Album rysunków rozjazdów z szyn typu 8 cz. II O konstrukcji stosowanej po roku 1924 - 43 rysunki
PKP Nr D 58
Nakładem Wydawnictw Komunikacyjnych 1951 r.
Stan: dst
______________________________________________________________________
Spis treści :
1) ROZJAZD ZWYCZAJNY PRAWY R = 190, SKOS 1 : 7,5/1 : 7/1 : 6,6 z iglicami czopowymi i sprężystymi na podrozjazdnicach żelaznych; plan ogólny
2) ROZJAZD ZWYCZAJNY PRAWY, R = 190, SKOS 1 :7,5/1 :7/1 : 6,6 z iglicami czopowymi, na podrozjazdnicach żelaznych, przy silnym obciążeniu; plan ogólny —
3) ROZJAZD ZWYCZAJNY PRAWY, R = 190, SKOS 1 : 7,5/1 : 7/1 : 6,6 z iglicami czopowymi albo sprężystymi, na podrozjazdnicach drewnianych; plan ogólny —
4) ROZJAZD ZWYCZAJNY, R = 190, SKOS 1 : 7,5/1 : 7/-/l : 6,6 z iglicami czop. i spr. do podrozjazdnic żelaznych; krzyżownica szynowa pojedyncza prawa z szyną dziobową klockową —
5) ROZJAZD ANGIELSKI PODWÓJNY, R = 190, SKOS 1:9/1: 7,5/1 : 7/1 : 6,6 z iglicami czop. na podrozjazdnicach żelaznych ; plan ogólny —
6) SKRZYŻOWANIE, SKOS 1:9/1: 7,5/1 : 7/1 : 6,6 na podrozjazdnicach drewnianych; rozjazd angielski R = = 190, skos 1 : 9/1 : 7/1 : 6,6, iglice czop. lub spręż.; plan ogólny —
7) ROZJAZD ZWYCZAJNY PRAWY, R = 190, SKOS 1 : 9 z iglicami czop. na podrozjazdnicach żelaznych, dla silnego obciążenia; plan ogólny —
8) ROZJAZD ZWYCZAJNY PRAWY, R = 190, SKOS 1 : 9 z iglicami czop na podrozjazdnicach drewnianych dla silnego obciążenia; plan ogólny —
9) ROZJAZD ZWYCZAJNY PRAWY, R = 190, SKOS 1 : 9 na podrozjazdnicach drewnianych z iglicami czołowymi.
10) ROZJAZD ZWYCZAJNY PRAWY, R = 190, SKOS 1:9 na podrozjazdnicach drewnianych >z iglicami sprężystymi; plan ogólny
11) ROZJAZD ZWYCZAJNY PRAWY, R - 190 SKOS 1 : 9 na podrozjazdnicach żelaznych z iglicami sprężystymi ; zwrotnica
12) ROZJAZD, SKOS 1 :9 na podrozjazdnicach żelaznych; krzyżownica pojedyncza prawa
13) ROZJAZD ANGIELSKI POJEDYNCZY R = 190, SKOS 1 : 9 z iglicami czop. na podrozjazdnicach drewnianych; plan ogólny
14) ROZJAZD ANGIELSKI PODWÓJNY, R = 190, SKOS 1 : 9 z iglicami czopowymi na podrozjazdnicach drewnianych; plan ogólny
15) ROZJAZD ANGIELSKI POJEDYNCZY, R = 190, SKOS 1 : 9 z iglicami sprężystymi; plan ogólny —
16) ROZJAZD ANGIELSKI PODWÓJNY, R = 190, SKOS 1 :9 z iglicami sprężystymi; plan ogólny —
17) ROZJAZD ANGIELSKI PODWÓJNY R = 190, SKOS 1 : 9 z iglicami 'sprężystymi na podrozjazdnicach żelaznych; zwrotnica i krzyżownica podwójna
18) KRZYŻOWNICA PODWÓJNA, SKOS 1 : 9 z rowkami 41 mm dla rozjazdów angielskich podwójnych i pojedynczych,
R = 190, skos 1 : 9 z iglicami sprężystymi na podrozjazdnicach żelaznych
19) SKRZYŻOWANIE, SKOS 1 :9- na podrozjazdnicach drewnianych; plan ogólny —
20) SKRZYŻOWANIE, SKOS 1 : 4,444 na podrozjazdnicach drewnianych, plan ogólny
21) ROZJAZD ZWYCZAJNY, R = 245, SKOS 1 :9 z iglicami czopowymi na podrozjazdnicach żelaznych; plan ogólny
21a ROZJAZD ZWYCZAJNY R = 245, SKOS 1 : 9 z iglicami czopowymi na podrozjazdnicach żelaznych przy silnym obciążeniu. Plan ogólny
22) ROZJAZD ZWYCZAJNY, R = 245, SKOS 1 : 9 z iglicami sprężystymi na podrozjazdnicach żelaznych; plan ogólny
23) ROZJAZD ZWYCZAJNY PRAWY, R = 300, SKOS 1 :9 z iglicami sprężystymi na podrozjazdnicach drewnianych; plan ogólny
24) ROZJAZD ZWYCZAJNY PRAWY, R = 300, SKOS 1 : 9 z iglicami sprężystymi na podrozjazdnicach żelaznych ; plan ogólny
25) ROZJAZD ZWYCZAJNY PRAWY, R = 300, SKOS 1:9; obróbka iglic i opornic
26) ROZJAZD ZWYCZAJNY PRAWY, R = 300, SKOS 1 : 9 z iglicami sprężystymi na podrozjazdnicach drewnianych: zwrotnica
27) ROZJAZD ZWYCZAJNY PRAWY, R = 300, SKOS 1 : 9 na podrozjazdnicach żelaznych; krzyżownica szynowa pojed. pr. z przypawaną szyną dziobową klockową; ostrze dzioba odkute w matrycy
28) ROZJAZD ZWYCZAJNY, R = 500/300, SKOS 1 : 9 z iglicami sprężystymi na podrozjazdnicach żelaznych; plan ogólny
29) ROZJAZD, SKOS 1 : 10 na podrozjazdnicach żelaznych; krzyżownica pojed. prawa z dziobem szynowym /44 mm rowki/
Dodatkowe informacje i zdjęcia na e-maila.