Prosimy zwracać uwagę na terminy realizacji transakcji na dole strony
Kupując akceptujesz nasz regulamin na stronie "o mnie".
|
Autor: YVES L. DOZ, GARY HAMEL Wydawca: ONE PRESS Rok wydania: 2006 Okładka: twarda Wymiary: B5 Ilość stron: 400 ISBN: 83-[zasłonięte]-0156-2 Cena detaliczna: 59.00 zł
|
Opis:Strategiczne partnerstwo -- wspólny kurs na sukces
We współczesnej rzeczywistości gospodarczej partnerstwo strategiczne jest już nie tylko opcją, lecz często staje się koniecznością. Aby utrzymać się na fali przemian, firmy łączą się, przekształcają i reorganizują. Sojusz może być kluczem do sukcesu albo przyczyną upadku, dlatego tak wiele zależy od ludzi, którzy planują, a następnie realizują wspólne przedsięwzięcia.
Nawet ta książka, jak zauważają autorzy, jest owocem aliansu. Każdy z nich przeanalizował temat z innej perspektywy, lecz tym, co ich połączyło, był wyrazisty wspólny cel: przedstawienie długofalowych konsekwencji aliansów. W efekcie powstał wszechstronny przewodnik. Każdy rozdział prezentuje kolejny aspekt zagadnienia -- od wyboru właściwego partnera, aż po zapobieganie konfliktom i minimalizowanie ich negatywnych skutków.
Chcesz stworzyć alians strategiczny?
Dowiedz się, jak tworzyć trwałe alianse zapewniające długofalowe korzyści Uważaj na pułapki: alians to znakomita inwestycja, ale tylko wtedy, gdy jest właściwie przeprowadzona Skorzystaj z zawartych w książce narzędzi do analizy aliansów Zobacz, jak budować i utrzymywać relacje z partnerami biznesowymi
|
|