|
CTA - Cold Tire Alarm
Alarm niedogrzanych opon - dzięki któremu możemy zaoszczędzić sobie kosztownej naprawy motocykla lub leczenia spowodowanego upadkiem na skutek małej przyczepności niedogrzanej opony.
Dzięki temu systemowi mamy pewność kiedy opony osiągnęły temperaturę odpowiedniej przyczepności - kiedy możemy bez obaw naprawdę szybko odkręcać na wyjściach z zakrętu (bez obawy o highside).
CTA składa się z:
2 czujników podczerwieni o zakresie pracy 0-150 stopni
2 dwukolorowych diod informujących czy opona jest niedogrzana i po której stronie (lewa lub/i prawa dioda miga na czerwono) oraz świeci na zielono gdy opona osiągnęła zadaną temperaturę
1 Modułu sterującego (mniejszego od paczki zapałek) wyposażonego w wyświetlacz LED oraz przycisk do programowania. Na wyświetlaczu można sprawdzić chwilową temperaturę lewej i prawej strony opony oraz maksymalną osiągniętą temperaturę odczytaną przez czujniki. Moduł umożliwia ustawienie temperatury alarmu od 10 do 95 stopni celcjusza oraz posiada wyjście sygnału analogowego do dataloggingu/telemetrii/kontroli trakcji (2 kanały 0-5V)
1 płytki carbonowej do wycięcia panelu na diody
Więcej informacji o produkcie na stronie importera.
DO YOU BELIEVE YOU DON’T NEED IT?
THINK: • Are you always using Tire Warmers even when you are driving on the street? • Do you believe that during parade lap you your tires remains hot? • Do you believe that after the red flag your tires remain hot? • Are you using Bridgestone MotoGP and you are not able to run below ‘51 in Mugello?
Some deeper words on the product:
Complete telemetry system is better but few people can afford the investment and the difficulty on use. CTA is simpler and can be connected to telemetry too, so you have instant temperature data if you need. CTA provides an useful alarm, easy to be set. If you aim is even to know the max temperature during your session, just to understand if the tire compound choice is proper or not, CTA is able to tell you. CTA can be connected to our Traction Control. How many road users are going fast on open roads without knowing if the tires are hot enough? Think to people who uses bikes on road and sometimes in track and don't have TWs. CTA is very useful for them too. In several races telemetry is forbidden but not a system like our CTA.
Wherever you are CTA tells you if you can turn full throttle.
APPROVED AND USED BY TROY BAYLISS. Ask you why.
|
|
|
|