Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Amerykański mit polski konsument czyli reklamowe

28-02-2012, 14:52
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 25.59 zł     
Użytkownik sklep-luna
numer aukcji: 2030432709
Miejscowość Katowice
Wyświetleń: 10   
Koniec: 30-01-2012 17:41:59

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2006
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Najtaniej na allegro! Ceny hurtowe! Towar nieużywany!

Tytuł: Amerykański mit polski konsument czyli reklamowe oblicza Ameryki

Autor: Jolanta Szymkowska-Bartyzel

ISBN: 83-[zasłonięte]-2086-1

Liczba stron: 182

Format: 16.0x23.0cm

Oprawa: Kartonowa Foliowana

Data Wydania: 2006 r.

Cena:

tylko 25,59 zł

Opis przedmiotu

Książka jest poświęcona komunikatom reklamowym wykorzystującym mity i motywy kulturowe Stanów Zjednoczonych w celu wywołania u odbiorców zachowań rynkowych.
Reklama jest dziś nie tylko istotnym elementem mechanizmu rynkowego, ale także poprzez swą nachalną wszechobecność współtworzy nasz krajobraz semiotyczny, stając się ważnym czynnikiem kulturotwórczym. Ponieważ należy do obszaru kultury masowej, w swych komunikatach wykorzystuje elementy i rodzaje masowej wyobraźni tak, aby ułatwić zrozumienie adresatowi. Dlatego też często czerpie z kulturowych zasobów odbiorców komunikatów – przywołane motywy muszą być im znane, aby były zrozumiane właściwie i w pełni.



Sugerujemy list polecony lub kurier - gwarancja dostarczenia!
List ekonomiczny i priorytet na własne ryzyko !!!

- Możliwy odbiór osobisty tylko po wcześniejszym skontaktowaniu
- Możliwość zwrotu towaru do 10 dni, szczegóły na stronie o mnie (Dz.U.z 31.03.2000r.art.7 u.1.)

- W ofercie ponad 60 tyś książek.