Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ALARM MOTOCYKLOWY ORYGINAŁ XVS XV VZ XVZ VT VTX VS

12-07-2014, 6:08
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 120 zł      Najwyzsza cena licytacji: zł      Aktualna cena: 120 zł     
Użytkownik mot-art
numer aukcji: 4326382354
Miejscowość staniszcze male
Zostało sztuk: 18    Licytowało: 1    Wyświetleń: 60   
Koniec: 12-07-2014 06:08:57

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST ORYGINALNY ALARM MOTOCYKLOWY KOMPLET Z DWOMA PILOTAMI YAMAHA WIECĘJ INFORMACJI POD. NR.TEL -791-[zasłonięte]-780-LUB -506-[zasłonięte]-742 NA ŻYCZENIE MOGĘ WYSŁAĆ SCHEMAT ( INSTRUKCJĘ MONTAŻU ) POZDRAWIAM
Dodano 2[zasłonięte]013-10 19:27
Poradnik/Instrukcja montażu alarmu CYCLELOK YM-200 Informacje Alarm dedykowany do motocykli YAMAHA R1/R6/FZR 600 z roczników 98-03. Dzięki temu poradnikowi instalacji możliwe będzie zamontowanie alarmu we wszystkich motocyklach posiadających instalację elektryczną 12V. W zestawie otrzymują Państwo: – Centrala alarmowa "sterownik" (YM200-11S), – Moduł zasilający (YM200-12), – Czujnik osi X,Y z przyciskiem regulacyjnym i diodą sygnalizacyjną (YM200-42), – Diodę sygnalizacyjną stan pracy alarmu, – Syrenkę alarmową z baterią, – Dwa piloty sterujące, – Komplet opasek zaciskowych, – Pianki montażowe z klejem dwustronnym, – Naklejka informująca "sticker" CYCLELOK. – Instrukcja obsługi (do starszego modelu alarmu, pewne różnice w postaci innego schematu podłączenia – algorytmy działania są identyczne dla każdego YM-200) Alarm YM-200 jest dobrym sprawdzonym rozwiązaniem, równocześnie posiadając szereg możliwości najnowszych systemów alarmowych. Do funkcji alarmu możemy zaliczyć: – Wykrywanie złamania stacyjki (obejścia instalacji elektrycznej), – Zdalne gaszenie motocykla z pilota, – Immobiliser z możliwością odłączenia dwóch dowolnych, oddzielnych obwodów w instalacji motocykla. – Sygnalizacja stanu pracy diodą LED, – Posiada przewody typu "blank wires" uniemożliwiające rozpoznanie ich przeznaczenia, – Dalsze alarmowanie z wbudowanej baterii syrenki w przypadku naruszenia ciągłości któregokolwiek przewodu instalacji alarmowej (również zasilania), – Autouzbrojenie, – Tryb serwisowy (czasowe wyłączenie alarmu), – Test sprawności urządzeń wewnętrznych alarmu, – Alarmowanie w przypadku wykrycia ruchu w osi X bądź Y (wstrząsy, jak i delikatne zmiany położenia) – Ośmio stopniowa regulacja czułości. – Zapamiętanie przyczyny alarmowania (informowanie kierunkowskazami). Funkcje alarmu Opiszę teraz najprzydatniejsze z punktu widzenia użytkownika funkcje alarmu – reszta zawarta jest w anglojęzycznej instrukcji do zestawu. Dołączony pilot posiada dwa przyciski – czerwony i zielony. Przyciśnięcie zielonego spowoduje trzykrotną sygnalizację kierunkowskazami i nie zmieni stanu pracy alarmu. Przycisk czerwony, to przycisk "funkcyjny" używany do uzbrajania/rozbrajania alarmu. W trybie czuwania dioda sygnalizacyjna stanu pracy miga powoli, przycisnięcie wtedy czerwonego przycisku pilota spowoduje rozbrojenie alarmu i sygnalizację kierunkowskazami. Dioda stanu pracy zacznie świecić stale. Od teraz możliwe jest przekręcenie stacyjki na ON i odpalenie silnika w ciągu minuty. W przypadku braku przekręcenia stacyjki, centrala alarmu uzna rozbrojenie za przypadkowe i autouzbroi się. Po skończonej jeździe i przełączeniu stacyjki na pozycję OFF możliwe jest natychmiastowe uzbrojenie alarmu wciskając przycisk czerwony, bądź pozwolenie centralce na aotuzbrojenie się po jednej minucie. Dioda sygnalizacyjna miga szybko, kiedy przeprowadza test sprawności i ciągłości swojej instalacji (około 5s), zawsze przed przejściem we właściwy tryb czuwania. Jeśli przypadkowo uruchomimy alarm, czy to przez uaktywnienie czujnikiem położenia, czy przekręceniem stacyjki w trybie czuwania, wyłączenie sygnalizacji syreną i kierunkowskazami następuje po przyciśnięciu czerwonego przycisku pilota. Tryb serwisowy (czasowe wyłączenie alarmu) dokonujemy w następujący sposób. – W trybie czuwania przyciskamy czerwony przycisk pilota, – W ciągu jednej minuty przekręcamy stacyjkę w pozycję ON, – Ponownie wciskamy czerwony przycisk pilota, – Przekręcamy stacyjkę w położenie OFF. Od tego momentu jesteśmy w trybie serwisowym (alarm rozbrojony). Tryb serwisowy jest włączony do czasu ponownego przyciśnięcia czerwonego przycisku, bądź przekręcenia stacyjki na ON i OFF, wtedy alarm autouzbroi się jak w przypadku skończonej jazdy. Należy pamiętać o schowaniu zapasowego pilota w bezpiecznym miejscu, gdyż w przypadku zagubienia pilotów centrala alarmu nie może zostać ROZBROJONA!!! CYCLELOK YM200-11S posiada w odróżnieniu od poprzednich modeli tylko jeden czujnik położenia X i Y z dodatkową funkcją regulacji w ośmiu stopniach. Regulacja następuje po poprawnym podłączeniu instalacji, będąc w trybie serwisowym (zapobiegamy uaktywnieniu się syrenki). Naciskamy krótko okrągły czerwony przycisk, dioda na czujniku zacznie szybko migać, po czym wolno. Ilość "mrygnięć" w trybie wolnym pokazuje nam skalę czułości. Jedno mignięcie – czułość najwyższa, osiem mignięć - najniższa. Naciskamy przycisk do momentu, aż uzyskamy żądaną czułość. więcej informacji pod nr 791 [zasłonięte] 780 lub 506 [zasłonięte] 742