Mam do sprzedania prawdziwy rarytas:
Alfa Romeo 147 GTA 3.2 V6 24V 275KM FULL OPCJA 2003 rok
DANE
- Rok produkcji: 2003
- Przebieg: 169 000 udokumentowany (książka serwisowa)
- Pojemność: 3,2l
- Moc: 275KM
bezpieczny tuning - dolne szacowanie wzrost mocy 10% - seryjnie było 250KM) - szczegóły niżej
- Wysokiej klasy pełne audio i video warte 18 000 PLN
- Tuning wart PONAD 7 000 PLN
szczegóły czytaj dalej... niżej...
Osiągi dokładnie tego modelu Alfa Romeo 147 GTA 3.2 i V6 24V 275KM
Prędkość maksymalna: 260 km/h (seryjnie 246 km/h)
Przyspieszenie (0 do 100 km/h): 5,9 s (seryjnie 6,3 s)
+ pełen pakiet Autodelta bez rozpurek
+ wysokiej klasy instalacja AUDIO - 5cio kanałowy zestawu Jr. wraz z monitorem i DVD Blaupunkt
+ profesjonalne wygłuszenie
TAKA OKAZJA ZDARZA SIĘ RAZ NA 100 000 ! LICYTUJ TERAZ aukcja od 1 zł aukcja dostępna tu lub Kup Teraz na tej aukcji !
ZASADY AUKCJI
dostępnej tu
- Aukcja od 1 zł BEZ CENY MINIMALNEJ
- Kupisz za tyle za ile wylicytujesz: nie odwołuję ofert
- Mogę zakończyć aukcję przed czasem ale nie odwołam ofert
Wygra ten kogo oferta będzie w tym momencie najwyższa dlatego lepiej nie korzystać z automatów licytujących jak np. sniper
- Mimo, że w temacie jest kupon (wymóg działu kuponów) to pamiętaj transakcja jest prawnie wiążąca kupon = samochód
Tak samo jak Ty możesz mnie pozwać o wydanie auta jeśli kupisz je za 100 zł tak samo ja mogę dochodzić wylicytowanej kwoty.
- Licytuj rozważnie i najlepiej przejedź się autem wcześniej. Usłysz ten dźwięk i poczuj tę moc!
- kupujesz od pierwszego i jedynego właściciela i użytkownika
- samochód bezwypadkowy z oryginalnym przebiegiem
- kupiony w polskim salonie
- kupujesz bez pośredników
Zapraszam do zapoznania się z aukcją. Koniecznie przeczytaj całą aukcję nim zadasz pytanie. Odpowiedź na nie może zapewne tu znaleźć.
Bartek
OPIS
Auto zostało kupione przeze mnie w autoryzowanym salonie Alfa Romeo w Polsce we wrześniu 2003 jako fabrycznie nowe. Zostało wyprodukowane w tym samym 2003 roku. Na początku zakupiliśmy na naszą firmę rodzinną potem samochód został przerejestrowany na mnie.
Samochód wyjechał z salonu wyposażony we wszystko co można było dodać (tzw. Full Opcja) z wyjątkiem Navi (w Polsce słabo działało).
Nigdy nie szczędziłem na aucie i od razu zacząłem podwyższać, i tak już wysoki, standard wyposażenia. Nigdy też nie szczędziłem na naprawach i wykonywałem je zanim nastąpiły awarie - wystarczyło, że wg książki należało wymienić lub coś hałasowało czy dawało w inny sposób znać, iż należy się temu przyjrzeć i naprawić. Coś stuka? Wymień to.
Czarna Alfa Romeo 147 GTA z mocą szacowaną na 275KM z pełnym pakietem Autodelta, po wygłuszeniu i instalacji wysokiej klasy 5cio kanałowego zestawu Audio wraz z monitorem i DVD Blaupunkt zintegrowanym z oświetleniem podsufitowym.
Idealne rozwiązanie jeśli przewozisz kogoś z tyłu na długie trasy. Pod zestaw można podłączyć konsole do gier czy korzystać z netu (podłączysz smartfon, tablet, iPada, iPhona itd.)
PEŁNA DOKUMENTACJA jest dostępna u mnie i w salonie.
Cena nowego w 2003 roku z takim wyposażeniem (BEZ TUNINGU i AUDIO):
161 000 PLN
po dodaniu tuningu i montażu audio wartość auta wzrosła
PONAD 186 000 PLN
co i ile kosztowało niżej.
Modele podobnie wyposażonymi znalazłem tylko w Niemczech.
Modele z tego samego rocznika w Full Opcji BEZ TUNINGU i AUDIO zaczynają się od 40 000 PLN i z tymi dodatkami dochodzą do 80 000 PLN - źródło mobile.de
Do tego należy doliczyć sprowadzenie, rejestrację, opłaty i ubezpieczenie czyli ok. 5000 zł.
To nam daje zakres cen:
od 45 000 PLN za wersję prawie "łysą"
do 85 000 PLN za podobne auto do mojego
Auto warte 85 000 PLN kupisz za tyle za ile wylicytujesz!
BEZPIECZNY ZAKUP
Oferowane auto kupujesz:
- BEZ POŚREDNIKÓW
- od PIERWSZEGO, JEDYNEGO WŁAŚCICIELA i UŻYTKOWNIKA
- KUPIONE W POLSKIM SALONIE
- z PEŁNĄ DOKUMENTACJĄ SERWISOWĄ (łącznie ze zdjęciami)
- ze ZNANĄ i CZYSTĄ HISTORIĄ (możesz sprawdzić na stronach ministerstwa)
- z ORYGINALNYM i UDOKUMENTOWANYM PRZEBIEGIEM
- NIGDY NIE MIAŁO WYPADKU - oryginalny fabryczny lakier
(wyjątkiem są zadrapania i otarcia głównie zderzaków, które zostały pomalowane - widać na historycznych zdjęciach)
- DOSTAJESZ PEŁNĄ DOKUMENTACJĘ OD MOMENTU ZAKUPU AUTA
ZDJĘCIA
Zdjęcia przedstawiają stan faktyczny. Również wgniecenia i rysy. Zostały wykonane w ciągu ostatnich 2 miesięcy.
Galeria w rozdzielczości Full HD i trybie FULL SCREEN dostępna tu: http://infivo.info/aukcje/alfa-147-gta/alfa-147-gta/galeria/
VIDEO PLAYLISTY
Filmy przedstawiają stan faktyczny. Zostały wykonane w ciągu ostatnich 2 miesięcy.
WYPOSAŻENIE - FULL OPCJA
z wyjątkiem navi (wtedy jeszcze w Polsce słabo to działało)
Samochód wyjechał z salonu kompletnie wyposażony:
- Wszystko ze skóry (tapicerka, kierownica, skrzynia, gałka zmiany biegów, podłokietnik)
- Alufelgi 17" GTA
- ABS, ASR, FPS
- Vehicle Dynamic Control (ESP / VDC)
- 6 poduszek (również boczne)
- 2 strefowa klimatyzacja automatyczna
- Skórzana tapicerka Imola - pomarańczowo czarna - robi niesamowite wrażenie
- Ksenony
- Elektryczne szyby
- Elektryczne i podgrzewane lusterka
- Centralny zamek
- Podgrzewane fotele
- Podparcie lędźwi przednie lewe siedzenie
- Alarm
- System kontroli prędkości (tempomat)
- 6-biegowa skrzynia biegów
- Immobilizer
- Wspomaganie kierownicy
- 3 światło stopu
- Komputer / Check-Control
- Tylny spoiler
- Kolumna kierownicy z regulacją wysokości
- Regulowane reflektory
- Światła przeciwmgielne
- Tylne światła przeciwmgielne
- Filtr przeciwpyłkowy
- Tylne siedzenia dzielone / składane
- System czyszczenia reflektorów (SRA)
- Poduszka powietrzna boczna
- Zderzaki w kolorze nadwozia
- Przyciemniane szyby
- Centralny zamek z pilotem zdalnego sterowania
DODATKOWO
ELEMENTY TUNINGU
Został zainstalowanypakiet tuningowy angielskiej firmy AUTODELTA - to najbardziej znana firma zajmująca się profesjonalnym tuningiem fabrycznym Alfa Romeo.
- Tylne lampy z montażem
kosztowały: 300 PLN
- kompletny układ wydechowy Autodelta na dwie strony - standardowo jest na jedną (patrz zdjęcia)
kosztował: 675 £ = 3639 PLN + ROBOCIZNA
- kompletny KARBONOWY [włókno węglowe] (!) układ dolotowy Autodelta
koszował: 225 £ =
1213 PLN + ROBOCIZNA
- wzmocniony układ hamulcowy - wszystkie przewody Autodelta
po kursie 5,3912 - kurs pieniądze sprzedaż WBK z dnia 2[zasłonięte]014-08 z godz. 15:39
Elementy Autodelty spowodowały, że bardzo mocne fabrycznie auto stało się jeszcze szybsze i dynamiczniejsze przy zachowaniu najwyższej jakości i co najważniejsze niezawodności.
Dodatkowo to jedyna Alfa z podwójnym wydechem (pełnym - to nie atrapa tylko wydech zwiększający moc).
Orientacyjna cena dodatków Autodelta zainstalowanych w aucie wraz z montażem oraz pozostałe modyfkacje to:
ponad 7 000 PLN
Zalety tego tuningu to:
- taka sama lub wyższa (trwalsze elementy) żywotności (WAŻNE) silnika, zawieszenia i przeniesienia napędu
- większa moc bez większej konsumpcji paliwa
MULTIMEDIA AUDIO & VIDEO & INTERNET
W samochodzie został wykonany kompletny system audio. Zapłaciłem za niego 18 000 PLN
Z tych rzeczy, które pamiętam, że zostały zrobione to:
- wygłuszenie auta
- budowa komór, ścianek, instalacja sprzętu,
osprzęt (cewka, kontrolery, okablowanie najwyższej jakości, szyba, ozdobne śruby, materiały itp. itd.)
- radio Nakamichi - High Endowa i zarazem legendarna marka ( pamiętasz scenę z filmu 9 i pół tygodnia z udziałem Nakamichi? )
- niestety nie ma go, bo padł system zmiany płyt
- Głośniki 165 Kicx Absolute Pro 6020 total
- Subwoofer Jr. 1004 v2
- Wzmacniacz Jr. (Pięcio kanałowy)
- Monitor i DVD Blaupunkt zintegrowanym z oświetleniem podsufitowym
Więcej o audio
Seria Jr. Comp to zestawy głośnikowe oraz oddzielne komponenty, przy produkcji których w ponad 80% zastosowano podzespoły wytwarzane przez najbardziej renomowanych producentów głośników. Membrany wooferów posiadające strukturę plastra miodu (PMI) zostały dodatkowo pokryte włóknem szklanym. Tweetery to 25-milimetrowe jedwabne kopułki z neodymowym magnesem. Podobnie jak w poprzedniej serii zastosowano w nich dosyć sporych rozmiarów miedziowane magnesy wooferów, wysokiej jakości komponenty zwrotnic oraz nowe maskownice o wysokim współczynniku przepuszczalności dźwięku.
Seria Jr.
Tym, co najbardziej wyróżnia zestawy głośnikowe serii Jr. spośród innych dostępnych na rynku są ręcznie wykonywane zwrotnice oraz miedziowane magnesy i korektory fazy wooferów. Wzorem rozwiązań spotykanych w najwyższej klasy domowych zestawach głośnikowych całkowicie zrezygnowano z montażu elementów zwrotnicy na płytce z obwodami drukowanymi. Zostały one bezpośrednio przylutowane do pozłacanego złącza oraz trwale przymocowane do dna obudowy wykonanej z prawdziwego drewna. Dzięki temu ograniczono do minimum oddziaływanie niepożądanych pojemności i indukcyjności na parametry sygnału akustycznego. Uniwersalność tych zestawów głośnikowych polega na zastosowaniu wykręcanych korektorów fazy, w miejsce których można za pośrednictwem specjalnych adaptorów zamontować przetworniki wysokotonowe. Otrzymujemy w ten sposób wysokiej klasy zestaw współosiowy z profesjonalnymi zwrotnicami i możliwością regulacji kąta promieniowania tweeterów.
Podsumowanie wartości auta
Lekko licząc zainwestowałem (sprzęt AUDIO + TUNING - poza bieżącymi naprawami i eksploatacją) : 25 000 PLN
Możesz oczywiście kupić seryjny samochód od pierwszego właściciela i go samodzielnie stuningować.
Policzmy ile będzie Cię to kosztowało:
+ 45 000 PLN - samochód Full opcja (pierwszy właściciel): najniższa cena dostępna w Niemczech (źródło mobile.de)
+ 18 000 PLN - multimedia, audio & video
+ 7 000 PLN - tuning
======================
60 000 PLN
- tyle musiałbyś wydać aby mieć podobne auto do oferowanego a Ty możesz je wylicytować za tyle za ile uznasz to za słuszne!
Na dodatek nie musisz czekać na sprowadzenie auta i wprowadzenie w nich zmian.
DANE TECHNICZNE (seryjnego modelu - przedmiotu tej aukcji dostępne powyżej)
Podstawowe parametry Alfa Romeo 147 GTA 3.2 i V6 24V 250KM
Pojemność skokowa: |
3179 cm3 |
Typ silnika: |
benzynowy |
Moc silnika*: |
250 KM przy 6200 obr/min |
Maksymalny moment obrotowy*: |
300 Nm przy 4800 obr/min |
Montaż silnika: |
z przodu, poprzecznie |
Umiejscowienie wałka rozrządu: |
DOHC |
Liczba cylindrów: |
6 |
Układ cylindrów: |
widlasty |
Liczba zaworów: |
24 |
Stopień sprężania: |
10,5:1:1 |
Średnica cylindra × skok tłoka: |
93 x 78 mm |
Typ wtrysku: |
wielopunktowy (MPI) |
Przeniesienie napędu Alfa Romeo 147 GTA 3.2 i V6 24V
Manualna skrzynia biegów: |
6-biegowa |
Rodzaj napędu: |
na przednią oś |
Zużycie paliwa (rzeczywiste - zmierzone przez właścicieli)
Cykl jazdy |
Zużycie
l/100km |
Minimalne średnie spalanie: |
11,2 |
Maksymalne średnie spalanie: |
17,2 |
Minimalne spalanie przy oszczędnej jeździe: |
9,2 |
Wg producenta
Cykl jazdy |
Zużycie
l/100km |
Zużycie paliwa (cykl mieszany)*: |
8,6 |
Zużycie paliwa (w mieście)*: |
18,1 |
Emisja CO₂ w cyklu mieszanym: |
ok. 287 g/km |
Podstawowe parametry Alfa Romeo 147 GTA
Liczba drzwi: |
3 |
Liczba miejsc: |
5 |
Pojemność baku: |
63 l |
Wymiary zewnętrzne Alfa Romeo 147 GTA
Długość: |
4213 mm |
Szerokość: |
1764 mm |
Wysokość: |
1412 mm |
Rozstaw osi: |
2546 mm |
Rozstaw kół - przód: |
1516 mm |
Rozstaw kół - tył: |
1504 mm |
Zwis przedni: |
925 mm |
Zwis tylny: |
742 mm |
źródło: autocentum.pl
* parametry dla auta seryjnego dla tego modelu są lepsze np. szacowana moc 275KM
HISTORIA tego samochodu
Nic nie mam do ukrycia dlatego podaję komplet danych za pomocą, których możesz samodzielnie sprawdzić historię auta na stronach ministerstwa oraz w salonie.
- Nr rej.: GPU11JX
- VIN: ZAR937[zasłonięte][zasłonięte]051078
- data pierwszej rejestracji: 30.09.2003
- Ubezpieczenie ważne do: 08.10.2014
- Przegląd ważny do: 08.10.2014
2003 |
|
Rok produkcji |
30.09.2003 |
|
Pierwsza rejestracja w Polsce |
30.09.2003 |
|
Pierwszy właściciel w Polsce
Właściciel: firma lub organizacja
Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: pomorskie |
30.09.2003 |
|
Dodanie współwłaściciela
Współwłaściciel: firma lub organizacja |
29.09.2006 |
|
Zmiana właściciela
Właściciel: osoba fizyczna
Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: pomorskie |
08.10.2010 |
|
Badanie techniczne (ważne do 08.10.2011) |
06.10.2011 |
|
Badanie techniczne (ważne do 06.10.2012) |
10.10.2012 |
|
Badanie techniczne (ważne do 10.10.2013) |
16.10.2013 |
|
Badanie techniczne (ważne do 16.10.2014) |
17.08.2014 22:48:02 |
|
Wygenerowanie raportu |
WYMIENIONE I NAPRAWIONE ELEMENTY
Nie oszczędzałem na inwestycji w to auto ani po kupnie, ani w trakcie eksploatacji, ani teraz przed sprzedażą.
Z tego co pamiętam to wymieniłem z elementów eksploatacyjnych:
- dopiero co filtry oleju, paliwa i kabinowy - przejechałem od tego momentu ok. 1000 km
- szklanki zaraz po nakręceniu filmów jakie tu widzisz, bo mi nie podobał się dźwięk nagrany :-)
- wahacze górne i dolne lewa i prawa strona
- tuleja wahacza wzdłużnego tył prawa strona
- nowe żarówki ksenonowe
- klamka od kierowcy ponieważ oderwała sie ;)
- jedyne prace blacharskie jakie były robione są na tych zdjęciach: http://infivo.info/aukcje/alfa-147-gta/alfa-147-gta/photos/old/
To auto to nie wydatek ale inwestycja. Jeśli będziesz je sprzedawał to z tą historią auto nie straci na cenie.
W Polsce nie ma takiego auta z jakim można ją porównać.
Jeśli chcesz porównać ten samochód z innymi powinieneś uwzględnić następujące fakty:
- 1 właściciel
- kupione z polskiego salonu
- bezwypadkowy
- markowy tuning zwiększający trwałość i moc do ponad 275 KM
- sprzęt audio renomowanej marki
- profesjonalnie wygłuszone
- wszystko opłacone OC, AC, przegląd
- dostępne od ręki i to na wybrzeżu: Puck, Gdynia, Sopot Gdańsk
- możesz je przetestować na jeździe próbnej i w salonie
Najważniejsze zalety auta:
- Moc: 275 KM
- Przyspieszenie: 5,9 s.
- Vmax: 260 km/h
Najważniejsze zalety oferty:
- kupujesz od pierwszego i jedynego właściciela i użytkownika
- samochód bezwypadkowy z oryginalnym przebiegiem
- kupiony w polskim salonie
- kupujesz bez pośredników
no i... ten dźwięk silnika i audio :-)
Auto warte 85 000 PLN kupisz za tyle za ile wylicytujesz!
NIE CZEKAJ UMÓW SIĘ NA JAZDĘ PRÓBNĄ 601 [zasłonięte] 621 lub licytuj teraz od 1 zł!
KONTAKT
Mam mało czasu i ciężko się do mnie dodzwonić dlatego czekam kontaktuj się proszę z moim kolegą, który robił zdjęcia:
Tomek 601 [zasłonięte] 621
w drugiej kolejności ze mną:
Bartek 504 [zasłonięte] 662