Bardzo zadbana i bardzo dobrze utrzymana Alfa Romeo 159 Distinctive z niezawodnym 1.9 JTDm+ 16V. Cały czas w moim posiadaniu garażowana. Do jazdy nie wymaga najmniejszego wkładu finansowego! Data pierwszej rejestracji 12.12.2006. Kraj pochodzenia Włochy. W moim posiadaniu od 3 lat. Auto posiada: - aluminiową prążkowaną konsolę w kolorze złotym , - tapicerka Alfatex w kolorze beżowym, bez uszkodzeń ani trwałych zabrudzeń, - zamek centralny z autoalarmem, - system NavConnect (nawigacja, komputer pokładowy, odtwarzacz MP3) z obsługą z kierownicy , - oryginalna zmieniarka 10 x CD marki Blaupunkt, - chłodzony schowek w podłokietniku, - dodatkowe gniazdko zapalniczki w bagażniku , - klimatyzacja dwustrefowa, - wszystkie szyby i lusterka zewnętrzne sterowane elektrycznie, - roleta bagażnika (nigdy jej nie używałem, leży bezpiecznie w garażu, stąd nie ma jej na zdjęciach), - zapasowe koło dojazdowe + lewarek, - oryginalne aluminiowe felgi 17", po renowacji w 2013 roku, - reflektory halogenowe i przednie światła przeciwmgłowe, - fabryczne czujniki parkowania przód i tył , - lusterko wsteczne fotochromatyczne, - czujnik jakości powietrza AQS, - czujnik oświetlenia, - czujnik deszczu, - czujnik zaparowania szyb, - DPF (wypalanie co 700-900 km), Co zrobiłem: - wyłączony i zaślepiony EGR oraz usunięte klapy wirowe (kolektor plastikowy) - w serwisie autka.pl, - akumulator Varta Silver Dynamic 88 Ah, zakupiony 11.2013, - oprogramowanie NavConnect zaktualizowałem do najnowszej wersji 12.3, - na felgach opony Pirelli P Zero Nero GT 225/50 prod. 2014 w bardzo dobrym stanie - bieżnik w momencie zakładania ich na ten sezon miał ok 7 mm, - wymienione zawieszenie z przodu (137 tys. km prawa strona, 150 000 km lewa strona), całe zawieszenie na chwilę obecną jest sztywne, geometria sprawdzona, - wymieniony przepływomierz na pozmianowy, - rozrusznik wymieniony na wersję 2.2 kW i założone nowe przewody masowe , - wymienione kompletne zawieszenie silnika , - wymienione kompletne sprzęgło (tarcza, docisk, wysprzęglik, koło dwumasowe - komplet Sachs) przy 137 000 km; dwumasa nie była bardzo zużyta, ale stukała na zimnym silniku, - zamontowany oryginalny podwójny wydech końcowy Ulter w maju 2014, - przyciemnione tylne szyby przy pomocy folii w 2012 roku, - nowe tarcze i klocki na obu osiach (komplet TEXTAR Pro) przy 150 000 km , - nowe świece żarowe Beru wymienione przy 155 000 km, - chip tuning : trochę więcej mocy :) - wymieniony rozrząd (pasek Gates, napinacz INA, pompa wody Metelli) przy 155 000 km i płyn chłodniczy, - wymieniona rolka prowadząca w układzie napędu urządzeń pomocniczych oraz sprzęgło alternatora, bo szumiały, - w grudniu 2014 ściągałem turbinę celem ogólnych oględzin i czyszczenia nagaru; nic złego się z nią nie dzieje, charakterystycznie cicho pogwizduje na zimnym silniku, - filtry i oleje na bieżąco co max 10 000 km; filtr paliwa wymieniony w marcu 2015,
- olej w skrzyni wymieniałem przy 120 000 i 155 000 km. Skrzynia sprawuje się bardzo dobrze - nie szumi, nie "haczy".
Na wszelkie pytania odpowiem pod numerem telefonu 665 [zasłonięte] 225 . Więcej zdjęć wyślę na maila.Dysponuję zdekodowanym VIN-em, na życzenie udostępnię. VIN ZAR939[zasłonięte] [zasłonięte] 070808 Wady auta: *nie działa podnoszenie lewej tylnej szyby - uszkodzony podnośnik, szyba zablokowana na stałe, *rysa na masce po uderzeniu kamienia spod TIR-a, *tylny prawy błotnik poobijany przez kamienie, do malowania.
Opcja kup teraz po wcześniejszym uzgodnieniu!Szczerze polecam, bo warto!