Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Always Sometimes Monsters - STEAM

23-04-2015, 10:32
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 2.29 zł     
Użytkownik LodeRunner
numer aukcji: 5263362627
Miejscowość Dzierżoniów
Zostało sztuk: 2    Wyświetleń: 5   
Koniec: 23-04-2015 10:32:32

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Wersja: cyfrowa
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Always Sometimes Monsters to niezależna produkcja RPG, w której wcielamy się w całkiem zwyczajnego bohatera, który, znajdując się na życiowym zakręcie, próbuje powstrzymać swoją miłość przed małżeństwem z niewłaściwą osobą. Autorem gry jest debiutujące kanadyjskie studio Vagabond Dog, nagrodzone za swój projekt na targach PAX Prime oraz PAX East.

Akcja gry toczy się we współczesnym świecie, a jej bohater to istny pechowiec, który w jednej chwili znalazł się na samym dnie. Nie mając grosza przy duszy, zostaje wyrzucony przez chciwego gospodarza na bruk, co automatycznie stawia pod znakiem zapytania jego dalszą karierę artystyczną. Na dodatek dowiaduje się, iż największa miłość jego życia zamierza poślubić kogoś innego. Nie mając nic do stracenia, nasz protoplasta decyduje się na podróż ze wschodniego na zachodnie wybrzeże kontynentu w nadziei, że uda mu się zdążyć na czas i powstrzymać ukochaną (lub ukochanego) przed małżeństwem z inną osobą. Czy uda mu się odzyskać utraconą miłość i ile będzie musiał poświęcić, by odmienić swoje życie na lepsze?

Zabawę rozpoczynamy od wykreowania naszej postaci, określając jej rasę, płeć i orientację seksualną. Choć dokonany przez nas wybór w sposób istotny wpłynie na przebieg rozgrywki, w Always Sometimes Monsters nie doświadczymy walki. Istotą gry jest interakcja z napotkanymi postaciami niezależnymi, które posiadają swój indywidualny charakter, preferencje oraz uprzedzenia i w związku z czym często potraktują nas zgodnie z własnym widzimisię. W trakcie 30 dni życia bohatera – bo tyle właśnie trwa jedna rozgrywka - musimy dokonać szeregu trudnych wyborów, które w sposób pośredni lub bezpośredni wpłyną na losy postaci oraz zakończenie gry. Naszą główną bronią będzie więc empatia, a największym wrogiem niezdecydowanie.

Pod względem oprawy produkcja studia Vagabond Dog wpisuje się w nurt lansowany przez twórców niezależnych. Mamy więc do czynienia z nieco oldskulową, dwuwymiarową grafiką, przypominającą proste gry z przenośnych konsolek Nintendo. Bieg wydarzeń obserwujemy w widoku z góry, z kamery zawieszonej pod kątem 45 stopni.

 

Gra jest w formie giftlink i pochodzi z Humble Bundle - po zakupie wysyłam link, w którym należy się zalogować na konto Steam, po czym gra "dodaje się" do konta.