widelca.
Za jego pomocą można regulować tłumienie
kompresji przy maksymalnym ugięciu.
VA - Pozwala regulować naprężenie wstępne bez
konieczności wymiany sprężyn czy rozbierania
widelca. Zmiana następuje w wyniku przekrę-
cenia pokrętła redukującego objętość powietrza
w goleni, co wpływa na zmianę progresji
twardości.
Instrukcja do pobrania tutaj