Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Alfa Romeo 156 SW 2.0 JTS - BOSE, skóra, prywatnie

29-01-2015, 20:50
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 7 600 zł     
Użytkownik tomus_moto
numer aukcji: 4997816171
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 854   
Koniec: 29-01-2015 20:11:10

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2002
Przebieg (km): 206000
Pojemność silnika (cm3): 1970
Moc silnika (KM): 166
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Kombi
Liczba drzwi: 4/5
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Autoalarm, Wspomaganie kierownicy, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Skórzana tapicerka, Radio+CD, Lakier metallic, Hak, Alufelgi, Elektryczne lusterka, Immobilizer, Komputer pokładowy, Kontrola trakcji
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Sprowadzony, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam,

Na sprzedaż posiadam samochód Alfa Romeo 156 SportWagon 2.0 JTS z 2002r w wersji wyposażenia Distinctive. Auto w moim posiadaniu od maja 2010 roku. Od tego czasu przejechałem nim 100tyś. km i ani razu mnie nie zawiódł. Jestem pierwszym właścicielem w kraju, wcześniej Alfa miała 2 właścicieli we Włoszech. Samochód jest oczywiście opłacony: przegląd do lipca 2015, ubezpieczenie OC+NNW+AC w PZU do końca maja 2015.

Wyposażenie samochodu to m.in.:

1. Czarna skórzana tapicerka Momo

2. Klimatyzacja 2-strefowa ( w pełni sprawna, regularnie dezynfekowana co roku po zimie )

3. Kierownica ze sterowaniem radiem

4. Fabryczne nagłośnienie Bose z subwooferem w bagażniku

5. Elektryczne + podgrzewane lusterka

6. Komplet poduszek powietrznych (6szt.- czołowe, w fotelach i kurtyny)

7. 4xel. szyby

8. Alarm

9. Aluminiowe felgi "telefony" 16"

10. Otwieranie bagażnika z pilota (2 kluczyki "scyzoryki")

11. Hak holowniczy Brink ( zamontowany przeze mnie w 2013r. - jeżdżę motocyklem enduro i hak założyłem, aby móc go ciągać na treningi i zawody )

Samochód jest regularnie serwisowany u mechanika pracującego w ASO Alfa Romeo. Olej pełnosyntetyczny 5w50 (od 2010 do początku 2014 Valvoline VR1, aktualnie Elf Excellium) wymieniany co 8-10tyś km, filtr powietrza i kabinowy raz w roku. Rozrząd wymieniony po raz pierwszy świeżo po zakupie, drugi raz przy przebiegu 165tyś km w 2013 roku (a więc pozostało ok 15tyś km do kolejnej wymiany). Wraz z rozrządem były wymieniane świece zapłonowe (świeżo po zakupie zwykłe NGK, przy 165tyś. km platynowe BERU). W ubiegłym roku Alfa przeszła dosyć duży serwis, który obejmował:

1. Tarcze + klocki hamulcowe tył - luty 2014

2. Przednie zawieszenie: wahacze dolne, gumy stabilizatora i łączniki stabilizatora (górne wahacze wymieniane 1,5 roku temu nie wykazywały zużycia, więc zostały) - lipiec 2014

3. Tylne zawieszenie: nowe sprężyny, amortyzatory, wahacze poprzeczne i łączniki stabilizatora - lipiec 2014

4. Wydech środkowy i końcowy - lipiec 2014

5. Nowe kompletne sprzęgło Valeo - tarcza+docisk+wysprzęglik z powodu rozszczelnienia wysprzęglika - lipiec 2014

6. Klocki hamulcowe przednie (tarcze Brembo wymieniane z poprzednim kompletem klocków w 2011) - listopad 2014

Kolejna wymiana oleju wypada przy przebiegu 210tyś. km.

Do auta są 2 komplety opon 205/55/R16:

1. Letnie Nokian I3 kupione nowe w 2011 roku, starczą jeszcze na 2 sezony

2. Zimowe 2xNokian WR G2 i 2xTriangle Snow Lion, również na dwa sezony

Jeżeli chodzi o stan blacharsko-lakierniczy to auto miało szkodę parkingową we Włoszech - naprawiany tylny prawy błotnik (pomiar czujnikiem pokazuje 450um i jest widoczna lekka różnica odcieni względem prawych tylnych drzwi). Prawdopodobnie odświeżany był również lakier na lewym tylnym błotniku - czujnik wskazuje 230um. Pozostałe elementy, czyli maska, drzwi, klapa i dach w przedziale 100-150um. Ja za swojej kadencji odświeżyłem lakier na przednim zderzaku w ramach naprawy bezgotówkowej z AC - miał sporo delikatnych rysek i odprysków. W 2012r. zrobiona kompleksowa konserwacja podwozia. Na progach w miejscach, gdzie lakier został wypiaskowany pojawiają się naloty korozji - jak przyjdzie wiosna i się trochę osuszy należałoby się tym zająć, aby korozja się nie pogłębiała.

Podsumowując Alfa jest naprawdę w bardzo dobrym stanie technicznym. Opis szczegółowy i szczery, gdyż nie mam zamiaru kłamać przez telefon, a potem udawać głupka i wstydzić się przy oględzinach jak większość handlarzy. Za mojej kadencji regularnie serwisowana - 80% moich przebiegów robię w trasie i nie mogę sobie pozwolić na jakąkolwiek awarię. Samochód w zamian odwdzięczał się wysoką bezawaryjnością i niezawodnością. Sprzedaję z powodu okazji zakupu pewnej 159 od znajomego.

Cena to 7800zł do negocjacji. Myślę, że nie jest to wygórowana kwota jak za tak wyposażony i tak technicznie zadbany samochód. Nie jest droższa niż oferty "sprowadzonych igiełek" od handlarzy a odpada spory i kosztowny pakiet startowy. No, ale każdy decyduje sam :) Poza zabezpieczeniem progów auto nie wymaga żadnego wkładu finansowego. Jak ktoś będzie konkretny i zdecydowany to dorzucę również CB Radio Intek M760+ z anteną Sirio AS-100. Alfę można obejrzeć w Warszawie lub Olsztynie - po wcześniejszym umówieniu.

W razie pytań proszę o kontakt tel. 666[zasłonięte]516 bądź e-mail: [zasłonięte]@gmail.com

Zdjęcia niestety kiepskiej jakości, ponieważ były robione telefonem. Więcej zdjęć mogę przesłać na e-mail.

Pozdrawiam