...JEDYNY na rynku tak profesjonalny:
1.Wbudowany czujnik wstrząsowy z TRZYSTOPNIOWYM prealarmem. Dzięki temu mamy 3 RÓŻNE informacje w zależności od sposobu ingerencji w pojazd.
2.DIODA sygnalizująca zazbrojenie alarmu to pierwsze i podstawowe zabezpieczenie przed ingerencją w pojazd! Dzięki niej potencjalny złodziej zrezygnuje z ingerencji w nasz sprzęt gdyż wie, że nie będzie łatwo.
Inni sprzedają UBOŻSZE systemy i wmawiają, że ten element jest niepotrzebny.
Zwolennicy tej teorii mogą nie podłączać diody.
System też będzie działał poprawnie.
3.CZARNA WIĄZKA przewodów. Dodatkowo utrudnia kradzież pojazdu gdyż nie można rozpoznać kolorów kabli do ewentualnego unieszkodliwienia alarmu.
Po montażu usuwamy karteczki pomocnicze i przeznaczenie przewodów jest nie do rozpoznania w szybki sposób.
4.Alarm posiada DODATKOWE WEJŚCIE do podłączenia dodatkowych czujników zabezpieczone przed unieszkodliwieniem alarmu (nie można zdezaktywować alarmu poprzez zwarcie przewodów).
POZOSTAŁE CECHY ALARMU:
5.Mała,ale bardzo głośna syrenka "piezo". Trudno jej nie usłyszeć nawet z dużej odległości. Jej dźwięk to aż 120dB. Odporna na czynniki atmosferyczne.
6.Zminimalizowana liczba połączeń - tylko 8 przewodów. Nie trzeba być elektrykiem aby podłączyć nasze nowoczesne urządzenie:
JESZCZE NIGDY MONTAŻ SKUTECZNEGO ALARMU NIE BYŁ TAK PROSTY!
7.Wszystkie podzespoły są odporne na kurz, piach, wilgoć. Można śmiało użytkować pojazd z naszym alarmem w każdych warunkach.
8.Detekcja włączenia zapłonu. Reaguje na złamanie / przekręcenie stacyjki po zazbrojeniu alarmu.
9.Centrala o małych wymiarach ułatwia montaż:
szerokość: 77mm
długość: 90mm
grubość: 32mm