|
e-mail [zasłonięte]@gmail.com
telefon 664-[zasłonięte]-763
|
|
Wyłącznie przedpłata na konto
|
|
Przesyłki wysyłane są priorytetem (Poczta Polska)
|
|
1. PRZED ZAKUPEM Do większości publikacji oferuję darmowy fragment książki.
2. Zakup potwierdź mailem wpisując swój nick z Allegro.
3. W odpowiedzi otrzymasz dane do dokonania płatności (nr konta i tytuł przelewu)
4. Po zaksięgowaniu wpłaty wysyłam kupującemu pełną wersję elektroniczną książki - gratis!!!
5. Informuję o terminie wysłania książki drukowanej.
6. Po otrzymaniu przesyłki kupujący wystawia komentarz, co jest dla mnie informacją, że przesyłka dotarła zgodnie z umową.
7. Komentarz wystawiam jako druga.
8. Jeżeli przesyłka nie dotrze w ciągu 10 dni od otrzymania maila potwierdzającego, proszę o kontakt celem wyjaśnienia sytuacji.
|
|
|
|
"Allegrowy super sprzedawca" Wojciech Cywiński
Wydawca: "Złote Myśli" ISBN:[zasłonięte]978-8382-858-0 ilość stron: 94 Książka drukowana - nowa okładka: miękka cena rynkowa:32,90 zł
cena promocyjna: 20,40 zł
Spis treści:
- 1. DLA KOGO?
- 1.1. O mnie
- 1.2. Dla początkujących
- 1.3. Dla średnio zaawansowanych
- 1.4. Dla przyszłych SS
- 1.5. Krok po kroku jak wystawić SuperAukcję, która sprzeda każdy produkt
- 2. SZABLON AUKCJI
- 2.1. Delikatna grafika
- 2.2. Przyjemny design
- 2.2.1. Dopasowanie do produktu
- 2.2.2. Ja – dawniej i teraz
- 2.2.3. Promuj Core Business
- 2.3. Profesjonalna grafika
- 2.3.1. Gdzie szukać wykonawców takiej usługi?
- 2.4. MS Office Front Page
- 2.4.1. Zainwestuj
- 2.4.2. Inny darmowy program do obsługi kodu HTML
- 2.4.3. Front Page 2003
- 2.4.4. Przykładowe zastosowanie
- 3. FOTOGRAFIA
- 3.1. Główne narzędzie sprzedaży
- 3.2. Im lepsze zdjęcia, tym lepsza prezentacja
- 3.2.1. Aparaty fotograficzne
- 3.2.1.1. Zoom optyczny
- 3.2.1.2. funkcja Makro
- 3.2.1.3. Funkcja SuperMakro
- 3.2.2. Ostre zdjęcia
- 3.2.3. Kilka ujęć
- 3.2.3.1. Ilość zdjęć na aukcji
- 3.3. Dobry aparat
- 3.3.1. Aparaty w telefonach komórkowych
- 3.3.2. Pożycz od znajomego
- 3.4. Program do obróbki zdjęć
- 3.4.1. Obróbka zdjęć
- 3.4.2. Wersja testowa programu
- 3.4.3. Zakup licencji
- 3.4.3.1. Zdjęcia to podstawa Internetu – dziś i w przyszłości
- 3.4.3.2. Do aukcji
- 3.4.4. Programy
- 3.4.4.1. Corel PhotoPaint
- 3.4.4.2 PhotoShop
- 3.5. Najważniejsze funkcje
- 3.5.1. Zmniejszanie rozdzielczości i rozmiarów zdjęcia
- 3.5.2. Czyszczenie tła
- 3.5.3. Ostrzenie kolorów
- 3.5.4. Zapis w innym formacie
- 4. SERWER
- 4.1. Okno na świat
- 4.2. Płatne miejsce na serwerze
- 4.2.3. Obsługa z komputera, np. przez program TC
- 4.3. Darmowe serwery
- 4.3.1. Pojemność darmowych serwerów
- 4.3.2. Długość linków
- 4.3.3. Linki do stron
- 4.3.4. Domena
- 5. NAJWAŻNIEJSZE ELEMENTY SUPER AUKCJI – ZASADA 3W . .53
- 5.1. Strona O mnie
- 5.1.1. Szablon strony O mnie
- 5.1.2. Logo
- 5.1.3. Twoje zdjęcie
- 5.1.4. Opis – kim jesteś
- 5.1.5. Kontakt z Tobą
- 5.1.6. Dane kont bankowych
- 5.1.7. Dane sprzedażowe
- 5.1.8. Logo producentów Twoich produktów
- 5.2 Strona aukcyjna
- 5.2.1. Szablon
- 5.2.2. Design
- 5.2.3. Grafika
- 5.2.4. Dane kontaktowe
- 5.2.5. Dane bankowe
- 5.2.5.1. Logo banku
- 5.2.5.2. Formy płatności
- 5.2.6. Dane wysyłkowe
- 5.2.6.1. Logo Poczty Polskiej
- 5.2.6.2. Logo firmy kurierskiej
- 5.2.6.3. Cennik
- 5.2.6.4 Informacja o promocjach
- 5.2.7. Dane sprzedażowe
- 5.2.7.1. Paragon
- 5.2.7.2. Faktury VAT
- 5.2.7.3. Komu sprzedajesz, a komu nie
- 5.2.8. Twoje zdjęcie
- 5.2.9. Krótki opis
- 5.2.10. Początek opisu oferty
- 5.2.11. Marketingowy wstęp
- 5.2.12. Zdjęcia
- 5.2.13. Gwarancja satysfakcji
- 5.2.14. Opinie Twoich klientów
- 5.2.15. Pokaż tytuł SuperSprzedawcy lub podobny
- 5.2.16. Tekst – wciągający i kierujący klienta
- 5.2.17. Własnoręczny podpis
- 5.2.17.1. Ostrym niebieskim mazakiem
- 5.2.18. Postscriptum
- 5.2.19. Twórz od początku listę adresową
- 5.2.19.1. Kontakty zawsze się przydają
- 5.2.19.2. Zapisuje się tylko ten, kto chce
- 5.2.19.3. Wysyłka spersonalizowanych maili
- 5.2.19.4. Bardzo ważne narzędzie
- 5.2.19.5. Powtórki mailingów
- 5.2.20. Fotopanel
- 5.2.20.1. Cross - selling
- 5.2.20.2. Prezentacja kolejnych produktów
- 5.2.20.3. Bogata oferta
- 5.2.20.4. Zdjęcia oznaką profesjonalizmu
- 5.3. Tytuł aukcji
- PODSUMOWANIE
Jak tworzyć internetowe aukcje, które zrobią furorę na Allegro?
Skoro jesteś na tej stronie, to wnioskuję, że chcesz sprzedawać lub już sprzedajesz na alle. Zanim jednak zdradzę Ci parę sekretów o tym sposobie oferowania produktów, muszę Cię o coś zapytać. Gdy odwiedzasz serwis alle, to przeglądasz mnóstwo różnych aukcji. Niektóre z nich wzbudzają Twój zachwyt i zaufanie, a na innych byś nigdy nie dokonał zakupu, prawda?
Co sprawia, że jedni sprzedawcy zarabiają na Allegro bardzo przyzwoite pieniądze, a inni ledwo wiążą koniec z końcem?
Aby zaliczyć się do tej pierwszej grupy sprzedawców, potrzebne Ci są dwa główne czynniki. Pierwszy z nich zależny jest głównie od czasu, a drugi tylko i wyłącznie od Ciebie:
1. Zaufanie klientów
Zdobywasz je dzięki wspaniałej obsłudze. Twój wizerunek jako sprzedawcy kształtowany jest poprzez komentarze, które zostawią klienci, a także poprzez stronę „O mnie”.
2. Atrakcyjne aukcje
Czy chcesz, aby Twoje aukcje przyciągały uwagę i robiły piękne wizualne wrażenie? Czy może wolisz liczyć na szczęście i przyjąć zasadę „Nie mam czasu na dopracowywanie strony wizualnej moich aukcji, co będzie, to będzie”. Jeśli chcesz wybić się ponad przeciętność, to muszę Ci powiedzieć, że to drugie podejście skutecznie sabotuje Twoje plany.
Czy chcesz, aby Super Sprzedawca na Allegro zdradził Ci tajniki skutecznych aukcji?
Przed Tobą publikacja „Allegrowy Super Sprzedawca. Jak tworzyć aukcje, które zapewnią Ci ZYSKI i status Super Sprzedawcy na Allegro?” Dzięki niej dowiesz się o wszystkich elementach, które przyczynią się do wizualnego perfekcjonizmu Twoich aukcji.
Kim jest autor tej publikacji?
Wojciech Cywiński od 7 lat zajmuje się profesjonalnym handlem na Allegro. Przez cały ten czas doskonalił swój warsztat marketingowo-informatyczny, tak aby w prosty sposób móc szybko stworzyć aukcję do każdego produktu, osiągając status SuperSprzedawcy.
Od: Wojciech Cywiński Do: Skuteczni sprzedawcy na Allegro
Najważniejszym elementem serwisu Allegro są aukcje i na nich właśnie koncentruje się ta książka, która ma być przewodnikiem krok po kroku – jak stworzyć aukcję, która sprzeda wszystko. Założenie jest proste – po przeczytaniu tej publikacji będziesz umiał stworzyć doskonałą aukcję, za pomocą której sprzedasz każdy produkt czy usługę o wiele skuteczniej niż do tej pory.
Kto najbardziej skorzysta na publikacji "Allegrowy Super Sprzedawca"?
Ta publikacja jest przeznaczona dla wszystkich, którzy chcą rozpocząć sprzedaż na Allegro lub już handlują na Allegro, ale w szczególności dla:
- początkujących, którzy chcą wystartować ze sprzedażą swoich firm internetowych na bazie handlu na platformie Allegro - największym w Polsce serwisie e-commerce, na którym dziennie zawierane są setki tysięcy transakcji kupna-sprzedaży.
- średnio zaawansowanych, którzy dążą do zwiększenia aktualnej sprzedaży i tytułu Super Sprzedawcy na Allegro, którego posiadanie samo w sobie potrafi zwiększyć sprzedaż.
- początkujących, którzy chcą sprzedawać od czasu do czasu coś prywatnego i chcą robić to maksymalnie skutecznie,
Należysz do którejkolwiek z tych grup? Świetnie.
Pozwól zatem, że napiszę najpierw trochę o aukcjach z punktu widzenia klienta. Jeśli kiedykolwiek szukałeś pożądanego przedmiotu na Allegro, z pewnością natknąłeś się na aukcje, które od razu wywołały w Tobie uczucie „Na tej aukcji mógłbym dokonać zakupu”. To jej różne, drobne elementy wpływają na taką właśnie reakcję. Czy chciałbyś, aby tak właśnie myśleli Twoi potencjalni klienci?
Dobra wiadomość: nie musisz być ani grafikiem komputerowym, ani informatykiem, ani projektantem stron internetowych, żeby Twoje aukcje wyróżniały się elegancją. Być może pomyślisz sobie teraz „No tak, wydam kilka tysięcy, to inni zrobią to za mnie”. I tu się mylisz!
Oczywiście są pewne koszty, które warto byłoby, abyś poniósł NA POCZĄTKU. Jednak musisz się przestawić na takie myślenie – są to inwestycje w Twoje aukcje i w Twoją sprzedaż. Celem tej książki jest to, abyś nauczył się robić mnóstwo rzeczy sam i abyś z szeregu opcji zadecydował, w co chcesz inwestować od razu, w co z czasem, a w co nigdy.
Czego dowiesz się z tej książki? I jaki to będzie miało wpływ na Twoją sprzedaż?
|
|
|