|
|
Księgarnia
PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24
tel. 501 [zasłonięte] 370
Księgarnia
stacjonarna: 519 [zasłonięte] 288
504 029
187 [zasłonięte]@tlen.pl |
|
|
|
Książkę wysyłamy listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3
dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na konto.
Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę
VAT.
W tytule
przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.
Odbiór osobisty:
Księgarnia PIM,
Tychy
ul. Jana Pawła II 24
pon-pt 10-19; sob
10-16.
tel. 519 [zasłonięte] 288
Przy odbiorze osobistym
proszę o kontakt z księgarnią w godzinach pracy księgarni.
|
|
|
|
Wpłata na konto:
Alior Bank
21 2490 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0050000 [zasłonięte] 798709
|
|
|
|
Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki
doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł. |
| |
Ale plastyka! 4-6 Zeszyt ćwiczeń
Część 1 Kolor, kształt, forma. Szkoła podstawowa Autor:
Marcinkowska Beata, Frydzińska-Świątczak Lidia
Wydawnictwo: Wydawnictwo Szkolne PWN
ISBN:
978-83-[zasłonięte]-1695-4 Format: 27.0x20.0cm Liczba
stron: 36 Oprawa: Miękka Wydanie: 2012
r.
Ale plastyka! Pierwsza część
zeszytu ćwiczeń odpowiada treściom z I modułu podręcznika – Abecadło
plastyki. Publikacja daje możliwość realizacji materiału w ciekawy i
zrozumiały dla wszystkich dzieci sposób. Prezentuje wachlarz
ćwiczeń, zadań, gier i projektów, a więc najróżniejszych form
aktywizacji twórczej ucznia. Dzięki różnorodności form pracy dzieci
nie nudzą się, a w zabawie szybciej przyswajają informację i
nabywają wiedzę. Praca z podręcznikiem i zeszytem ćwiczeń Ale
plastyka! pomaga wykształcić w uczniach postawę świadomych odbiorców
i twórców sztuk plastycznych.
Ale plastyka! 4-6 Zeszyt ćwiczeń
część 2 Marcinkowska Beata, Frydzińska-Świątczak Lidia
Wydawnictwo: Wydawnictwo Szkolne PWN
ISBN:
978-83-[zasłonięte]-1902-3 Format: 26.5x19.5cm Liczba
stron: 60 Oprawa: Miękka Wydanie: 2013
r.
Ale plastyka! Kolor,
kształt, forma. Część 2. Zeszyt ćwiczeń daje możliwość realizacji
materiału w ciekawy i zrozumiały dla wszystkich dzieci sposób.
Prezentuje wachlarz ćwiczeń, zadań, gier i projektów, a więc
najróżniejszych form aktywizacji twórczej ucznia. Dzięki
różnorodności form pracy dzieci nie nudzą się, a w zabawie szybciej
przyswajają informację i nabywają wiedzę.
|
|