Do zakupionych towarów wystawiamy paragon lub na życzenie fakturę VAT. Jeśli chcecie Państwo otrzymać fakturę, prosimy o informację i podanie dokładnych danych.
2. Na wpłatę czekamy maksymalnie do 7 dni roboczych, jeśli po tym czasie wpłata
nie zostanie dokonana, zwracamy się do Allegro o zwrot prowizji, co wiąże się
z wystawieniem odpowiedniego komentarza Kupującemu.
3. Przy zamówieniu większej ilości towarów lub zamówieniu
o wysokiej wartości, koszty wysyłki ustalane są indywidualnie (większy ciężar, konieczność ubezpieczenia przesyłki). W tym celu prosimy o kontakt.
4. Zakupiony towar wysyłamy w ciągu 24 godzin od fizycznego pojawienia się pełnej wpłaty (wraz z kosztami wysyłki) na naszym koncie bankowym (Kredyt Bank) lub na drugi dzień po zamówieniu przesyłki pobraniowej.
5. W przypadku nie odebrania zamówionej przesylki pobraniowej, klient zostaje obciążony kosztami wysyłki w obie strony, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
ODBIÓR OSOBISTY- po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym lub mailowym, pod następującym adresem:
PHU ARTIS
ul. Kielecka 16/24
26-600 Radom
tel. 695 [zasłonięte] 001, 695 [zasłonięte] 002
e-mail: [zasłonięte]@artisczesci.pl
Po transakcji prosimy o wystawienie KOMENTARZA. PHU ARTIS jako sprzedający, wystawia komentarz po otrzymaniu komentarza od kupującego.
6. Jeśli z jakiegoś powodu są Państwo niezadowoleni z przebiegu transakcji lub jakości
towaru, prosimy o kontakt przed wystawieniem komentarza.
W korespondencji z nami prosimy korzystać z adresu mailowego podanego do systemu Allegro i podpisywać się imieniem, nazwiskiem i/lub nickiem.
W miarę możliwości służymy radą i pomocą techniczną po zakończeniu aukcji. Na maile odpowiadamy w godzinach pracy firmy.
7. ZASADY REKLAMACJI: w przypadku stwierdzenia wadliwości towaru, proszę nas
o tym poinformować mailem, a następnie odesłać towar na własny koszt - przesyłką
poleconą ekonomiczną. Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 2 tygodni od otrzymania towaru.
Jeśli reklamacja jest uzasadniona, otrzymają Państwo zwrot kosztów towaru i przesyłki, lub towar sprawny - do wyboru.
WAŻNA INFORMACJA: nie rozpatrujemy reklamacji czesci , które noszą ślady montazu. Jeżeli chcecie Państwo zachować prawo do reklamacji, prosimy
o sprawdzenie elementu przed zamontowaniem.
UWAGA: W przypadku zakupu silnika dajemy gwarancje "rozruchowa". Uznajemy reklamacje tylko z powodu wadliwości towaru czy awarii zaistniałej nie z winy użytkownika, nie uznajemy reklamacji opartej na subiektywnym odczuciu kupującego.
Wszystkie przedmioty przeznaczone do wysyłki są uprzednio sprawdzone pod kątem ich sprawności.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi sprzedaży wysyłkowej, klient indywidualny ma prawo do pisemnego odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 10 dni. W przypadku pisemnego odstąpienia od umowy Klient zobowiązany jest do zwrotu towaru w terminie czternastu dni. Towar musi być nieuszkodzony, nie nosić śladów użytkowania. Koszty zwrotu towaru pokrywa klient. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.