Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Alfa Romeo 156 2.4JTD CHIP BEZWYPADKOWA SKÓRA MOMO

16-08-2014, 16:28
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 7 899 zł     
Użytkownik evq3000
numer aukcji: 4479513350
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 1237   
Koniec: 16-08-2014 15:54:29

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2000
Przebieg (km): 195000
Pojemność silnika (cm3): 2400
Moc silnika (KM): 165
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Diesel
Typ: Kombi
Liczba drzwi: 4/5
Kolor: inny
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Autoalarm, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Skórzana tapicerka, Radio+CD, Lakier metallic, Alufelgi, Elektryczne lusterka, Immobilizer, Komputer pokładowy
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Sprowadzony, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

ALFA ROMEO 156 2.4 JTD Distinctive 136 KM chip na 165 KM

 

Tel: 730 [zasłonięte] 705

 

 

Przebieg 195 000 KM

Drugi właściciel w kraju - dwa komplety kluczyków.

W 100% bezwypadkowa – sprawdzana miernikiem - wszystkie szyby oryginalne !

Rok produkcji – październik 2000

 

W samochód zostało włożone ponad 8000 PLN !


Wyposażenie wersja Distinctive najwyższe możliwe:

Bananowa tapicerka MOMO - super wygodne fotele !

ALUFELGI SPEEDLINE

Webasto z automatycznym włączaniem

Climatronic (chłodzenie i grzanie, klima w 100% sprawna,nabita)

Podgrzewane lusterka

4 poduszki powietrzne

Wspomaganie

Autoalarm Immobilizer

Zamek centralny z pilota

Oryginalne nakładki na progi

Oryginalne radio z możliwością podłączenia odtwarzacza MP3.

Karbonowa konsola.



Naprawy ostatnio wykonane:

Wymiana skrzyni biegów + sprzęgło + koło dwumasowe

3600 - PLN (najwyższej jakości podzespoły)

 

Zaślepiony zawór EGR - więcej mocy - wyeliminowane problemy z jego wadliwym działaniem.

Chiptunning - 800 PLN

Wymiana termostatu + płynu chłodzącego - 350 PLN

Wymiana Filtra powietrza + czyszczenie przepływomierza - 200 PLN

Czyszczenie wtryskiwaczy - 200 PLN

Wymiana czujnika położenia wału (oryginalny Bosch) - 250 PLN

Wymiana tarcz hamulcowych przód - 400 PLN

Czyszczenie zmiennej geometrii turbiny - 300 PLN

 

Wymiana wahaczy górnych przód - 500 PLN

Wymiana klocków hamulcowych tył - 200 PLN

Wymiana filtra paliwa (oryginalny Bosch) - 250 PLN

Wymieniony olej na Valvoline Maxlife 10W-40 + filtr oleju - 250 PLN

Zamontowane wycieraczki Bosh Aerotiwn - 150 PLN

Polerowanie reflektorów - 150 PLN

Oryginalne ALUFELGI SPEEDLINE ALFA ROMEO - 800 PLN

W samochód w przeciągu ostatnich 3000 KM zostało zainwestowane ponad 8000 PLN !

 

Samochód został poddany lekkiemu tunningowi - chip + zaślepienie zaworu EGR, jedynym skutkiem jest zwiększenie emisji CO2, samochód mimo wykonaniu chip'a nie dymi na czarno. Modyfikację te nie wpływają w żadnym stopniu negatywnie na silnik.

 

Samochód na WEBASTO z automatycznym włączeniem, oznacza to brak jakichkolwiek problemów z odpaleniem nawet przy -30C. Wystarczy ustawić Webasto aby włączyło się na 20 min przed odpaleniem samochodu, możliwość dokupienia zdalnego pilota. Webasto zapamiętuje trzy ustawienia godzin (kiedy ma się automatycznie odpalić)

 

 

Doskonałe jednostki 1.9 JTD (105, 115 KM) i 2.4 JTD (136, 140, 150 KM) po

dziś dzień zachwycają osiągami i trwałością – w przeciwieństwie do wielu innych nowoczesnych diesli

jednostki Fiata okazały się bardzo trwale i niezawodne. Nie posiadają filtrów cząsteczek stałych oraz problematycznych zaworów EGR sterowanych elektronicznie.

Czytaj więcej na:

http://www.autocentrum.pl/redakcja2.0/alfa-romeo-156-potomek-nowej-ery/#ixzz2rb3bmKDL

 



Przyjemność prowadzenia

jest zasługą dobrze dobranego zawieszenia, które odpowiada nie tylko sportowym aspiracjom

auta, ale zapewnia również odpowiedni komfort. Z przodu zastosowano układ czworoboczny

z podwójnymi wahaczami i drążkiem stabilizującym na przegubach kulkowych, z tyłu

natomiast typu McPherson z dźwigniami poprzecznymi o zróżnicowanej długości, drążkami

reakcyjnymi a także drążkiem stabilizującym. Przy wszystkich kołach zastosowano tarcze

hamulcowe. Układ kierowniczy pracuje bardzo precyzyjnie.

Czytaj więcej na:

http://www.autocentrum.pl/testy/oszczedny-sportowiec/#ixzz2rb3l62es

 

Tel: 730 [zasłonięte] 705


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link do albumu