Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ALBUM ILUSTROWANA OPINIA O JAPOŃSKIM ŻYCIU JAPONIA

08-07-2012, 7:00
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Aktualna cena: 69.99 zł     
Użytkownik serdecznie
numer aukcji: 2456947311
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 19   
Koniec: 10-07-2012 18:15:00
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

KLIKNIJ ABY PRZEJŚĆ DO SPISU TREŚCI

KLIKNIJ ABY PRZEJŚĆ DO OPISU KSIĄŻKI

KLIKNIJ ABY ZOBACZYĆ INNE WYSTAWIANE PRZEZE MNIE PRZEDMIOTY ZNAJDUJĄCE SIĘ W TEJ SAMEJ KATEGORII

KLIKNIJ ABY ZOBACZYĆ INNE WYSTAWIANE PRZEZE MNIE PRZEDMIOTY WEDŁUG CZASU ZAKOŃCZENIA

KLIKNIJ ABY ZOBACZYĆ INNE WYSTAWIANE PRZEZE MNIE PRZEDMIOTY WEDŁUG ILOŚCI OFERT

PONIŻEJ ZNAJDZIESZ MINIATURY ZDJĘĆ SPRZEDAWANEGO PRZEDMIOTU, WYSTARCZY KLIKNĄĆ NA JEDNĄ Z NICH A ZOSTANIESZ PRZENIESIONY DO ODPOWIEDNIEGO ZDJĘCIA W WIĘKSZYM FORMACIE ZNAJDUJĄCEGO SIĘ NA DOLE STRONY (CZASAMI TRZEBA CHWILĘ POCZEKAĆ NA DOGRANIE ZDJĘCIA).


PEŁNY TYTUŁ KSIĄŻKI - JAPAN QUEST AN ILLUSTRATED OPINION OF MODERN JAPANESE LIFE
AUTOR -
WYDAWNICTWO -
WYDANIE -
NAKŁAD - EGZ.
STAN KSIĄŻKI - JAK NA WIEK (ZGODNY Z ZAŁĄCZONYM MATERIAŁEM ZDJĘCIOWYM) (wszystkie zdjęcia na aukcji przedstawiają sprzedawany przedmiot).
RODZAJ OPRAWY -
ILOŚĆ STRON -
WYMIARY - x x CM (WYSOKOŚĆ x SZEROKOŚĆ x GRUBOŚĆ W CENTYMETRACH)
WAGA - KG (WAGA BEZ OPAKOWANIA)
ILUSTRACJE, MAPY ITP. -
KOSZT WYSYŁKI 8 ZŁ - Koszt uniwersalny, niezależny od ilośći i wagi, dotyczy wysyłki priorytetowej na terenie Polski. Zgadzam się na wysyłkę za granicę (koszt ustalany na podstawie cennika poczty polskiej).

KLIKNIJ ABY PRZEJŚĆ DO WYBORU MINIATUR ZDJĘĆ

SPIS TREŚCI LUB/I OPIS (Przypominam o kombinacji klawiszy Ctrl+F – przytrzymaj Ctrl i jednocześnie naciśnij klawisz F, w okienku które się pojawi wpisz dowolne szukane przez ciebie słowo, być może znajduje się ono w opisie mojej aukcji)

KSIĄŻKA W JĘZYKU ANGIELSKIM, PONIŻEJ ZAMIESZCZAM PROSTE TŁUMACZENIE (PROSZĘ UWZGLĘDNIĆ BŁĘDY TŁUMACZENIA I BRAK GRAMATYKI, A TAKŻE MOMENTAMI KOMICZNE, PRZYPADKOWE JEGO FORMY, NAJCZĘŚCIEJ POD TEKSTEM TŁUMACZONYM MOŻNA ZNALEŹĆ ORYGINALNY, JEŚLI OCZYWIŚCIE WYSTARCZY MIEJSCA). TŁUMACZENIE TYLKO I WYŁĄCZNIE W CELACH POGLĄDOWYCH.




ZAWARTOŚCI

Słowo wstępne
Miasto w Zakłopotaniu ........................ Ja ja - junior 7
Miejsce w Słońcu ........................ 14-17
Szukać Wiedzy........................ 18 ~ 25
Wypuszczenie........................ 26-29
Miłość i Tęskniąc........................ 30-64
Rodzinne Jarzmo........................ 34-37
Rodzicielska Miłość........................ 38-42
Świat Człowieka........................ 43-55
Koleżeństwo ........................ 56-61
Żniwa Lata..................... 62-64
Kobieta w Przejściu..................... 66-97
Nowe Spojrzenie ..................... 74-87
Nowa Siła ..................... 88-97
Młodsze Pokolenie..................... 98-133
Ucieknij..................... 100-119
Rzeczywistość..................... 120-133
Student Świat.....................134-161
Jutro ..................... 158-161





SŁOWO WSTĘPNE

W początku powinienem powiedzieć ciebie, że daleko więcej jestem zainteresowanie żyjącymi japońskimi ludźmi niż w tradycjach założonych przez ich antenatów. Moja przyjaźń z wielu Japończykami, od ragpickers do kierownicy, pobudziła w mnie nienasyconą ciekawość. Ale w przeciwieństwie do wielu gości, nie czuję, że mogę objąć Japończyka zaledwie przez studiowanie przeszłości. Stare tradycje i pomysły wydają się do mnie znaczący nie tak bardzo w sobie jako w ich konflikcie z nowoczesnymi, obcymi zwyczajami i wartościami, które przeniknęły Japonię podczas przeszłego wieku. Te wpływy, które zostały czute najsilniej podczas ostatnich piętnastu lat, zwykle są opłakane jako niszczący do "japońskiej sposobić życia"; ale ich dynamiczna siła w tworzeniu nowej i unikalnej Japonii zbyt często jest przeoczona.
To jest w ludziach Tokio, że ten konflikt kultur najbardziej uderzająco jest ujawniony. Wyszedłem między nimi nie głównie jako fotograf ale jako zachodnia kobieta szukająca emocjonalną tożsamość z nadzwyczaj złożonymi wschodnimi ludźmi. Sympatia i pomóż dany przez moich japońskich przyjaciół zamanifestować mi ich własną gorliwość dla zrozumienia, nie tylko cudzoziemskich dróg, które oni próbują asymilować ale ich własnej roli w świecie, który zmienia w dezorientującym tempie.
Ta książka zarejestruje jakieś aspekty ich poszukiwania i mojego.





TEN NIEZWYKŁY zapis KSIĄŻKI proces, przez którego ti gościa Japonia czegoś nauczyła się o kraju tha. Zamiast zaadoptowania thi prozaicznego i czas zniszczonego zbliżyć się do zera podkreślającego oczywiste i wspaniałe różnice ficial między zwyczaje Japanesi i te z Zachodu najbardziej interesujący jako fotograf i obcokrajowiec, autor puszki ma soughi, by zrozumieć naturę tht i problemy moderr Japan przez bezstronnego vation obscr współczesnego japońskiego życia jako to jest żyć w Tokio Jej koncentrować się książki na tych aspektach sceny Tokio, że ona znalazła. W ten sposób, kiedy to nie udaje się być wszechstronnym obrazem japońskiego życia albo wyważonego obrazu Japonii, to oferuje zdecydowanie uderzające serię wrażeń
Tokio jest dużo jak jakiś inny duży obszar miejski, ponieważ kina w tej książce robią jasne Wiele cech kłamstwa życia Tokio na zewnątrz obraz Japonii utworzonej w umyśle przeciętnego turysty i byłej, faktycznie, nieznane do wszystkiego z wyjątkiem kilku obcokrajowców, którzy byli uprzywilejowani, by coś japońskiego życia widzieć od wewnątrz. Większość tych cech są mniej oczywiście egzotyczne, być może, niż dziewczyny geisha i wiśniowe kwiaty Ale oni są naprawdę wskazujący prawdziwych różnic tych nadal zaistnieć między Wschodnim i Zachodem, e en w tych "nowoczesnych" dniach kiedy zawód - z wszystkimi jego skutkami, zarówno dobry i zły jest już daleko za nami. To było w nadziei z pokazując trochę tych aspektów życia w Japonii, że ta książka została pojęta. To jest zaprojektowane zarówno dla tych, które są zainteresowane ale są niezdolne, by przyjść i spostrzec dla siebie i dla tych, które przychodzą ale znajdują ich raz w Japonii, aż za krótki, by pozwolić percepcyjny typ obserwacji zarejestrowanej tutaj.
Chociaż różnice między Wschodnim i Zachodem są koniecznie część zapisu przedstawiła tutaj, Paweł Jacqueline ma to, by powiedzieć jej książki: "Dłużej pozostaję w Japonii. [on lepiej rozumiem powody dla tych różnic, które stają się mniej ważne dla mnie niż podobieństwa: jakości i wartości, że przyczyniamy się. Jeżeli ta książka może korkować nas trochę bardziej zamknięty razem, jeden z moich głównych celów będzie osiągnięty."
PAWEŁ JACQUELINE zadziałał w sztukach podczas większości jej życia. W wieku trzech ona zrobiła jej debiut jako Orientalny Terpsichore w występie wystawił przez jej matkę. Alice Paine Paweł, pionier w nowoczesnym amerykańskim tańcu W dziesięciu ona jechała do Niemiec z jej matką i siostrami, by dołączyć się do tanecznej grupy Mary Wigman. Jako nastolatek - ziemia, którą ona zadziałała w teatrach repertuaru lata w Nowej Anglii i wyspecjalizowała się w dramacie i tańcu w College'u Bennington w Vermoncie. Po ukończeniu szkoły Paweł panna pracował w Nowym Jorku i Chicago z dobrze znanym dokumentalnym i edukacyjnymi producentami filmu.
Podczas pobytu pięciu lat w Meksyku ona zaprzyjaźniła się nadal fotografia i zdjęcie zdjęcie - dziennik ism Na jej wrócić do Zjednoczonych Stanów, których ona starła szczęśliwie w dokumentalnym, portret i handlowa fotografia. Jej obrazują - kamienuje zostać opublikowany w Amerykaninie i obcym magaz'nes. i jej dokumentalna praca została wystawiona na arenie międzynarodowej.
Materiał dla JAPONII POSZUKIWANIE był zebrany od jej nadejścia w Japonii w 1959, trochę fotografii zostało włączone do jej wystawiają w Galerii Konishiroku w Tokio w 1960. Ona teraz jest zainteresowanie robieniem dokumentalnych filmów na niezwykłe aspekty japońskiego życia we współpracy z japońskimi producentami





Japonia Poszukiwanie
Fotografie i tekst przez Pawła Jacqueline pod redakcją John G. Roberts
ROKAKUHO UCHIDA wydawnictwo
Tokio, Japonia
KAROL E, PRZEDSIĘBIORSTWO TUTTLE, INC,
Rutland, Vermont, U.S.A. i Tokio, Japonia
1962
PRAWO AUTORSKIE w JAPONII, 1962, przez wydawnictwo ROKAKUHO UCHIDA
6, 2 - chome, Haruki - cho, Bunkyo - ku, Tokio, Japonia
PIERWSZA EDYCJA
Pierwszy druk ..................... Czerwca, 1962





Tekst i ilustracje tej książki nie nie są wolno nie być powielone w jakiejś formie bez napisanej zgody od wydawcy i fotografa, oprócz w przypadku krytyków albo recenzenci, może użyć krótkich przejść i nie więcej niż trzy fotografie.
Szczera fotografia jest przez jego bardzo naturą najazd prywatności. Nieuchronnie, takie narzucone obrazy wstrząsną albo zakłopoczą jakiegoś, który te przywarły przez zagłębiającą soczewkę. Współczujemy i spodziewamy się, że nasze nieświadome tematy zrozumieją i wybaczą. Dla ich ochrony, podkreślamy fakt, że stwierdzenia i opinie zawarły w tekście tej książki są ogólnej natury i nie odniosą szczególnie do osób ukazujących w ilustracjach.

Edytor




CONTENTS

Preface
City in Confusion ........................ I-J7
A Place in the Sun ........................ 14-17
Search for Knowledge........................ 18~25
Release........................ 26-29
Love and Longing........................ 30-64
The Family Yoke........................ 34-37
Parental Love........................ 38-42
The Man's World........................ 43-55
Companionship ........................ 56-61
The Harvest Years..................... 62-64
Woman in Transition..................... 66-97
The New Look ..................... 74-87
The New Strength ..................... 88-97
Younger Generation..................... 98-133
Escape..................... 100-119
Reality..................... 120-133
Student World.....................134-161
Tomorrow ..................... 158-161





PREFACE

In the beginning I should tell you that I am far more interested in the living Japanese people than in the traditions established by their ancestors. My friendship with many Japanese, from ragpickers to business executives, has aroused in me an insatiable curiosity. But unlike many visitors, I do not feel that I can comprehend the Japanese merely by studying the past. The old traditions and ideas seem to me significant not so much in themselves as in their conflict with the modern, foreign customs and values which have penetrated Japan during the past century. These influences, which have been felt most strongly during the last fifteen years, are commonly deplored as ruinous to the "Japanese Way of Life"; but their dynamic force in creating a new and unique Japan is too often overlooked.
It is in the people of Tokyo that this conflict of cultures is most strikingly revealed. I have gone out among them not primarily as a photographer but as a western woman seeking emotional identity with an exceedingly complex eastern people. The sympathy and help given by my Japanese friends has demonstrated to me their own eagerness for understanding, not only of the alien ways which they are trying to assimilate but of their own role in a world which is changing at a bewildering pace.
This book records some aspects of their quest, and mine.





THIS UNUSUAL BOOK record the process by which one visitor ti Japan learned something about tha country. Instead of adopting thi prosaic and time-worn approach o emphasizing the obvious and super ficial differences between Japanesi customs and those of the West, tin author has soughi to understand tht nature and the problems of moderr Japan through an unbiased obscr vation of contemporary Japanese life as it is lived in Tokyo Her book concentrates on those aspects of the Tokyo scene that she found most interesting as a photographer and a foreigner. Thus, while it does not pretend to be a comprehensive picture of Japanese life or a balanced picture of Japan, it offers a decidedly striking series of impressions
Tokyo is much like any other large urban area, as the pictures in this book make clear Many features of Tokyo life lie outside the picture of Japan formed in the mind of the average tourist and are, in fact, unknown to all but a few foreigners who have been privileged to see something of Japanese life from the inside. Most of these features are less obviously exotic, perhaps, than geisha girls and cherry blossoms But they are truly indicative of the real differences that still exist between East and West, een in these "modern" days when the occupation--with all its effects, both good and bad is already far behind us. It was in the hope of showing some of these aspects of life in Japan that this book was conceived. It is designed both for those who are interested but are unable to come and observe for themselves and for those who do come but find their time in Japan all too brief to permit the perceptive type of observation recorded here.
Although the differences between East and West are necessarily a part of the record presented here, Jacqueline Paul has this to say of her book: "The longer I stay in Japan. [he better I understand the reasons for these differences, which become less important to me than the similarities: the qualities and values that we share. If this book can bung us a little closer together, one of my principal aims will have been achieved."
JACQUELINE PAUL has been active in the arts during most of her life. At the age of three she made her debut as an Oriental Terpsichore in a performance staged by her mother. Alice Paine Paul, a pioneer in modern American dance At ten she went to Germany with her mother and sisters to join the dance group of Mary Wigman. As a teen-ager she acted in summer repertory theaters in New England and majored in drama and dance at Bennington College in Vermont. After graduation Miss Paul worked in New York and Chicago with well-known documentary and educational film producers.
During a sojourn of five years in Mexico she took up still photography and photo-journal ism On her return to the United States she engaged successfully in documentary, portrait, and commercial photography. Her picture-stones have been published in American and foreign magaz'nes. and her documentary work has been exhibited internationally.
The material for JAPAN QUEST has been collected since her arrival in Japan in 1959, Some of the photographs were included in her exhibit at the Konishiroku Gallery in Tokyo in 1960. She is now interested in making documentary films on unusual aspects of Japanese life in collaboration with Japanese producers





Japan Quest
Photographs and text by Jacqueline Paul Edited by John G. Roberts
UCHIDA ROKAKUHO PUBLISHING HOUSE
Tokyo, Japan
CHARLES E, TUTTLE COMPANY, INC,
Rutland, Vermont, U.S.A. and Tokyo, Japan
1962
COPYRIGHT in JAPAN, 1962, by UCHIDA ROKAKUHO PUBLISHING HOUSE
6, 2-chome, Haruki-cho, Bunkyo-ku, Tokyo, Japan
FIRST EDITION
First printing ..................... June, 1962





The text and illustrations of this book must not be reproduced in any form without written consent from the publisher and photographer, except in the case of critics or reviewers, who may use brief passages and not more than three photographs.
The candid photograph is by its very nature an invasion of privacy. Inevitably, such imposed pictures will shock or embarrass some of those caught by the probing lens. We sympathize, and hope that our unwitting subjects will understand and forgive. For their protection, we emphasize the fact that statements and opinions contained in the text of this book are of a general nature and do not refer specifically to persons appearing in the illustrations.

Editor



WRÓĆ DO WYBORU MINIATUR ZDJĘĆ


WRÓĆ DO WYBORU MINIATUR ZDJĘĆ


WRÓĆ DO WYBORU MINIATUR ZDJĘĆ


WRÓĆ DO WYBORU MINIATUR ZDJĘĆ


WRÓĆ DO WYBORU MINIATUR ZDJĘĆ


WRÓĆ DO WYBORU MINIATUR ZDJĘĆ


WRÓĆ DO WYBORU MINIATUR ZDJĘĆ


WRÓĆ DO WYBORU MINIATUR ZDJĘĆ


WRÓĆ DO WYBORU MINIATUR ZDJĘĆ


WRÓĆ DO WYBORU MINIATUR ZDJĘĆ


WRÓĆ DO WYBORU MINIATUR ZDJĘĆ


WRÓĆ DO WYBORU MINIATUR ZDJĘĆ


WRÓĆ DO WYBORU MINIATUR ZDJĘĆ


WRÓĆ DO WYBORU MINIATUR ZDJĘĆ


WRÓĆ DO WYBORU MINIATUR ZDJĘĆ


WRÓĆ DO WYBORU MINIATUR ZDJĘĆ


WRÓĆ DO WYBORU MINIATUR ZDJĘĆ


WRÓĆ DO WYBORU MINIATUR ZDJĘĆ


WRÓĆ DO WYBORU MINIATUR ZDJĘĆ


Możesz dodać mnie do swojej listy ulubionych sprzedawców. Możesz to zrobić klikając na ikonkę umieszczoną poniżej. Nie zapomnij włączyć opcji subskrypcji, a na bieżąco będziesz informowany o wystawianych przeze mnie nowych przedmiotach.