AKUMULATOR JMT BEZOBSŁUGOWY YTX9-BS (Z ELEKTROLITEM)
OSIEM ZASAD PRAWIDŁOWEJ EKSPLOATACJI AKUMULATORA:
1. Nowy akumulator zalej elektrolitem
2. Utrzymuj akumulator w czystości
3. Klemy akumulatora zabezpiecz wazeliną techniczną
4. Kontroluj poziom elektrolitu
5. Uzupełniaj ewentualne niedobory wodą destylowaną
6. W zimie odłącz akumulator od instalacji motocykla
7. Przechowuj go wówczas w chłodnym, ale suchym pomieszczeniu
8. W razie potrzeby doładuj "małym prądem".
UWAGA!
Średnio, co drugi akumulator, który po okresie zimowym nie nadaje się do dalszej eksploatacji jest uszkodzony z powodu niewłaściwego przechowywania. Użyj aerometru celem sprawdzenia gęstości elektrolitu w akumulatorze. Gdy gęstość wynosi 1,20 kg/l lub mniej - akumulator wymaga ładowania. Stopień naładowania można sprawdzić alternatywnie miernikiem napięcia. Jeżeli wynosi ono 6,1V (bateria 6V) lub 12,2V (bateria 12V) należy akumulator doładować prądem równym lub mniejszym niż 1/10 pojemności akumulatora. Przykład: baterię 8Ah należy ładować prądem o wartości 0,8 A.
Parametry akumulatora:
Producent- JMT
Napięcie [V]- 12
Typ- BEZOBSŁUGOWY
Pojemność [Ah]- 8
Szerokość [mm]- 150
Głębokość [mm]- 87
Wysokość[mm]-105
dostarczany w oryginalnym opakowaniu,
z instrukcją uruchomienia.
Elektrolit w zestawie: TAK
Pasuje do:
HONDA : CB, CBR,NT, FX, FMX, NTV, NX, RVF, SLR, VFR, VT, XR
KAWASAKI: BJ, EX, KFX, KLX, Z750, Z1000, ZX6-R, ZX7-R, ZX9-R, ZXR
KTM :ADVENTURE, DUKE, EGS, EXC, LC4
YAMAHA: FZR, SZR, TT, VP, XJ, XJR, XT, XTZ, YP,
TRIUMPH: DAYTONA, STREET TRIPLE,
SUZUKI: DR, GSF, GSR, GSX, GSX-R, LT-Z, RF, UH, XF
YAMAHA: FZ8, XP Tmax, YFM, YZF-R1,YZF-R6
Jeśli nie jesteś pewien czy wyżej wymieniony towar pasuje do twojego motocykla, zapytaj z przyjemnością pomożemy
Jeżeli szukasz części, akcesoria, których nie ma na aukcji- pisz, dzwoń- POMOŻEMY, DORADZIMY
Produkt jest w 100% nowy, zapakowany w oryginalny karton.
Na życzenie wystawiamy fakturę