|
|
Technologia produkcji akumulatorów Tuborg Hobby.
Producent akumulatorów Tuborg jako jedyny w naszym kraju wytwarza tlenek ołowiu (podstawowy składnik pasty akumulatorowej) metodą rozpyleniową opartą na systemie BARTONA. Metoda ta jest stosowana w krajach Ameryki Północnej i Dalekiego Wschodu, gdzie wytwarzane jest 75% światowej produkcji akumulatorów. Jej cechą charakterystyczną jest łatwość i czułość sterowania procesem, co pozwala otrzymać wyrób o żądanych parametrach i utrzymać jego jakość na stałym poziomie. Wytworzone cząstki ołowiu są stałe wymiarowo – umożliwia to przygotowanie masy czynnej o jednolitych parametrach, co przyczynia się do uzyskania wysokiej pojemności.
Kluczowe procesy takie jak produkcja płyt, montaż, formacja akumulatorów są ciągle rozwijane głównie pod kątem automatyzacji i robotyzacji. Korzyści z automatyzacji procesów produkcyjnych należy widzieć w kilku kategoriach. W aspekcie produktu zapewnia się wysoką i powtarzalną jakość, z kolei w aspekcie procesu osiąga się wysoką wydajność i efektywność produkcji. Wreszcie z punktu widzenia utrzymania wyposażenia technicznego - zabezpiecza się wysoką niezawodność i dyspozycyjność produkcyjną maszyn i linii przy zmniejszonych bezpośrednich nakładach obsługi technologiczno - operatorskiej oraz usług utrzymania ruchu, serwisów i remontów.
Zalety Akumulatorów Tuborg Hobby:
- Przenośne źródło energii do zasilania urządzeń elektrycznych np. żaglówki, łodzie o napędzie elektrycznym, przyczepy campingowe i inne
- Płyta o zwiększonej grubości i odporności na korozję poprzez zastosowanie unikatowych stopów ołowiu
- Specjalna kratka o geometrii diagonalnej odpornej na naprężenia pracy cyklicznej i optymalny kontakt z materiałem czynnym
- Separator o mikroporowatej strukturze połączonej z włókniną szklaną (GlassMat) optymalnie wpływający na wydajność energetyczną o odporność na wibracje
- Ochrona przed zapłonem wstecznym z zewnętrznych źródeł ognia.
- Jako jedyny na rynku akumulator Tuborg Marine, posiada 6 magicznych oczek. Dzięki temu możemy w pełni określić stan naładowania czy rozładowania akumulatora, lub konieczność uzupełnienia wody.
EST-707 12V Sygnalizator kontroluje napięcie na akumulatorze, żeby nie rozładował się poniżej 10,5V. Sygnalizator zwalnia z obowiązku ciągłego kontrolowania akumulatora, żeby nie rozładować go poniżej napięcia zalecanego przez producenta akumulatorów. Akumulator rozładowany poniżej 10,5V traci na pojemności i cyklach ładowania. Gdy akumulator osiągnie granicę napięcia 10,5V z sygnalizatora wydobywa się dźwięk który informuje nas o rozładowaniu akumulatora.
|
|
|