Do sprzedania Alfa Romeo 156 2,5 v6 24v 190 KM rocznik 1999. Pojazd zadbany, przebieg 141.000. Silnik nigdy nie widział gazu. Bogata wersja DISTINCTIVE ze skórzana tapicerka, eklektycznymi szybami, lusterkami, drewniana kierownica. Skrzynia biegów w pełni sprawna, praktycznie bezobsługowy automat japońskiej produkcji AISIN Q-System. Klimatyzacja sprawna, odgrzybiona, nabita. Zakładam, ze pojazdu nie kupi przypadkowa osoba, a osoba która wie z czym się mierzy i szuka egzemplarza/części do 156 2,5 v6 wiec pozwolę sobie oszczędzić szerszego opisu.
Oferta w uszkodzonych z powodu słyszalnych na wysokich obrotach stuków panewki. Panewka nie jest odwrócona. Pojazd w tym momencie znajduje się na placu u Pana Tomka Seligi pod Piasecznem (Lesznowola, Myszki Polnej 4), gdzie można także pojazd obejrzeć i lepiej zapoznać się ze stanem technicznym. Godziny otwarcia pon-pt 8:00-17:00 ewentualnie telefon 602 280 091. Natomiast co ważne nie można odjechać pojazdem na kołach (wyłącznie laweta), ponieważ silnik po diagnozie w ASO Twardowski w Warszawie jest już przygotowany do ewentualnego remontu. Należałoby dokonać wymiany walu rozrządu lub przeszczepu całego silnika. VIN ZAR932[zasłonięte] [zasłonięte] 010813, Silnik: AR32401| 2 492 CC PETROL-190HP/140KW. Ja nie mam niestety czasu ani funduszy aby się tym teraz zając (to jest trzecia, najstarsza alfa w rodzinie).
W ciągu ostatniego roku wykonany szereg prac nad Alfa. Na większość poniższych napraw/wymian elementów eksploatacyjnych posiadam rachunki/faktury z przebiegami oraz gwarancjami . W ostatnim czasie w Alfie zostało zrobione:
· - Regeneracja alternatora, nowe sondy lambda Boscha, Filtr oleju
· - Regeneracja rozrusznika – nowy automat Bosch (ASO Twardowski)
· - Wymiana wałków rozrządu oraz naprawa krzywek walka rozrządu (ASO Twardowski)
· - Kompletna praca wykonana nad dolotem powietrza – nowe elementy metalowe, uszczelki (ASO Twardowski)
· - 6 nowych świecy NGK (ASO Twardowski).
Zawieszenie w pełni sprawne, w ostatnim czasie zrobione:
· - Nowy wahacz dolny lewy, nowe wahacze górny lewy i prawy (TRW)
· - Nowe klocki tył/przód oraz tarcze przód.
· - Wymieniona tulejka poduszki silnika.
Z rzeczy lakierniczych i okołolakierniczych. Samochód miał kiedyś uszkodzony prawy przód, czego praktycznie nie widać, oprócz minimalnie gorszego spasowania prawej strony pokrywy silnika (co widać na zdjęciach). W ostatnim roku zrobione:
· - kompletna konserwacja podwozia przed zima
· - progi oraz błotniki tylne (rdza), zderzak przedni oraz tylny – kompletne usuniecie drobnych przygód parkingowych (mam zdjęcia sprzed lakierowania )
· - W pojeździe zamontowana jest płyta ochronna pod silnikiem – bardzo przydatne w warunkach wysokich progów, niektórych krawężników.
Przy przebiegu 135000 km wymieniony kompletny rozrząd (pasek, rolki, napinacz, uszczelniacze wałków, pompa wody, uszczelki pokrywy zaworów) oraz standardowo wszystkie płyny, filtry oraz olej silnikowy.
Oprócz tematu stuków z silnika do przemyślenia przez kupującego: przeguby wewnętrzne półosi wymiana; poluzowany jest mały schowek po lewej stronie od kierowcy (miedzy kierownica a drzwiami, wyłamał się zatrzask); naprawa zdalnego otwierania baku paliwowego (manualnie otwierany w tym momencie); weryfikacja ewentualnych napraw w układzie wydechowym oraz mocowania górnego silnika.
Przegląd i ubezpieczenie ważne do lipca 2015. Cena jaka mnie interesuje to 2000 PLN. Zdjęcia wewnątrz i zewnątrz robione w lecie 2014.
Wiecej zdjec samochodu pod linkiem:
haslo: alfa
Nie mam czasu na rozbiórkę pojazdu i sprzedaż poszczególnych części, proszę o to nie pytać.
Zachęcam do pytań poprzez Allegro albo przez telefon 604 548 519.