|
Dane do przelewu
Inteligo 50 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]5581149 [zasłonięte] 294032
W tytule przelewu prosimy wpisać nr aukcji i nick z Allegro
Zwrot zużytego akumulatora przy zakupie nowego
Troszcząc się o środowisko naturalne i respektując obowiązujące przepisy, nasz punkty sprzedaży detalicznej zobowiązane są :
- Nieodpłatnie przyjąć zużyty akumulator ołowiowy (kwasowy) przy sprzedaży nowego.
- Pobrać opłatę depozytową w wysokości: 30 zł za sztukę w przypadku nie zdania starej baterii.
- Zwrócić pobraną opłatę depozytową w terminie 30 dni od daty zakupu akumulatora ołowiowego. Podstawą zwrotu opłaty jest dostarczenie zużytego akumulatora.
- Podstawa prawna: Ustawa z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach (Dz.U. 79, poz.666, art.p.1-5,art.p.1.)
|
|
|
Nr handlowy: S4 Producent: BOSCH Napięcie: 12V Pojemność: 60 Ah Prąd rozruchowy: 540 A Polaryzacja: Prawy Plus Końcówki biegunowe: 1 - Normalny Technologia: Kwasowo-ołowiowa Wymiary: 242 mm (długość), 175 mm (szerokość), 175 mm (wysokość) Dodatkowe informacje: Całkowicie bezobsługowy , do pracy rozruchowej Gwarancja: 24 miesiące
Produkcja:
|
|
Korzyści wynikające z zastosowania technologii PowerFrame:
- 20% dłuższy okres użytkowania niż akumulatora tradycyjnego
- odporność na bardzo niskie temperatury
- odporność na częste cykle ładowania i rozładowania
- całkowita bezobsługowość - akumulator wystarczy zamontować i można o nim zapomnieć
- wyeliminowanie kontaktu użytkownika z elektrolitem - bezpieczeństwo użytkowania
W ciągu ostatnich 20 lat średnia temperatura pod maską samochodu wzrosła z 50°C do 100°C. Tylko zastosowanie technologii PowerFrame pozwala na zminimalizowanie skutków przyspieszonej w tak wysokiej temperaturze korozji płyt. Każdy nowy model samochodu pojawiający się na rynku ma coraz większe zapotrzebowanie na energię. Systemy aktywnego bezpieczeństwa jak ABS, ESP, ACC, funkcje komfortu: klimatyzacja, audio, nawigacja, elektryczna regulacja siedzeń, okien, lusterek, czy szyberdachu sprawiły, że obecne zapotrzebowanie samochodu na energię jest ponad trzykrotnie większe niż w roku 1995. I wraz z pojawianiem się nowych systemów będzie systematycznie wzrastać. Owocem tego jest, że producenci samochodów implementując w nich coraz bardziej skomplikowane układy nie mają innego wyjścia niż stosowanie na wyposażeniu fabrycznym akumulatorów wykorzystujących technologię PowerFrame.
Zobacz nasze pozostałe aukcje:
|
|
|