Książki > Poradniki Książki > Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne > Ekonomia i Biznes > Gospodarka > Handel. Usługi Książki > Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne > Psychologia. Psychoterapia > Osobowość. Samorealizacja. Kariera Książki > Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne > Ekonomia i Biznes > Organizacja i zarządzanie > Kadry. Zarządzanie personelem
|
|
| | |
| | Będziesz co najmniej poirytowany faktem, jak wiele błędów popełniałeś i jak skutecznie sabotowałeś swoje osiągnięcia sprzedażowe. A wszystko to do momentu przeczytania tej książki. Alchemia sprzedaży Jak przekształcić każdy zawodowy kontakt w handlowe złoto?
W dzisiejszych czasach Twój sukces zależy w znaczniej mierze od jakości relacji, które potrafisz zbudować. Jeśli podczas rozmowy z klientem zdołasz stworzyć nić sympatii i zaufania, wówczas realizacja Twoich celów sprzedażowych nagle okazuje się niezwykle prosta i przyjemna. Czy chciałbyś, by Twoja praca przynosiła zarówno pieniądze, jak i pełne zadowolenie?
Ta książka nauczy Cię, jak docierać do klientów, wyzwalać w nich najlepsze emocje i nastawiać na "tak". To trening budowania dobrych relacji handlowych.
Zastanów się:
Z jakim handlowcem chciałbyś rozmawiać? Co chciałbyś od niego usłyszeć? Jaki musiałby być, abyś chciał z nim współpracować?
Wiedz, że niewielu handlowców zadaje sobie trud poszukiwania odpowiedzi na te pytania. A to tylko początek drogi doskonalenia, na jaką wejdziesz, kiedy zaczniesz czytać tę książkę i chłonąć praktyczne rady w niej zawarte.
Poznaj Konrada Pankiewicza -- założyciela Instytutu Perswazji oraz twórcę Dynamicznego Modelu Perswazji® (Persuasion Dynamic Model®).
Konrad jest fantastycznym trenerem. Charyzmatycznym coachem. Doświadczonym praktykiem sprzedaży i marketingu.
Zobacz co o nim i jego książce sądzą autorytety perswazji, sprzedaży i marketingu:
"Wśród wszystkich Polaków znam tylko trzy osoby, od których mógłbym się uczyć perswazji. Konrad Pankiewicz jest jedną z nich. Dostarcza on nowych umiejętności i uczy technik oraz strategii, których nie poznacie nigdzie indziej." Dr Kevin Hogan, autor książki"Ukryta perswazja. Psychologiczne taktyki wywierania wpływu"
"Konrad przekazuje pasjonującą wiedzę. To obowiązkowa lektura dla sprzedawców, negocjatorów i marketerów." Bohdan Pawłowicz; Dyrektor Generalny Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce
"Zaawansowana wiedza. Zaawansowane strategie i techniki. Wszystko bardzo profesjonalnie przekazane." Agnieszka Bzdyra-Maciorowska Redaktor naczelna Miesięcznika "Marketing w praktyce"
Dowiedz się:
jak budować sympatię, wiarygodność i zaufanie jak dystansować konkurencję i wygrywać walkę o klienta jak nawiązywać relacje i przekształcać je w cenne kontrakty jak wykorzystywać narzędzia perswazji w skutecznej sprzedaży i obsłudze klienta jak umiejętnie wykorzystać wiedzę o procesach decyzyjnych Twoich klientów
To książka dla Ciebie, jeśli stawiasz zaufanie i wiarygodność ponad nieudolną manipulację prowadzącą do frustracji i nieuchronnej katastrofy. Książka zawiera płytę CD z pełnym szkoleniem: "Najczęstsze techniki negocjacyjne". Czy stać Cię na to, by nie zarabiać więcej? Przyjemniej? Skuteczniej? Nie trać czasu na odpowiedź, kupuj póki jest. | | Tytuł: | Alchemia sprzedaży | | Oprawa: | miękka | | Wymiary: | 20 [cm] | | Liczba stron: | 256 | | Rok wydania: | 2007 | | Miejsce: | Gliwice | |
| | | Wydawnictwo: | Helion | | Nr katalogowy (ISBN): | 978[zasłonięte][zasłonięte]46340 978[zasłonięte][zasłonięte]46340 |
|
| | | | Waga produktu: | 430 g. | |
| |
Książka - dokument piśmienniczy myśli ludzkiej, raczej obszerny, w postaci publikacji wielostronicowej o określonej liczbie stron, o charakterze trwałym. Słowo o bardzo wielu pokrewnych znaczeniach. Dzisiejsza postać książki wywodzi się od kodeksu, czyli kartek połączonych grzbietem, które wraz z rozwojem pergaminu zastąpiły poprzednią formę dokumentu piśmienniczego, czyli zwój. Więcej informacji na: http://pl.wikipedia.org/wiki/Ksi%C4%85%C5%BCka |