Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ALLIANCE ADVANTAGE Yves Doz, Gary Hamel

23-05-2014, 4:23
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 214.20 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4178185497
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 2   
Koniec: 23-05-2014 04:30:45

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>58461, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>06548, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>39958, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>39176, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>08860, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>58461, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>06548, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>39958, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>39176, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>08860

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Alliance Advantage: The Art of Creating Value Through Partnering

ALLIANCE ADVANTAGE Yves Doz, Gary Hamel

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Yves L. Doz, Gary Hamel
Language: English
Publisher: Harvard Business School Press
Publication Date: 1 July 1998
Dimensions: 16.2 x 3.3 x 23.6 cm
Format: Hardcover
Pages: 336
Condition: NEW
Product_ID: AD75D46165

 

 

Aims to help managers and their companies be more successful in their efforts to create, guide, and thrive with alliance strategies. This book argues that it is the strength of alliance strategies and the frequently overlooked internal processes that play the decisive role in shaping eventual outcomes.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 END OF COMPETITIVE ADVANTAGE Rita McGrath

 STRATEGIC ALLIANCES: THREE WAYS TO MAKE THEM WORK

 LEADING THE REVOLUTION Gary Hamel

 COOPERATIVE STRATEGY John Child, David Faulkner

 MASTERING ALLIANCE STRATEGY Bamford

 COMPETING FOR THE FUTURE Gary Hamel, C.K. Prahalad