Jak w temacie Alfa Romeo 2.4 JTD, Sprowadzony trzy lata temu z Włoch. Aktualnie jeżdzony przez kobietę, co jak widac na zdjęciu zderzaka na zdrowie mu nie wyszło. Auto na codzień używane bez ukrytych wad. W ciągi trzech lat zostało w aucie wymienione na nowe:
- Lampy przednie (stare były wypalone i mialy matowe szkła)
- Kompletny rozrząd (razem z dwoma napinaczami !! i pompa wody - SKF, Roullewille, pasek ContiTech)
- Przednie przewody hamulcowe
- Chromy przód (trójkąt i skrzydełka) - poprzednik był tuningowcem i pomalował je na czarno
- Akumulator
- Wszystkie świece żarowe (Beru)
- Regeneracja wtryskiwaczy
- Alternator
- Szczotki rozrusznika
- Wszystkie zamki (trzeba jeden z kluczy dopisać do ECU)
- Pompa sprzęgła (Lukas)
- Wysprzęglik (Lukas)
- Wyłącznik ciśnieniowy klimatyzacji
- Nabito klimatyzację
- Przednie przeguby + nowe osłony
- Łożyska tył
- Miesiąc temu wymieniono wachacze górne, końcówki drążków, drążki kierownicze, osłony maglownicy.
Do zrobienia jest:
1. Prawe słoneczko
2. Lewy tył nie działa el szyba
3. Po rozgrzniu silnika słychać delikatnie łańcuszek pompy oleju
4. Poci się spod pokrywy zaworów.
Samochód można obejrzeć w Skierniewicach, po umówieniu w Warszawie i dwa razy w miesiącu w Krakowie.
SAMOCHÓD W CIĄGŁEJ EKSPLOATACJI, NIE PICOWANY NA SPRZEDAŻ. MOŻLIWA ZAMIANA NA GOLFA IV Z DOPŁATĄ Z MOJEJ STRONY.
|