Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Alianse marketingowe. Partnerstwa... [nowa]

16-05-2014, 8:46
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 54.70 zł     
Użytkownik ksieg-inter_pl
numer aukcji: 4158126511
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 3   
Koniec: 16-05-2014 08:24:13

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności

Sznajder Andrzej

Dane:
  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]64386
  • liczba stron: 248
  • okładka: twarda
  • wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • seria: ZARZĄDZANIE I MARKETING
  • Data wydania: 2[zasłonięte]012-07
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów marketingowych i sposobów zarządzania nimi w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej na rynku. Zaprezentowano również przypadki ich zastosowania w praktyce gospodarczej i rezultaty badań ankietowych prowadzonych przez autorów w dużych polskich przedsiębiorstwach. W książce szczegółowo omówiono:- cechy aliansów marketingowych, ich rodzaje i przyczyny rozwoju,- zarządzanie aliansami marketingowymi - wraz z analizą ich skuteczności i efektywności oraz koncepcją aliansu jako projektu,- tworzenie sojuszy marek, multipartnerskie programy lojalnościowe, licencjonowanie i franczyzę, współczesne porozumienia sponsoringowe,- alianse marketingowe różnych podmiotów - przedsiębiorstw różnych branż, organizacji kultury, sportu i jednostek samorządu terytorialnego, właścicieli mediów.


    Przed zakupem zapoznaj się ze stroną o mnie

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.