Płyta główna centrali alarmowej Integra 24
4 do 24 wejść.
Projektując centrale alarmowe z serii INTEGRA skorzystano z najlepszych rozwiązań znanych z wcześniejszych produktów firmy SATEL.W efekcie powstała rodzina central umożliwiających tworzenie systemów alarmowych o rozbudowanych możliwościach funkcjonalnych, optymalnie dopasowanych do wielkości chronionego obiektu.
3 LATA GWARANCJI ! Urządzenia są fabrycznie nowe i posiadają 3 - letnią gwarancję producenta
WSPARCIE TECHNICZNEWszystkim, którzy kupią u nas zestaw alarmowy oferujemy wsparcie techniczne w zakresie montażu i programowania. Nasi technicy są do Państwa dyspozycji pod telefonem stacjonarnym lub gsm.
Informacja techniczna tel. 586[zasłonięte]113 w godz 9-17 e-mail [zasłonięte]@alarmserwis.pl
Dodatkowo świadczymy usługi montażu zakupionego u nas sprzętu alarmowego na terenie trójmiasta (Gdańsk, Sopot, Gdynia, Wejherowo) i okolic.
MOŻLIWOŚĆ ZWROTU TOWARUw ciągu 10 dni od daty zakupu.*)
*) Klient, który zawarł umowę poza lokalem sklepu, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 10 dni od zawarcia umowy. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Towar powinien wrócić w takim stanie w jakim został zakupiony, w oryginalnym opakowaniu wraz z dowodem zakupu (faktura bez NIP, pragon do faktur z NIP wystawiamy korekty) , instrukcją i gwarancją. Zakupiony towar należy odesłać na własny koszt. Koszty przesyłki nie są zwracane.Zwrot pieniędzy następuje na wskazany rachunek bankowy po dopełnieniu wszystkich formalności to jest: odesłaniu podpisanej korekty faktury VAT (tylko firmy i osoby prowadzące działalność gospodarczą.), potwierdzenie Administratorowi Allegro e-mailem rezygnacje z zakupu towaru (zwrot prowizji)
W ofercie na Allegro posiadamy wszystkie produkty firmy Satel. Zobacz nasze inne aukcje
Dodano 2[zasłonięte]008-04 22:14Informacje i porady techniczne można uzyskać od poniedziałku do piątku w godz. 9-17 pod numerem telefonu586[zasłonięte]113Zapytania ofertowe proszę przesyłać na adres e-mail [zasłonięte]@alarmserwis.pl W treści zapytania proszę podać osobę lub firmę oraz telefon kontaktowy, dla której kosztorys ma być zrobiony.