Witam,
Mam do sprzedania AR 166 2.4 JTD z 2000r. Auto kupione w polskim salonie i tu też było cały czas użytkowane. Odkupiłem go od drugiego właściciela – ja jestem trzecim. Mam komplet dok i 3 kluczyki ( jeden zniszczony)
Auto stoi na 17 calowych felgach z oponami 225/45/r17 oczywiście oryginalne AR. Na zimę mam szesnastki AEZ z oponami. Oczywiście dodaję je do auta.
Obecnie auto ma 278 tys. prawdziwego przebiegu. Auto jest bardzo zadbane. Wszystko co się z nim działo zawsze robiłem sam i to kompleksowo. W czasie jego eksploatacji zrobiłem :
-wymiana nagrzewnicy/silnika wentylatora nawiewu
- wymieniona pompa wspomagania
- rozrusznik / alternator ( stare mam jakby ktoś chciał zobaczyć )
- kompletny rozrząd przy 260 tys ( rolka napinająca, prowadząca , pompa wody pasek ) oraz na pasku urządzeń pomocniczych został wymienione koło pasowe / tłumik drgań / rolka prowadząca i rolka mimośrodowa napinająca pasek jak i oczywiście sam pasek.
- Z tyłu kompletne zawieszenie tzn : tuleje wahacza dolnego ( poliuretany ) tuleje pływające w zwrotnicy, łącznik pionowy , łącznik stablizatora, gumy stabilizatora i wahacz górny poprzeczny tzn „banan”
- na dniach wymieniłem łożysko w lewym przednim kole i lewą kompletną półoś z przegubami plus wymiana osłon na przegubach wew. i zew z obu stron.( stara półoś mam jakby ktoś chciał zobaczyć J ) Do tego doszła jeszcze górna rura łącząca interooler z kolektorem dolotowym. Wymieniłem też wszystkie poduszki zawieszenia silnika i łapy silnika.
- akumulator.
- siłowniki podnoszenia szyby od kierowcy
- tylne hamulce kompletnie nowe – zregenerowane zaciski ( rozebrane do pierwszej podkładki i wymienione wszystkie uszczelki i o ringi ) nowe tarcze, klocki i płyn mają może 5 tys. km.
- z przodu wymienione hamulce na 4-ro tłoczkowe BREMBO. Jeżeli ktoś ich nie będzie chciał mogę założyć zwykłe i zejdziemy z ceny.
To tyle co pamiętam a pewnie coś jeszcze było J
Z miłych dodatków to w środku zamontowałem ładniejsza gałkę lewarka i dałem nowa pokrywę podłokietnika oryginał RICAMBI. W związku z dość sporą opornością seryjnego zintegrowanego komputera i radia dołożyłem wyjście liniowe AUX. W skrócie podłączasz komórkę przez złącza jack przełączasz radio na kasety i w głośnikach masz muzykę z tel. Najlepsze jest to ze tel traktuje to jak zestaw słuchawkowy i w czasie połączenia można normalnie rozmawiać trzymając tel na kolanach.
Dlaczego sprzedaję ?
Ponieważ mój wujek sprzedają swoja 159 z 2008 r i ja biorąc pod uwagę fakt ze w przyszłym roku planuję wstąpić w związek małżeński i iść „ na swoje” szybko auta nie zmienię i teraz to jest ostatni moment aby to zrobić i odmłodzić o 8 lat.
CO trzeba zrobić:
-Wymienić olej bo zbliża się wymiana ( auto jeździ na syntetycznym oleju Liqu Moly 5W40 z API CF ) ( olej w skrzyni nowy również LQ)
- z przodu z lewej strony trzeba wymienić górne wahacze ( 112 zł sztuka po rabatach)i tulejkę przednią tzn cukierek wahacza dolnego. Póki co nie stuka ale na szarpakach wyszło że ma luzy.
- wymienić przepływomierz ( o ile tego jeszcze nie zrobię )
Ogólnie auto trzeba obejrzeć i się przejechać.
W razie pytań proszę dzwonić: 603[zasłonięte]099 bądź pisać GG:[zasłonięte]68299